Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-B93

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    ja tænkte også Mucolli har gjort det fint. Men er jo ikke første gang han gør det godt i en opstartsperiode. Vi kan jo håbe han tager det med ind i sæsonen
    Hvis han får chancen!

    ...ikke som de andre år...

    Comment


      #92
      stream åbenbart bagud. Kampen er slut iflg SFÅ på FB....4 - 2

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Hvis han får chancen!

        ...ikke som de andre år...
        Du så måske alle hans kampe i Varbergs og ved hvordan han klarede sig der?

        Comment


          #94
          fint det trods alt blev til en sejr.

          Kampen betyder som sådan ingenting - men et par nederlag selv i betydningsløse kampe og så kan Krogh og holdet allerede være under pres inden sæsonen reelt er gået igang.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            fint det trods alt blev til en sejr.

            Kampen betyder som sådan ingenting - men et par nederlag selv i betydningsløse kampe og så kan Krogh og holdet allerede være under pres inden sæsonen reelt er gået igang.
            Ja, det da fint. Det er først når det virkelig gælder, at han og holdet rigtig kan bedømmes. Søren Krogh er derfor fortsat i minus, som OB cheftræner hos mig. Men håber meget det ændre sig, når vi er i gang med de rigtige kampe.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

              Ja, det da fint. Det er først når det virkelig gælder, at han og holdet rigtig kan bedømmes. Søren Krogh er derfor fortsat i minus, som OB cheftræner hos mig. Men håber meget det ændre sig, når vi er i gang med de rigtige kampe.
              Det tror jeg faktisk ikke der er en eneste på forum, der er overrasket over.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Det tror jeg faktisk ikke der er en eneste på forum, der er overrasket over.
                Nå, men det da godt. Der er jo altid nogen som skal have det flere gange....
                Last edited by Mwape; 02-07-2024, 14:22.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
                  William Martin igen.
                  I øvrigt rart at se McCoy - ligner han er glad for de glidende tacklinger
                  Ja han fighter godt og har virkelig en god fart. Han tager også et fint løb på ydersiden ved Lucas mål.
                  Mucolli var virkelig i hopla, men fik også ustyrligt med plads når vi skød afsted i omstillingerne. Er det hvad der venter os i 1. Div, så kunne han blive en profil, da han kan det uventede ikke ret mange andre på holdet har i sig.
                  Fedt også at se W. Martin bare gå ind og fortsætte hvor han slap. Han har også noget seriøs fart lignede det

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                    Du så måske alle hans kampe i Varbergs og ved hvordan han klarede sig der?
                    Nej, men gjorde du åbenbart

                    Han var en af vores bedste spillere i Thailand, men fik efterfølgende ikke en eneste reel chance...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                      Nå, men det da godt. Der er jo altid nogen som skal have det flere gange....
                      Bevares, men næppe så mange gange.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Bevares, men næppe så mange gange.
                        Ligesom på de sociale medier kan man jo gå videre uden at komme med en kommentar. Men jeg skal da gerne have det i baghovedet, ingen jeg skriver her inde, om ikke andet til vi er i gang med de rigtige kampe. Men jeg forbeholder mig nu også min ret til at ytrer mig og som jeg vil.

                        Jeg beder jo iøvrigt heller ikke Søren Krogs fans herinde om at lade være med at skrive at de støtter ham og det lige meget hvor mange gange vedkommende gør det. Det skal de have lov til. Ligesom jeg har ret til at anfægte hans evner som cheftræner og nogle gange gør jeg det som jeg forslår, scrolle/gå videre uden at kommenterer på det. Det kan man jo også med fordel gøre, med omvendt fortegn så at sige.
                        Last edited by Mwape; 02-07-2024, 14:42.

                        Comment


                          Fedt med William Martin. Man kan undres over en knægt der bomber løs på alle niveauer ikke kan bruges på DBU's hold. Nu spiller han så for Irland, medens Jesper Mikkelsen og Kahlenberg servicerer københavner klubberne.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                            Ligesom på de sociale medier kan man jo gå videre uden at komme med en kommentar. Men jeg skal da gerne have det i baghovedet, ingen jeg skriver her inde, om ikke andet til vi er i gang med de rigtige kampe. Men jeg forbeholder mig nu også min ret til at ytrer mig og som jeg vil.

                            Jeg beder jo iøvrigt heller ikke Søren Krogs fans herinde om at lade være med at skrive at de støtter ham og det lige meget hvor mange gange vedkommende gør det. Det skal de have lov til. Ligesom jeg har ret til at anfægte hans evner som cheftræner og nogle gange gør jeg det som jeg forslår, scrolle/gå videre uden at kommenterer på det. Det kan man jo også med fordel gøre, med omvendt fortegn så at sige.
                            Selvfølgelig. Ingen har bedt dig om ikke at ytre dig eller sagt, du ikke har ret til at skrive eller mene lige hvad du vil om Søren Krogh. Jeg forholder mig samtidig retten til at observere, at der næppe er nogen på forum, der er overaskede over, at et godt resultat i en træningskamp ikke ændrer din mening om ham.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af agermose Se indlæg
                              Fedt med William Martin. Man kan undres over en knægt der bomber løs på alle niveauer ikke kan bruges på DBU's hold. Nu spiller han så for Irland, medens Jesper Mikkelsen og Kahlenberg servicerer københavner klubberne.
                              Tjo, der er vel også et kæmpetalent fra Arsenal, der er i spil der. Men bestemt fedt - håber vi tør bringe ham i første division også, det virker jo til at han kan være med på det niveau.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Selvfølgelig. Ingen har bedt dig om ikke at ytre dig eller sagt, du ikke har ret til at skrive eller mene lige hvad du vil om Søren Krogh. Jeg forholder mig samtidig retten til at observere, at der næppe er nogen på forum, der er overaskede over, at et godt resultat i en træningskamp ikke ændrer din mening om ham.
                                Det skal du da også have lov til. Kan dog ikke se det nødvendige i det. Skriver du det også til dem som gang på gang forsvarer Søren Krogh? Virker ærlig talt mest, som om du er selvbestaltet meningspoliti.

                                Comment

                                Working...
                                X