Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Pokalkamp Middelfart-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Det var en joke. Den fes åbenbart ikke ind.
    Man ved sgu aldrig med dig....
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

      Kan være at man vælger at tage nogle interne samtaler. Det er nok en meget god idé. Desuden skal vi også snart spille igen, så kan være de tager en slapper for at undgå skader.
      helt sikkert - syntes bare de plejer at være hurtigt ude med interviews efter kampe, så siger en hel del at der er så stille.

      Men kan godt være de lige skulle trække luft ind efter den præstation i går.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        helt sikkert - syntes bare de plejer at være hurtigt ude med interviews efter kampe, så siger en hel del at der er så stille.

        Men kan godt være de lige skulle trække luft ind efter den præstation i går.
        Ja, du har helt ret. Nok en god idé. Håber selvsagt at vi viser en flot modreaktion i weekenden og gerne med 1 eller 2 nye spillere.

        Comment


          Rimelig klar tale fra Bech: https://www.tv2fyn.dk/odense/nu-tale...TlizDTZgqnnIVA

          Jeg er langt hen af vejen enig. Det var virkelig skidt, men det hele handler om, hvordan de nu håndterer en sådan fiasko. Hvilke erfaringer tager man med sig, og forstår man at reagere rigtigt og komme igen på den rigtige måde?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Man prøver at vride systemet lidt, så Fenger trækker ind ved siden af Luca, men jeg kunne også godt tænke mig at se en regelret duo med Fenger og Luca.

            Der mangler klart støtte til de unge, men vi skal hente de rigtige profiler; det var vel den største fejl under BW - at man ikke skænkede mennesker bag en tanke.

            Jenner har også til gode at imponere mig.
            Hans assist mod hvidovre imponerede mig. Han er pissehurtig og så var det indlæg perfekt tempereret på første stolpe. Hvor mange af den slags mål har vi scoret det sidste 3 år?
            Tror der er potentiale i knægten.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Hans assist mod hvidovre imponerede mig. Han er pissehurtig og så var det indlæg perfekt tempereret på første stolpe. Hvor mange af den slags mål har vi scoret det sidste 3 år?
              Tror der er potentiale i knægten.
              det tror jeg vi er mange der tror og håber.

              Derfor kan han jo godt mangle at bevise det sådan for alvor. Syntes vi har set glimt indtil nu - forhåbentlig bliver det til mere og mere konsistent i denne sæson

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Rimelig klar tale fra Bech: https://www.tv2fyn.dk/odense/nu-tale...TlizDTZgqnnIVA

                Jeg er langt hen af vejen enig. Det var virkelig skidt, men det hele handler om, hvordan de nu håndterer en sådan fiasko. Hvilke erfaringer tager man med sig, og forstår man at reagere rigtigt og komme igen på den rigtige måde?
                den del er svært at være uenig i.

                Håber de får sig nogle snakke - og finder frem til HVORFOR det gik så galt - hvor var energien blevet af? Viljen? Der er næppe én ting man kan slå ned på, det er nok en blanding af mange ting. Men det var godt nok ringe.

                Nu må de samle sig sammen og vise noget helt andet på lørdag.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Rimelig klar tale fra Bech: https://www.tv2fyn.dk/odense/nu-tale...TlizDTZgqnnIVA

