Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Luca Kjerrumgaard
Collapse
X
-
Nægter at tro på OB skulle have sagt nej til 60 mill for Luca uanset hvornår det skulle være sket
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
men man fik jo heller ikke så mange penge for ham. Mon ikke det netop var for at skræmme potentielle købere væk? Luca havde så stor værdi for OB, næsten uanset hvor meget man fik for ham ville vi ikke kunne gå ud og erstatte ham 1:1 - det bliver svært nok når det hedder superliga, men tænker det har været umuligt i 1 division.
Men kom der en klub og lagde 60 mill så ville budet være af en sådan størrelse at man ville være nødt til at, i det mindste overveje det seriøst.
De reelle muligheder for at skaffe en 20-målsskytte til NBL var begrænsede eller umulige. Så skulle man købe Luca skulle det være “an offer we couldnt refuse”
Leave a comment:
-
men man fik jo heller ikke så mange penge for ham. Mon ikke det netop var for at skræmme potentielle købere væk? Luca havde så stor værdi for OB, næsten uanset hvor meget man fik for ham ville vi ikke kunne gå ud og erstatte ham 1:1 - det bliver svært nok når det hedder superliga, men tænker det har været umuligt i 1 division.
Men kom der en klub og lagde 60 mill så ville budet være af en sådan størrelse at man ville være nødt til at, i det mindste overveje det seriøst.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Det lyder godt nok som mange penge for en spiller der kun har bevist sig i 1. division. Jeg tænker han skal have en rigtig god sæson i Superligaen, før det er realistisk at vi kan få sådan en sum for ham.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Det lyder godt nok som mange penge for en spiller der kun har bevist sig i 1. division. Jeg tænker han skal have en rigtig god sæson i Superligaen, før det er realistisk at vi kan få sådan en sum for ham.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvor mange rekorder ville det være at sælge en spiller fra 1. div. for +60 mio.?
Lyder som OB har sagt 10 mio. euro. Hvad har man givet for Grot..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Brøndby sælger Suzuki for 70 millioner. Prisen på Luca må jo så være i vinters.
Allermest håber jeg da, han forlænger og bliver i 20 år, udraderer Allan Hansens målrekord og får Kjerrumgaard Park opkaldt efter sig, når han træder tilbage efter en årrække som succesfuld førsteholdstræner, hvor han har etableret os som tophold, med europæisk næsten hvert år, og….. nu tabte jeg tråden.
Hvor er jeg?
Nåh ja, 70 mill ville da lune i kassen. Moderne fodbold er nok ikke skabt til at fremdyrke klubikoner.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Det er jeg enig I, sund fornuftig håndtering af noget han nok kommer til at blive spurgt om mange gange... men tænker også på det TB siger, at vi jo trods alt er i en situation hvor vi ikke behøver acceptere bud på ham.
Som andre herinde allerede har været omkring, kunne der nok være mere værdi i at beholde ham end pengene fra et salg. Spændende hvad der må komme af bud og hvad Luca finder interessant i deriblandt.
Og jo også derfor det nok trods alt er mest optimalt at sælge nu - fordi vi ikke er tvunget til det. Venter man et år så skal man til at sælge, man får næppe lavet endnu en forlængelse - så det optimale er nok at sælge med to år tilbage. Men det kræver naturligvis det rigtige bud lander. For OB og Luca
Leave a comment:
Leave a comment: