Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-B93

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Bagud efter 3 sekunder

    Comment


      #17
      Flot Yaya

      Comment


        #18
        Uuuuuuos. 0:1 efter 20 sekunder. Kæmpe fejl med en mislykket tilbagelægning til Myhra....
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          1-0 til b93 efter 4 sek....kæmpe fejl af Yaya
          Ja, 1. division lader til at blive en walk-over for os...

          Comment


            #20
            Hvorfor vandede de banen, når det allerede regnede

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Ja, 1. division lader til at blive en walk-over for os...
              altså en KÆMPE fejl...men der er endnu ikke spillet 5 min af første træningskamp så sku vi nu ikke liiiige...

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                altså en KÆMPE fejl...men der er endnu ikke spillet 5 min af første træningskamp så sku vi nu ikke liiiige...
                Jo, det ved jeg godt... men viser bare, at vi SKAL være klar fra starten (selv om det kun er en træningskamp).

                Hvis de allerede tror vi er rykket op, kan det blive endnu en meget lang sæson !

                Comment


                  #23
                  I det mindste kommer deres mål via en fejl fra en af vores mest perifære spillere. Han kommer næppe til at spille meget i den kommende sæson.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                    I det mindste kommer deres mål via en fejl fra en af vores mest perifære spillere. Han kommer næppe til at spille meget i den kommende sæson.
                    Nej, for vi har BP og Sauli

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg

                      Kan også være at den hedder:

                      Myhra

                      Owusu Slots Yaya Aske

                      Grubbe


                      Juul-Sandberg Rami

                      Markus


                      Fenger Charlie
                      Nu ser jeg ikke kampen, men tror ikke det bliver den der 4-4-2 med diamant vi kommer til at spille. De sidste kampe af sæsonen var ren desperation. Det er forhåbentlig ikke succesen i de få kampe vi baserer det hele på. Så ville man i mine øjne lave præcis samme fejl som Krogh og co. gjorde efter de sidste kampe i efteråret.

                      Jeg husker det som om de flesta af Bechs hold har spillet en form for 4-3-3. Det er også det Krogh i sin tid udtalte han foretrækker. Har svært ved at se det ikke er det vi ender med. Synes også vi har ret mange unge spillere, der nok passer bedst på kanterne.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Jo, det ved jeg godt... men viser bare, at vi SKAL være klar fra starten (selv om det kun er en træningskamp).

                        Hvis de allerede tror vi er rykket op, kan det blive endnu en meget lang sæson !
                        helt enig - møder vi ikke op så får vi det naturligvis svært. SÅ meget bedre er vi trods alt ikke

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                          Nu ser jeg ikke kampen, men tror ikke det bliver den der 4-4-2 med diamant vi kommer til at spille. De sidste kampe af sæsonen var ren desperation. Det er forhåbentlig ikke succesen i de få kampe vi baserer det hele på. Så ville man i mine øjne lave præcis samme fejl som Krogh og co. gjorde efter de sidste kampe i efteråret.

                          Jeg husker det som om de flesta af Bechs hold har spillet en form for 4-3-3. Det er også det Krogh i sin tid udtalte han foretrækker. Har svært ved at se det ikke er det vi ender med. Synes også vi har ret mange unge spillere, der nok passer bedst på kanterne.
                          ligner umiddelbart en 4-3-3

                          vigtigst er det dog; vi spiller ikke med 5 i bagkæden mere

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            altså en KÆMPE fejl...men der er endnu ikke spillet 5 min af første træningskamp så sku vi nu ikke liiiige...
                            Og fra en spiller der nok ikke får mange minutter. Så er ikke bekymret. Endnu

                            Comment


                              #29
                              ... og FCK er bagud mod Hillerød efter 70 minutter

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Og fra en spiller der nok ikke får mange minutter. Så er ikke bekymret. Endnu
                                nej ikke lige over det der - fejl sker.

                                Det er mere spillet generelt jeg er interesseret i at se...stadig første træningskamp, et hold der næppe bliver det vi starter med osv osv. men vi har da ikke ligefrem brændt banen af de første små 20 min.
                                Især vores chanceskabende spil bliver spændende, må formode at vi kommer til at skulle skabe spillet i en stor del af kampene - og det plejer vi ikke at være alt for gode til.

                                Comment

                                Working...
                                X