Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt HB Køge - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Se pm
    Skulle der være andre der ligger inde med en ledig billet er jeg bestemt også interesseret

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

      Er heller ikke sikker på hvad jeg synes om beslutningen. De kunne godt have fortalt det mere åbent i hvert fald (det ville dog nok have negativ indflydelse på trøjesalget).

      Jeg tænker helt sikkert de tænker at lave en "større" rotation af numrene når det er på plads. Har man købt en ny trøje med 17 Kjerrumgaard eller 18 Ejdum (og man går op i at have de rigtige numre på trøjen) tænker jeg da godt man kan forberede sig på at blive skuffet. De spiller sikkert i 9 og 7 om en måneds tid.

      Når de vælger at gøre det sådan må det jo skyldes, at vi er i en ekstraordinær situation, hvor alt i bund og grund er oppe i vejret. De vil gerne offentliggøre nye numre på én gang. Så snart de gør det signalerer de også lidt "nu er det (næsten) sikkert at køre en trøje med spiller X".
      Også derfor jeg ikke har købt de nye trøjer endnu.. Pisse træls
      siden 1887

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

        Også derfor jeg ikke har købt de nye trøjer endnu.. Pisse træls
        Samme her. Lige de to spillere kunne man måske nok give nye numre (virker tydeligt der satses hårdt på dem). Det må være fordi man vil gøre det samlet. Der kan måske ske ting der kan vende og ned på meget.

        Comment


          #94
          Nogen der har fundet er stream ud over Viaplay, som viser kampen….

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Nogen der har fundet er stream ud over Viaplay, som viser kampen….
            Jeg modtager også gerne et link

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

              Jeg modtager også gerne et link
              Det gør jeg også.

              Comment


                #97
                FS/SF gør sig tanker om at Slotsager måske starter på bænken og Gomez på banen

                https://fyens.dk/ob/han-spillede-30-...7NNR_f8b-Z0MIg
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  FS/SF gør sig tanker om at Slotsager måske starter på bænken og Gomez på banen

                  https://fyens.dk/ob/han-spillede-30-...7NNR_f8b-Z0MIg
                  Det lignede det igår ja. Men det syntes jeg også det lignede inden EfB. Vi må se om 30 min

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Nogen der har fundet er stream ud over Viaplay, som viser kampen….
                    Bet365.com viser den åbenbart. Men du skal oprette en konto der om at se den. Den koster intet men uden konto kan du ikke se den. Og muligt at det ikke virker i Danmark uden en god VPN.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      FS/SF gør sig tanker om at Slotsager måske starter på bænken og Gomez på banen

                      https://fyens.dk/ob/han-spillede-30-...7NNR_f8b-Z0MIg
                      Det har de også ret i.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Bet365.com viser den åbenbart. Men du skal oprette en konto der om at se den. Den koster intet men uden konto kan du ikke se den. Og muligt at det ikke virker i Danmark uden en god VPN.
                        Altså jeg lavede en konto forleden. Men indtil videre kan jeg ikke se at de viser den. Der plejer at komme et lille video ikon ved kampen hvis det er. Men pt er det der ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Altså jeg lavede en konto forleden. Men indtil videre kan jeg ikke se at de viser den. Der plejer at komme et lille video ikon ved kampen hvis det er. Men pt er det der ikke
                          Har lige set at de har den, men de viser vel kun enkelte 1.Div.- kampe men ikke alle. Men som sagt er det muligt at det virker ikke i Danmark uden en stærk VPN (de simple kan de se og så blokerer de). Kan se Bundesliga ved Bet365 med mit dansk Sim-kort her i Tyskland men ikke og Ig kan se Superliga ned mit tysk Sim-kort men ikke Bundesliga med den
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Har lige set at de har den, men de viser vel kun enkelte 1.Div.- kampe men ikke alle. Men som sagt er det muligt at det virker ikke i Danmark uden en stærk VPN (de simple kan de se og så blokerer de). Kan se Bundesliga ved Bet365 med mit dansk Sim-kort her i Tyskland men ikke og Ig kan se Superliga ned mit tysk Sim-kort men ikke Bundesliga med den
                            Alt det der VPN er sgu for teknisk for mig. Enten virker det ellers gør det ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Alt det der VPN er sgu for teknisk for mig. Enten virker det ellers gør det ikke
                              Ja, det er ærgerligt at de har geo-locking. Selvom jeg gar en ordentlig VPN blokerer de. Men tror du kan se Bundesliga dee
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Slots ude og Fenger inde som spået af OBstruktion og SF

                                Comment

                                Working...
                                X