                  Jeg er langt hen af vejen enig. Det var virkelig skidt, men det hele handler om, hvordan de nu håndterer en sådan fiasko. Hvilke erfaringer tager man med sig, og forstår man at reagere rigtigt og komme igen på den rigtige måde?
                  Reaktionen bestemmes vel af summen af de spillere og medarbejdere, der både kan hanke op i sig selv, inspirere og opildne dem, der skal svare igen på sådan en fiasko. Både med indpisken til træning og den næste kamp, samt taktisk hjælp og snilde; for uanset hvordan man vender og drejer det, så nytter det ikke at bygge noget op; hvis ikke nøglemedarbejderne kan motivere og hjælpe spillerne med at bygge de sejre, som kulturen altså har brug for som brændstof. Det nytter jo ikke at Bjørn Paulsen går ud og siger, at han føler at der er kommet mere professionalisme ind i truppen, og man så går hen og leverer som i Middelfart; så kan man jo foranlediges til at tro, at han måske har udtalt sig lidt forhastet om status på truppen, i hvert fald med hensyn til attituden. Manneh igår var et godt eksempel. For mig var det helt tydeligt, at han ikke var motiveret til at spille sådan en kamp. Allerede efter et kvarter så man, hvordan han ikke løb med hjem, og dér kunne man måske fra trænerside havet reageret i halvlegen og taget Manneh ud. Så jeg synes også, at et demotiveret hold falder tilbage på de beslutninger, som der tages fra bænken; fornemmelsen for kampen og justeringer i taktik og måske opstilling? Og ja, læs imellem linjerne; jeg er stadig ikke overbevist om at den nuværende træner-konstellation er den rette til at føre kulturen igennem; for kultur vil altid lide et knæk; hvis man p.g.a mulige træner short commings får både nederlag og præstationer; der indikerer at man måske ikke helt er kommet sig over sit motivationsproblem. Eller er på rette vej væk mod at have ét.

                  Jeg er ikke skuffet over at ryge ud. Det kan altid ske. Og Middelfart er et godt 2. Divisionshold. Måden tæller, når man skal opbygge en kultur. Og derfor bliver folk mere negative, end man måske burde blive; når man tænker på, hvor vi sportsligt og kulturmæssigt reelt befinder os. Jeg er allerede kommet mig over at vi røg ud. Ikke over udtrykket; som for mig er det vigtige at bygge op. Det var skidt i Esbjerg; men trods alt ikke lige så ringe som igår. Det var middelmådigt i 2. halvleg mod Hvidovre, men trods alt ikke lige så ringe som igår. Det er ligesom dér, jeg personligt ligger min tilfredshedstærskel lige nu. Hvordan vi ser ud. Og dér er det under al kritik, at man ligner nogen, der kunne havet tabt 4-2 i ordinær spilletid uden nogen kunne ha indevendt det mindste imod det.

                  Så nu skal man reagere og italesætte dette voldsomme slag i nyrene/bollerne. Vi står stadig op; men vi er stadig så skrøbelige, at Hillerød; der er blevet gradvist bedre de sidste par sæsoner; og som holdt uafgjort mod Horsens indtil dybt i overtiden; sagtens kan give endnu et slag, der betyder at Troels Bech må ud og igen tale om, hvor langt vi er fra, hvor vi gerne vil være.

                  Fodbold har en kort hukommelse. Om nogle måneder kan det her være glemt; men ikke hos mig. Det var OB's sygdom smidt lige i ansigtet på mig igen; og den slags gør altså ondt.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                    Reaktionen bestemmes vel af summen af de spillere og medarbejdere, der både kan hanke op i sig selv, inspirere og opildne dem, der skal svare igen på sådan en fiasko. Både med indpisken til træning og den næste kamp, samt taktisk hjælp og snilde; for uanset hvordan man vender og drejer det, så nytter det ikke at bygge noget op; hvis ikke nøglemedarbejderne kan motivere og hjælpe spillerne med at bygge de sejre, som kulturen altså har brug for som brændstof. Det nytter jo ikke at Bjørn Paulsen går ud og siger, at han føler at der er kommet mere professionalisme ind i truppen, og man så går hen og leverer som i Middelfart; så kan man jo foranlediges til at tro, at han måske har udtalt sig lidt forhastet om status på truppen, i hvert fald med hensyn til attituden. Manneh igår var et godt eksempel. For mig var det helt tydeligt, at han ikke var motiveret til at spille sådan en kamp. Allerede efter et kvarter så man, hvordan han ikke løb med hjem, og dér kunne man måske fra trænerside havet reageret i halvlegen og taget Manneh ud. Så jeg synes også, at et demotiveret hold falder tilbage på de beslutninger, som der tages fra bænken; fornemmelsen for kampen og justeringer i taktik og måske opstilling? Og ja, læs imellem linjerne; jeg er stadig ikke overbevist om at den nuværende træner-konstellation er den rette til at føre kulturen igennem; for kultur vil altid lide et knæk; hvis man p.g.a mulige træner short commings får både nederlag og præstationer; der indikerer at man måske ikke helt er kommet sig over sit motivationsproblem. Eller er på rette vej væk mod at have ét.

