Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt HB Køge - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Svækkelse af konkurrenterne kan også noget. Bare spørg Bayern München.
    Lige præcis Hvad skal vi gætte på prisen er? 4-5 mill+

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

      Ja vi skal det helt klart have en ny spiller der kan dække 9’eren. Jeg synes bare ikke det er så ligetil hvilken type det skal være. Hvordan sælger man til en ny spiller at han er klart andetvalg, og vil få begrænset med spilletid?
      Men kan han kun spille 9`er i vores system da?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Men kan han kun spille 9`er i vores system da?
        Holten? Jeg vil mene han er udpræget 9’er. Jeg synes det ville være misforstået at parkere ham ude på en kant. En af hans store styrker er spillet med ryggen til mål, og hans aflæg er virkelig godt.
        I en kamp som den i dag tror jeg ikke han ville se god ud på en kant.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Men kan han kun spille 9`er i vores system da?
          Næ han kan sagtens spille kanten. Ville lave mange mål med låget på hjørne + indlæg.

          Comment


            Nu så jeg af gode grunde ikke Esbjergs kamp idag, men er Elias Sørensen ikke mere interessant end Holten hvis det skal være? Mere bevægelig og yngre, mere anvendelig væk fra 9’eren, som bliver Lucas domæne i år.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

              Holten? Jeg vil mene han er udpræget 9’er. Jeg synes det ville være misforstået at parkere ham ude på en kant. En af hans store styrker er spillet med ryggen til mål, og hans aflæg er virkelig godt.
              I en kamp som den i dag tror jeg ikke han ville se god ud på en kant.
              Nok ikke. Har simpelthen ikke set nok. Men så ville det nok kræve en mere klassisk 4-4-2 i fald formation eller diamant

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                Nu så jeg af gode grunde ikke Esbjergs kamp idag, men er Elias Sørensen ikke mere interessant end Holten hvis det skal være? Mere bevægelig og yngre, mere anvendelig væk fra 9’eren, som bliver Lucas domæne i år.
                Enig. En type a la ham ville give mere mening.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                  Nu så jeg af gode grunde ikke Esbjergs kamp idag, men er Elias Sørensen ikke mere interessant end Holten hvis det skal være? Mere bevægelig og yngre, mere anvendelig væk fra 9’eren, som bliver Lucas domæne i år.
                  Det er han nok. Men England skulle kalde igen for ham

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Nu så jeg af gode grunde ikke Esbjergs kamp idag, men er Elias Sørensen ikke mere interessant end Holten hvis det skal være? Mere bevægelig og yngre, mere anvendelig væk fra 9’eren, som bliver Lucas domæne i år.
                    Nej. Synes ikke han er god nok. Vi har flere af egne unge der skal have spilletid.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Næ han kan sagtens spille kanten. Ville lave mange mål med låget på hjørne + indlæg.
                      Men vel ikke rigtigt typen, der er oplagt på en kant i vores system. Jeg håber i høj grad vi er gået væk fra at købe spillere efter hvad der er til rådighed for så at prøve at få dem til at fungere i vores system. Det har vi ligesom prøvet…

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Nok ikke. Har simpelthen ikke set nok. Men så ville det nok kræve en mere klassisk 4-4-2 i fald formation eller diamant
                        Eller også skal du skævvride formationen, så han starter meget tæt på Luca, og bredden i den side så vil komme fra 8’eren eller backen. Jeg tror dog ikke det er sådan Søren Krogh vil bruge kanterne.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Nej. Synes ikke han er god nok. Vi har flere af egne unge der skal have spilletid.
                          Men så giver købet af en 27-årig Holten da slet ingen mening…

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                            Enig. En type a la ham ville give mere mening.
                            Der er også et godt ordsprog man brugte hvis man mødte et par lækre damer i byen i gamle dage… Og ikke kunne vælge..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Men vel ikke rigtigt typen, der er oplagt på en kant i vores system. Jeg håber i høj grad vi er gået væk fra at købe spillere efter hvad der er til rådighed for så at prøve at få dem til at fungere i vores system. Det har vi ligesom prøvet…
                              Forstår ikke du så foreslår Elias Sørensen som slet ikke har de kvaliteter som OB efterspørger.
                              Nu må vi lige se hvem der evt bliver solgt. Tænker OB har navne på blokken når det sker.
                              Bliver måske også fra superligaen man vil hente nye spillere. De skal jo helst være for gode til 1.division.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                                Ja vi skal det helt klart have en ny spiller der kan dække 9’eren. Jeg synes bare ikke det er så ligetil hvilken type det skal være. Hvordan sælger man til en ny spiller at han er klart andetvalg, og vil få begrænset med spilletid?
                                Jeg tænker man sælger den som at der er konkurrence om pladsen - Luca er i udgangspunktet starter - men skal da også holdes til ilden. Så det skal være en angriber der gerne vil til en større klub - og sikkert en bedre løncheck - som tror på sig selv(gør de ikke alle det?) Lucas unge alder taget i betragtning så kan han jo også hurtigt blive interessant på større adresser. Jeg tænker ikke det sker nu her...men til vinter - hvem ved. Og ellers kunne det være til næste sommer, han kan blive svær at holde på.

                                Så enten den type.

                                Ellers skal man gøre som man forsøgte med Mouritsen - hente en decideret back up. En der er "god nok" men heller ikke mere...det håber jeg ikke de forsøger sig med igen.

                                Comment

                                Working...
                                X