Jeg tilslutter mig, god bedring og alt muligt held til Bonde, han er en dygtig midtbaneprofil på vores hold. Det bliver ikke let at finde en fulgod erstatning.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jakob Bonde
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæghttps://ob.dk/nyheder/2024/november/...korsbandsskade
Satme synd for den gode Bonde.
På den længere bane kan man også godt lidt frygte for hans OB karriere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Tænker det samme. Det vil være uheldigt og trist for både ham selv og OB, hvis ikke han vender tilbage i samme forfatning. Alt godt til Bonde, som både på banen og på træningsbanen lignede en nøglespiller lang tid frem. En midtbaneprofil må nu pludselig være førsteprioritet i vintervinduet sammen med en VB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægDet er selvfølgelig synd for spillere, der får alvorlige skader, men Bonde bliver virkelig savnet af holdet på banen. TB bliver nødt til at finde en god erstatning i vinterpausen og måske en med lidt mere oplagt Superligaklasse.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Anders Klynge er et bud herfra
Jeg har bare lidt svært ved at se, hvorfor han skulle gå et par niveauer ned.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Ville blive super glad for Klynge, har bandet OB langt væk fra første øjeblik han blev kasseret. Syntes potentialet var lysende klart, og han var blandt de absolut bedste på det U19 hold.
Jeg har bare lidt svært ved at se, hvorfor han skulle gå et par niveauer ned.
Comment
Comment