                    Jeg er ikke skuffet over at ryge ud. Det kan altid ske. Og Middelfart er et godt 2. Divisionshold. Måden tæller, når man skal opbygge en kultur. Og derfor bliver folk mere negative, end man måske burde blive; når man tænker på, hvor vi sportsligt og kulturmæssigt reelt befinder os. Jeg er allerede kommet mig over at vi røg ud. Ikke over udtrykket; som for mig er det vigtige at bygge op. Det var skidt i Esbjerg; men trods alt ikke lige så ringe som igår. Det var middelmådigt i 2. halvleg mod Hvidovre, men trods alt ikke lige så ringe som igår. Det er ligesom dér, jeg personligt ligger min tilfredshedstærskel lige nu. Hvordan vi ser ud. Og dér er det under al kritik, at man ligner nogen, der kunne havet tabt 4-2 i ordinær spilletid uden nogen kunne ha indevendt det mindste imod det.

                    Så nu skal man reagere og italesætte dette voldsomme slag i nyrene/bollerne. Vi står stadig op; men vi er stadig så skrøbelige, at Hillerød; der er blevet gradvist bedre de sidste par sæsoner; og som holdt uafgjort mod Horsens indtil dybt i overtiden; sagtens kan give endnu et slag, der betyder at Troels Bech må ud og igen tale om, hvor langt vi er fra, hvor vi gerne vil være.

                    Fodbold har en kort hukommelse. Om nogle måneder kan det her være glemt; men ikke hos mig. Det var OB's sygdom smidt lige i ansigtet på mig igen; og den slags gør altså ondt.

                    MvH ChrisOB
                    ret enig.

                    Altså jeg er skuffet over at ryge ud. Men mest over måden det skete. Havde præstationen bare været god havde det ikke gjort så ondt. Man kan altid tabe en kamp. Men den der lala præstation, det gør sgu ondt at se på.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                      Reaktionen bestemmes vel af summen af de spillere og medarbejdere, der både kan hanke op i sig selv, inspirere og opildne dem, der skal svare igen på sådan en fiasko. Både med indpisken til træning og den næste kamp, samt taktisk hjælp og snilde; for uanset hvordan man vender og drejer det, så nytter det ikke at bygge noget op; hvis ikke nøglemedarbejderne kan motivere og hjælpe spillerne med at bygge de sejre, som kulturen altså har brug for som brændstof. Det nytter jo ikke at Bjørn Paulsen går ud og siger, at han føler at der er kommet mere professionalisme ind i truppen, og man så går hen og leverer som i Middelfart; så kan man jo foranlediges til at tro, at han måske har udtalt sig lidt forhastet om status på truppen, i hvert fald med hensyn til attituden. Manneh igår var et godt eksempel. For mig var det helt tydeligt, at han ikke var motiveret til at spille sådan en kamp. Allerede efter et kvarter så man, hvordan han ikke løb med hjem, og dér kunne man måske fra trænerside havet reageret i halvlegen og taget Manneh ud. Så jeg synes også, at et demotiveret hold falder tilbage på de beslutninger, som der tages fra bænken; fornemmelsen for kampen og justeringer i taktik og måske opstilling? Og ja, læs imellem linjerne; jeg er stadig ikke overbevist om at den nuværende træner-konstellation er den rette til at føre kulturen igennem; for kultur vil altid lide et knæk; hvis man p.g.a mulige træner short commings får både nederlag og præstationer; der indikerer at man måske ikke helt er kommet sig over sit motivationsproblem. Eller er på rette vej væk mod at have ét.

                      Jeg er ikke skuffet over at ryge ud. Det kan altid ske. Og Middelfart er et godt 2. Divisionshold. Måden tæller, når man skal opbygge en kultur. Og derfor bliver folk mere negative, end man måske burde blive; når man tænker på, hvor vi sportsligt og kulturmæssigt reelt befinder os. Jeg er allerede kommet mig over at vi røg ud. Ikke over udtrykket; som for mig er det vigtige at bygge op. Det var skidt i Esbjerg; men trods alt ikke lige så ringe som igår. Det var middelmådigt i 2. halvleg mod Hvidovre, men trods alt ikke lige så ringe som igår. Det er ligesom dér, jeg personligt ligger min tilfredshedstærskel lige nu. Hvordan vi ser ud. Og dér er det under al kritik, at man ligner nogen, der kunne havet tabt 4-2 i ordinær spilletid uden nogen kunne ha indevendt det mindste imod det.

