Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt HB Køge - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    imens er Holten gået målamok for EFB - 4 mål indtil nu....3 - 6 til Esbjerg over Hobro
    EfB er imø en klar dark horse i oprykningsspillet .. de har "underspillet" deres styrke lidt og gået under radaren. De var fuldstændig suveræne sidste sæson og rykkede stensikkert op på trods af at de blev fradømt 9 point.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Det er han. Men nok også dyr efter idag også. Ham gad jeg godt have
      Holten er vel næste for dyr og for god til at vi skal hente ham? Luca skal jo spille så mange minutter som muligt, så vi har vel ikke alt for mange minutter at tilbyde til Holten.
      Jeg tænker det vil give mening hvis en ny angriber også kan dække en kant, så han også kan spille sammen med Luca.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        EfB er imø en klar dark horse i oprykningsspillet .. de har "underspillet" deres styrke lidt og gået under radaren. De var fuldstændig suveræne sidste sæson og rykkede stensikkert op på trods af at de blev fradømt 9 point.
        Men de er også i fare for at miste Elias Sørensen og Emil Holten den næste måned. Så er de også gevaldigt svækket uanset hvad de så får købt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

          Holten er vel næste for dyr og for god til at vi skal hente ham? Luca skal jo spille så mange minutter som muligt, så vi har vel ikke alt for mange minutter at tilbyde til Holten.
          Jeg tænker det vil give mening hvis en ny angriber også kan dække en kant, så han også kan spille sammen med Luca.
          Muligt. De spiller også et andet system. Syntes bare han spillede til højre mod os. Så tænkte i stedet for DD

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Slut 4 - 0

            så noget bedre ud end mod Efb - måske den svagere modstand - måske de bare har rystet lidt nerver af sig.

            Bonde så noget bedre ud i dag. Mickelson gør det fint - men venstreback er han ikke - håber vi finder en til den plads. Luca fortsætter stilen, 2 mål og burde nok have lavet et par stykker til.

            Med al den snak der har været om mere fart og direkte i vores spil - hurtige afslutninger, så syntes jeg stadig det bliver for omstændeligt - i stedet for at få bolden i feltet bliver den ofte spillet på tværs af feltet...Men - når ellers vi fik tempo nok på, så kunne Køge slet ikke være med.

            3 fuldt fortjente point.

            edit: og vi holdt 0'et - fandme også dejligt når det sker
            Enig. Lige meget hvad, så var det ekstremt dejligt med en kamp, hvor vi var totalt dominerende fra start til slut. Og endnu 3 points ind på kontoen. Så kan vi gå ind til hjemmekampen mod Hvidovre med selvtillid og det er en kamp hvor vi har revanche til gode.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Muligt. De spiller også et andet system. Syntes bare han spillede til højre mod os. Så tænkte i stedet for DD
              Hmm… det er i hvert fald en noget anden type. Ved ikke om jeg er tændt på tanken om Holten og Fenger som vores kanter.
              Last edited by Wessels er en mur; 26-07-2024, 20:58.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Men de er også i fare for at miste Elias Sørensen og Emil Holten den næste måned. Så er de også gevaldigt svækket uanset hvad de så får købt
                Elias ryger i dette vindue, da han ikke har villet forlænge sin kontrakt, men gerne vil tilbage til England.

                Comment


                  https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...madrer-hb-koge

                  Lidt highlights fra kampen, hvis det skulle have interesse

                  Comment


                    Det var egentlig meget fedt at se OB bare skrue på tempoet efter behag og bare kontrollere HB Køge ud af deres egen hjemmebane.

                    Det er dog tydeligt at se, at modstanderen i dag er klasser ringere end Esbjerg. Satan der var ikke meget bold dem.

                    Positive sider: presset sad bedre, og særligt i 1. Halvleg. Det var opløftende at se mængden af spilvendinger. Mickelson har arbejdet med venstrebenet og selvom han ikke er vb, sendte han flere kvalificerede indlæg ind med venstreskøjten. Luca scorede to og holder næsten trit med Holten på topscorerlisten. Bonde har løftet sit spil helt vildt, han bliver en god spilfordelere for os. Vi spiller til 0. Vi vinder to i træk. Vi får 70 minutters samspil med A-kæden i en kamp, der aldrig reelt er i fare.

                    Negative aspekter: Effektiviteten er - trods fire scoringer - for lav. Nu har vi slutprodukt, fint! Lad os få kvalitet på det slutprodukt også. Deedson er godt nok en uskolet spiller, jeg hælder til, at det bliver godt at få ham solgt, så Jenner, Fenger og Hansborg kan spille de to kanter. Vi skal være bedre til at kunne modvirke den lille justering de laver i anden halvleg, hvor de smider to 6’ere ned i opbygningsspillet for at omgå vores høje pres. Op mod 5 gange presser vi forgæves fordi, der ikke er aftaler på, hvem der skal gå med højt.

                    Men ovenstående er jo småting og detaljer. Vi vinder 4-0 og videre til årets første hjemmekamp, hvor jeg vil påstå vi har noget solid revanche at tage mod Hvidovre.!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                      Hmm… det er i hvert fald en noget anden type. Ved ikke om jeg er tændt på tanken om Holten og Fenger som vores kanter.
                      Så skulle man nok spille lidt anderledes ja

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Elias ryger i dette vindue, da han ikke har villet forlænge sin kontrakt, men gerne vil tilbage til England.
                        Og Holten kan de nok ikke holde på

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                          Hmm… det er i hvert fald en noget anden type. Ved ikke om jeg er tændt på tanken om Holten og Fenger som vores kanter.
                          det skulle vel være Holten istedet for Fenger, som man må formodes når at blive solgt.

                          Uanset hvem - så skal der findes en angriber, når Fenger smutter. Luca er klart førstevalg - men det var jo rart at kunne give ham en pause en gang imellem...og der kan jo komme skader eller karantæner - og så mangler der bare noget kvalitet oppe foran

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Og Holten kan de nok ikke holde på
                            Svækkelse af konkurrenterne kan også noget. Bare spørg Bayern München.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              det skulle vel være Holten istedet for Fenger, som man må formodes når at blive solgt.

                              Uanset hvem - så skal der findes en angriber, når Fenger smutter. Luca er klart førstevalg - men det var jo rart at kunne give ham en pause en gang imellem...og der kan jo komme skader eller karantæner - og så mangler der bare noget kvalitet oppe foran
                              Hvis både Fenger og DD ryger synes jeg Holten er oplagt. Vi har jo pengene.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                det skulle vel være Holten istedet for Fenger, som man må formodes når at blive solgt.

                                Uanset hvem - så skal der findes en angriber, når Fenger smutter. Luca er klart førstevalg - men det var jo rart at kunne give ham en pause en gang imellem...og der kan jo komme skader eller karantæner - og så mangler der bare noget kvalitet oppe foran
                                Ja vi skal det helt klart have en ny spiller der kan dække 9’eren. Jeg synes bare ikke det er så ligetil hvilken type det skal være. Hvordan sælger man til en ny spiller at han er klart andetvalg, og vil få begrænset med spilletid?

                                Comment

                                Working...
                                X