Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Frederecia 21/08/2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Åhhhhhhhh der brænder nogle “told you so`s” på min tunge efter sådan en kamp……

Ikke mange “Krogh out” man hører mere
    Du har vel opdaget det er 1.division? Må sige jeg er overrasket over kvaliteten. Eller nærmere den manglende kvalitet. 1.division er ringere end jeg havde troet.
    Kritikken kan hurtigt komme i takt med resultaterne begynder at svinge.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Du har vel opdaget det er 1.division? Må sige jeg er overrasket over kvaliteten. Eller nærmere den manglende kvalitet. 1.division er ringere end jeg havde troet.
      Kritikken kan hurtigt komme i takt med resultaterne begynder at svinge.
      HVIS de begynder at svinge skal der naturligvis kritiseres. Men det klæder jo også folk at rose det der foregår, når det går så godt som det gør lige nu og det synes jeg også at langt de fleste gør. Nogle få holder kæft, fordi det er irriterende at deres vinkel måske viser sig ikke at være sand. Men fred være med det.
      Jeg er overbevist om, at vi havde ret, vi der tog SK i forsvar på det punkt, at INGEN trænere ville kunne præstere i setup’et i foråret. Nu har SK en harmonisk trup at arbejde med. Alle går i samme retning, alle vil det. Så kan 1+1 give 3.
      Ikke derned sagt at SK kan føre det her hold til top 6 i SL. Men han kan motivere et hold og jeg synes i går at man så tegn på nogle opspilsmønstre og løbemønstre som ikke var tilfældige.
      Jeg så for første gang i mange år et HOLD på banen i går som vidste hvad de skulle. Så er fodbold virkelig et smukt spil.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

HVIS de begynder at svinge skal der naturligvis kritiseres. Men det klæder jo også folk at rose det der foregår, når det går så godt som det gør lige nu og det synes jeg også at langt de fleste gør. Nogle få holder kæft, fordi det er irriterende at deres vinkel måske viser sig ikke at være sand. Men fred være med det.
        Jeg er overbevist om, at vi havde ret, vi der tog SK i forsvar på det punkt, at INGEN trænere ville kunne præstere i setup’et i foråret. Nu har SK en harmonisk trup at arbejde med. Alle går i samme retning, alle vil det. Så kan 1+1 give 3.
        Ikke derned sagt at SK kan føre det her hold til top 6 i SL. Men han kan motivere et hold og jeg synes i går at man så tegn på nogle opspilsmønstre og løbemønstre som ikke var tilfældige.
        Jeg så for første gang i mange år et HOLD på banen i går som vidste hvad de skulle. Så er fodbold virkelig et smukt spil.
        Enig. Tak. Så behøver jeg ikke at svare

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg synes virkelig også man skal være forsigtig med at vurdere vores præstation meget lavere fordi "det er på en billig baggrund" - vi kan jo kun spille mod dem der møder op.
          Det er helt vildt, at vi nu har vundet 6, ja 6 kampe i streg, uagtet at det er i 1. division. Jeg synes det er vanvittigt flot.
          Bevares, det havde været endnu sjovere i Superligaen, men det er stadig en præstation udover det sædvanelige for mig.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Åhhhhhhhh der brænder nogle “told you so`s” på min tunge efter sådan en kamp……

Ikke mange “Krogh out” man hører mere
            Jeg forstår dig. Jeg har tænkt samme tanke, F.eks. har bruger Mwape været ret stejl i kritikken, men nu hører man ikke så meget.

Jeg tror fortsat vi skal gå meget ydmygt til den opgave der hedder oprykning, og fortætte helbredelsen af vores dejlige klub.
            Men umiddelbart var det det rigtige at holde fast.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Jeg forstår dig. Jeg har tænkt samme tanke, F.eks. har bruger Mwape været ret stejl i kritikken, men nu hører man ikke så meget.