                      Så nu skal man reagere og italesætte dette voldsomme slag i nyrene/bollerne. Vi står stadig op; men vi er stadig så skrøbelige, at Hillerød; der er blevet gradvist bedre de sidste par sæsoner; og som holdt uafgjort mod Horsens indtil dybt i overtiden; sagtens kan give endnu et slag, der betyder at Troels Bech må ud og igen tale om, hvor langt vi er fra, hvor vi gerne vil være.

                      Fodbold har en kort hukommelse. Om nogle måneder kan det her være glemt; men ikke hos mig. Det var OB's sygdom smidt lige i ansigtet på mig igen; og den slags gør altså ondt.

                      MvH ChrisOB
                      En skam man kun kan like et opslag en gang. Jeg er fuldt ud enig. Det er ikke meget man ser SK, som motivator i kampene og det er der brug for med så ungt et hold. Der er for megen rådvildhed på sidelinien.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                        En skam man kun kan like et opslag en gang. Jeg er fuldt ud enig. Det er ikke meget man ser SK, som motivator i kampene og det er der brug for med så ungt et hold. Der er for megen rådvildhed på sidelinien.
                        Så du ham i gårdsdagens kamp? Jeg stod 5 m bag bænken og kunne høre alt. Der var både ros og gigantiske skideballer gennem hele kampen. Men det er der nok nogen der bliver fortørnede over

                        Comment


                          Når man taber til Middelfart, så skal trænerens dispositioner naturligvis granskes og kritiseres, men helst proportionelt.

                          Jeg har respekt for, at en del herinde helst havde skyllet Søren Krogh ud med badevandet efter nedrykningen, og bruger derfor hver eneste lille undskyldning til at skyde ham dårligdomme i skoene. Min personlige holdning er, at kritikken af Søren Krogh bliver lidt enøjet og kortsigtet, men jeg respekterer hundrede procent, at der kan være et element af år(tier)s akkumuleret skuffelse over ordene. Fred være med det.

                          At kræve Søren Kroghs fyring, hver eneste gang OB
                          ikke vinder, kan dog klinge en kende skingert. Og måden hvorpå at alle sejre tilskrives “på trods af” Søren Kroghs dispositioner, og ethvert nederlag er “på grund af” selvsamme er mig en smule tåkrummende.

                          Skulle jeg kritisere nogle af Søren Kroghs dispositioner i går, skulle det være, at han ikke rev McCoy og Manneh ud noget før, og satte Fenger ind på kanten ved siden af Luca. Han var næsten en smule for inkonsekvent overfor særligt Manneh, som man godt kan forvente burde være en bærende kraft. Der gad jeg godt at se ham bare flå en spiller ud og sende et signal til truppen.

                          Men synes jeg Søren Krogh skal fyres fordi vi tabte i Middelfart? Nej - come on!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                            Når man taber til Middelfart, så skal trænerens dispositioner naturligvis granskes og kritiseres, men helst proportionelt.

                            Jeg har respekt for, at en del herinde helst havde skyllet Søren Krogh ud med badevandet efter nedrykningen, og bruger derfor hver eneste lille undskyldning til at skyde ham dårligdomme i skoene. Min personlige holdning er, at kritikken af Søren Krogh bliver lidt enøjet og kortsigtet, men jeg respekterer hundrede procent, at der kan være et element af år(tier)s akkumuleret skuffelse over ordene. Fred være med det.

                            At kræve Søren Kroghs fyring, hver eneste gang OB
                            ikke vinder, kan dog klinge en kende skingert
                            . Og måden hvorpå at alle sejre tilskrives “på trods af” Søren Kroghs dispositioner, og ethvert nederlag er “på grund af” selvsamme er mig en smule tåkrummende.

