Paulsen alligevel med
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp OB-B93
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlægDet hjalp indtil videre meget, at vi har størstedelen af startellerveren på banen nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
men har vi det? McCoy på back og Berthel A i forsvar - samt...jeg ved ikke hvem den anden back er Lassen? Mucolli tænker jeg heller ikke er i nærheden af start 11.Last edited by Mwape; 02-07-2024, 13:22.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
men har vi det? McCoy på back og Berthel A i forsvar - samt...jeg ved ikke hvem den anden back er Lassen? Mucolli tænker jeg heller ikke er i nærheden af start 11.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Tænker vi har blandet to hold lidt tilfældigt. Altså for bare at danne to hold med en blanding af rutine og unge, med ca. samme niveau samlet set. Så tror mest man kan tage noget fra denne kamp ift. formationen. Ikke hvem der er forrest på de forskellige pladser.
Comment
-
Tænker vi har blandet to hold lidt tilfældigt. Altså for bare at danne to hold med en blanding af rutine og unge, med ca. samme niveau samlet set. Så tror mest man kan tage noget fra denne kamp ift. formationen. Ikke hvem der er forrest på de forskellige pladser.
- Likes 1
Comment
-
Men tænker at det har hjulpet at få manneh / ejdum ind på midten frem for Grubbe / Sandberg - lige der inde på midten er vi noget tættere på hvad vi må formodes at starte med
Comment
Comment