Jeg tror fortsat vi skal gå meget ydmygt til den opgave der hedder oprykning, og fortætte helbredelsen af vores dejlige klub.
              Ja, det er nye tider i OB: ledelse gør noget rigtigt. ;-)
              In Troels vi trust!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

jeg synes det var megafedt i de interviews efter kampen der var med Både Bjørn & Bonde at de selvfølgelig var glade for sejren, men at de også begge havde mindst ligeså meget fokus på de mangler der stadig var i kampen(det blev bl.a nævnt den måde vi startede 2. halvleg på) den slags ydmyghed og ærgerrighed er bare megafed
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Og den bliver sikkert vendt rundt mod os der holdt fast i at man skulle beholde SK fordi han var det bedste for os i nuværende situation i løbet af sæsonen når vi taber en kamp eller 2. Syntes bare at der viser sig en tegning på hvad man ønsker det nye OB skal være

En fødekæde af akademister blandet med profiler hvor det lyser ud af dem hvor meget de elsker at spille i OB. En klub hvor man presser højt og skralder igennem. Hvor der bliver sprintet og løbet mange meter.

Det kan sagtens være at SK ikke er manden for fremtiden. Men lige nu er han det perfekte valg

Comment

Nu kan der jo være mange årsager til at man er mere aktiv på Forum i nogle perioder og mindre aktiv i andre perioder.
                    Jeg synes det er fedt at vi har fået den start på i første division, som vi har fået og jeg anerkender 100% det store arbejde der bliver gjort i OB både fra trænere og spillere.
                    Disse 6 kampe har været svingende men vi bevæger os absolut i den rigtige retning både spillemæssigt og resultatmæssigt.
                    Jeg æder med glæde et par stråhatte, hvis det viser sig Søren Krogh er cheftræneren der kan føre OB til tops i dansk fodbold. Der er vi dog ikke endnu, men jeg er ligesom jer sindsygt glad for at vi har startet sæsonen som vi har og med så mange fra akademiet der viser at de har klassen i første omgang ihvertfald til 1. division.
                    Last edited by OleKBH; 22-08-2024, 08:03.

Comment

er der et sted hvor man kan set stats for kampen? jeg synes Fenger var her og der og alle vegne i går, jjeg gad godt se stats på hans løbepensum osv....
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg er ikke i tvivl om at vi har råd til at sige nej. Mange gode salg - vi er ikke tvunget til at sælge (modsat andre 1 divisions klubber, der lettere kan blive overbevist at et ok mill. beløb)

Jeg kan ikke se en dansk klub lægge så mange penge, og så ryger resten af skandinavien også på den baggrund. Så skal vi ud i de rigtigt pengestærke ligaer - og kigger de alligevel mod den danske 1 division?

Jeg tror det heldigvis ikke. MEN han gør det godt og angribere er der altid bud efter - så man ved aldrig.
                        Det er jo ikke mange dage siden at Henrik Meister blev solgt for ca. 65 mill. danske kr. fra en norsk klub. Så ja - meget kan ske og mange franske og belgiske klubber har mange penge.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Det er jo ikke mange dage siden at Henrik Meister blev solgt for ca. 65 mill. danske kr. fra en norsk klub. Så ja - meget kan ske og mange franske og belgiske klubber har mange penge.
                          Det er næsten med statsgaranti at der kommer store bud på Luca de næste 10-12 dage. Kun et spørgsmål om hvor høje og om OB kan sige nej

Comment

Selvfølgelig skal vi beholde Luca. Han er den nok væsentligste spiller i vores nuværende genopbygning.

Vi kan ikke købe en erstatning for Luca for penge.

Comment

Vi snakkede med Søren Krogh efter kampen mod Fredericia. Han var meget begejstret for Luca, og lover at holde på ham.

https://obstruktion.dk/krogh-om-kjer...r-der-striber/

Comment

Hvis man skal sige noget negativt, så er det at OB ikke vinder 6-0, og Luca scorer 5 mål i sådan en kamp. Der er så mange optræk, som kan finpudses til mål. De må ikke glemme sulten for at ville have mere. Man skal f.eks. heller ikke trække tiden i overtid når man fører 3-0. Der skal lige en holdningsændring og mere sult til.

Comment

Working...
                                X