                            Skulle jeg kritisere nogle af Søren Kroghs dispositioner i går, skulle det være, at han ikke rev McCoy og Manneh ud noget før, og satte Fenger ind på kanten ved siden af Luca. Han var næsten en smule for inkonsekvent overfor særligt Manneh, som man godt kan forvente burde være en bærende kraft. Der gad jeg godt at se ham bare flå en spiller ud og sende et signal til truppen.

                            Men synes jeg Søren Krogh skal fyres fordi vi tabte i Middelfart? Nej - come on!
                            Det er fuldstændig fair at du har din holdning og den respekterer jeg 100%. Nu får du det så til at lyde som om Søren Krogh blot har tabt nogle mere eller mindre ubetydelige kampe som “ vi” ønsker ham fyret på grundlag af, men lad mig lige venligst minde dig om at OB rykkede ned i 1. division på Søren Kroghs vagt!, (Mega pinligt) og vi tabte ikke bare en kamp på en på papiret ligeværdig modstander i går. Vi røg simpelthen ud af årets pokalturnering til Middelfart (Mega pinligt), ikke bare pga. resultatet men primært på den måde det skete på.

                            Hvis ikke den slags pinlige resultater for OB skal retfærdiggøre at man stille spørgsmålstegn ved den person der har ansvaret for 1. holdet, så kan jeg simpelthen snart ikke finde nogen nedre grænse for, hvad vores træner skal kunne slippe afsted med uden at der skal stilles alvorlige spørgsmålstegn ved hans dispositioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                              Når man taber til Middelfart, så skal trænerens dispositioner naturligvis granskes og kritiseres, men helst proportionelt.

                              Jeg har respekt for, at en del herinde helst havde skyllet Søren Krogh ud med badevandet efter nedrykningen, og bruger derfor hver eneste lille undskyldning til at skyde ham dårligdomme i skoene. Min personlige holdning er, at kritikken af Søren Krogh bliver lidt enøjet og kortsigtet, men jeg respekterer hundrede procent, at der kan være et element af år(tier)s akkumuleret skuffelse over ordene. Fred være med det.

                              At kræve Søren Kroghs fyring, hver eneste gang OB
                              ikke vinder, kan dog klinge en kende skingert. Og måden hvorpå at alle sejre tilskrives “på trods af” Søren Kroghs dispositioner, og ethvert nederlag er “på grund af” selvsamme er mig en smule tåkrummende.

                              Skulle jeg kritisere nogle af Søren Kroghs dispositioner i går, skulle det være, at han ikke rev McCoy og Manneh ud noget før, og satte Fenger ind på kanten ved siden af Luca. Han var næsten en smule for inkonsekvent overfor særligt Manneh, som man godt kan forvente burde være en bærende kraft. Der gad jeg godt at se ham bare flå en spiller ud og sende et signal til truppen.

                              Men synes jeg Søren Krogh skal fyres fordi vi tabte i Middelfart? Nej - come on!
                              Og jeg mener, at din kritik af kritikken af Søren Krogh måske også kan, en gang imellem, være lidt enøjet, og så er man vel lige vidt? ;-) Fodbold er en underlig størrelse. Nogen ligger sig i brechen for at få en træner fyret; andre for at man lige skal give én chance mere, uanset hvor mange skuffelser, der kommer. Og som er kommet, under den nuværende træner; der tilmed var en del af et andet trænerteam, der heller ikke rigtigt fungerede, før han selv fik nøglerne. Nogle gange bliver man altså lidt fristet til at tro, at der kunne være den mest nuancerede, gennemtænkte og veldokumenterede ræson på forum for at fyre den og den træner; og du vil stadig mene at kritikken er "skinger".

                              Søren Krogh skal ikke fyres p.g.a vi tabte i Middelfart. Han skal fyres, fordi vi rykkede ned, på hans vagt, og man p.g.a netop de manglende taktiske træk, som ikke at hive Manneh ud, prompte, har mistet troen på, at han kan lykkes, i det lange løb, at få OB til at udvikle sig. Man har mistet troen, både p.g.a manglende taktiske træk og så dem han så har foretaget, der har kikset. Bl.a det evindelige 3 mands forsvar; selv om modstanderne vadede igennem - og truppen selv åbenbart selv ønskede at gå væk fra det forsvar, længe før han faktisk gjorde det. Alt, alt, alt for sent.

