Det kan vist ikke være mig du mener, vel
Venlig hilsen
Oraklet!
Ha ha nej.....
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Jamen det er sgu da fremragende af NA. Han sætter fingeren på ledelsens allerømmeste punkt - at de ikke anerkender forskellen på en almindelig produktionsvirksomhed (eller leasing-) og så en fodboldklub.
Han skriver bla: Enhver moderne virksomhed har en målsætning og en strategi for at nå den. Men det banale problem i fodbold er, at produktet ikke altid makker ret. Klogt sagt.
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
Sidste år var holdene jævnbyrdige med et mikroplus til OB. I år er det nok omvendt. Den nye træner fortsætter jo nok som OP men uden dennes dygtige taktiske sans og uden en af de vigtigste spillere, Lasse Nielsen. Det burde betyde, at mindst 1 point selv om fjolserne i ledelsen stadig ikke har fundet angribere.
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
Jamen det er sgu da fremragende af NA. Han sætter fingeren på ledelsens allerømmeste punkt - at de ikke anerkender forskellen på en almindelig produktionsvirksomhed (eller leasing-) og så en fodboldklub.
Han skriver bla: Enhver moderne virksomhed har en målsætning og en strategi for at nå den. Men det banale problem i fodbold er, at produktet ikke altid makker ret. Klogt sagt.
Klogt? 1) er det ligefrem 'moderne' at have målsætning og strategi? Det har virksomheder sgu da altid haft; og før dem stater, konger, generaler mm. Ordet 'strategi' kommer fra græsk og har været brugt i hvert fald gennem 2500 år. 2) Kan erhvervsvirksomheder styre deres produkt/produktion og salg/succés? I så fald var vi nok alle rige forretningsfolk. Der er held/tilfældigheder med i fodbold, men det er der dælme også i andre brancher.
Hvis Niels A kunne give et fodboldfagligt bud på, hvad der ikke fungerer i OB, så ville det være interessant; men her læser jeg bare banale selvfølgeligheder - tomme klichéer, intet andet. Har svært ved at se, hvordan det er klogt.
Som skrevet andet steds også, så forventer jeg at se et OB hold der kommer ud og viser sidste uges kamp mod Hobro var en kollektiv off day. Jeg forventer fight over hele linien og at alle 11 spillere giver sig 100 procent igennem hele kampen og virkelig knokler røven ud af bukserne og viser de gerne vil OB.
Jeg vil i hvert fald bakke 100 % op herfra Jylland af!!! Forza OB!
Comment