                              At du ikke kan acceptere, at i fodbold er en træners lod somme tider sort/hvid, ja faktisk ret så meget egentligt; det kommer i min bog til at få dig til at fremstå som én, der ikke kan acceptere de indre mekanismer, der har fungeret i fodbold i adskillige år; og derfor inderligt kæmper imod, at nogen allerede har besluttet sig om hvor vidt de vil give træneren mere tillid.

                              Så er det egentlig dig, der bliver ved med at lede efter hver eneste lille undskyldning for at nedgøre en ganske naturlig præcedens inden for enhver approach til en debat omkring de sportsligt ansvarlige i en fodboldklub. Han var ved roret i en synkende skude; og nu er der nogen, der mener, at han selv bidrog til at den sank hurtigere. Og det vælger du så at kalde "skingert" og "en leden efter undskyldninger". Det gør du vel også, når du snakker om kritikken. Der ikke er isoleret til et pokalexit i Middelfart. Det er jo netop akkumuleringen, der skaber den manglende tillid. Og en helt igennem fair og forventelig mening om at træneren ikke har, hvad der skal til. I det lange løb. Og at man derfor, før han crascher og burner, skal skille sig af med ham.

                              Jeg selv er omringet af personer, der siger han skal fyres omgående. Personligt er jeg ikke nået dertil. Men jeg forstår fuldt og helt dem, der gør det. Men at ville fyre en træner, der ikke redede os fra nedrykning, er altså IKKE skingert, imo. At gøre det på baggrund af indsatsen imod Middelfart heller ikke. Og ja, hvert eneste nederlag og dårlige præstation vil altid falde tilbage på de sportsligt ansvarlige. Vi har skaffet os af med den ene af de ansvarlige; jeg er bange for at vi holder fast i den anden, mens en tredje; den øvertsansvarlige milliardær sidder med resten (og hovedparten af ansvaret)

                              Jeg tror stadig, at du er allergisk overfor "sort/hvid" tænkning, og derfor hele tiden vil finde nuancer, hvor måske ikke er nogen. Så du kan selv "come on". ;-)

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Det er fuldstændig fair at du har din holdning og den respekterer jeg 100%. Nu får du det så til at lyde som om Søren Krogh blot har tabt nogle mere eller mindre ubetydelige kampe som “ vi” ønsker ham fyret på grundlag af, men lad mig lige venligst minde dig om at OB rykkede ned i 1. division på Søren Kroghs vagt!, (Mega pinligt) og vi tabte ikke bare en kamp på en på papiret ligeværdig modstander i går. Vi røg simpelthen ud af årets pokalturnering til Middelfart (Mega pinligt), ikke bare pga. resultatet men primært på den måde det skete på.

                                Hvis ikke den slags pinlige resultater for OB skal retfærdiggøre at man stille spørgsmålstegn ved den person der har ansvaret for 1. holdet, så kan jeg simpelthen snart ikke finde nogen nedre grænse for, hvad vores træner skal kunne slippe afsted med uden at der skal stilles alvorlige spørgsmålstegn ved hans dispositioner.
                                Helt enig, langt de fleste SK-tilhængere har skyklapper på og kigger ikke på/glemmer sidste sæson under SKs ledelse. Det er ikke sådan at SK lige er kommet til klubben, så kunne man til dels forstå det eller hvis vi var et elevatorhold imellem Superligaen og 1 div. hvilket vi ikke er eller skal til at blive.

                                Men han var der under Alm og cheftræner i vores første nedrykningssæson i 26 år plus flere af de ting som gik galt i sidste sæson er der stadigvæk. Dalslykke i det seneste SFÅ afsnit, formår iøvrigt også sagligt at udpege "blot" nogle af hans mangler som vi så igen i pokalen og vi har i alle de første kampe set at SK fortsat kun har 1 gameplan, som stadigvæk halter og når kampen ikke forløber i vores favør er der ikke reelt en anden gameplan. Hvilket var en af de største problemer i sidste sæson. Det og andre fejl skal altså til at blive rettet og/eller blive arbejdet på, så det kan ses. Tvivler desværre på at det sker.
                                Last edited by Mwape; 08-08-2024, 07:55.

                                Comment

                                Working...
                                X