Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-B93

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Juul-Sandberg tror jeg det var
    Som iøvrigt spiller 6'eren så vidt jeg kan se.

    Comment


      #47
      tæt på 3-1...sløjt forsvar igen

      Comment


        #48
        Tæt på 1-3

        Godt at der ikke er fokus på resultaterne pt

        Comment


          #49
          Det er simpelthen for nemt, den måde de får den chance på. Jeg ved simpelthen ikke hvad Bojang laver

          Comment


            #50
            Kunne vel godt have stået 1-4 nu

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

              Spændende ja. Vil dog sige, at jeg har meget lidt tro på Grubbe på centrale midtbane. Og så en helt uprøvet Juul-Sandberg ved siden af ham og Yaya i forsvaret. Spiller vi størstedelen af vores kampe med det vil jeg på forhånd tippe os til at rykke ned fra 1. division. Næsten ligemeget hvem der spiller omkring dem.

              Skriver jeg igen helt uden at have set noget af dagens kamp.
              tror ikke du skal se det her som vores forventede start 11. Tænker midten bliver Manneh og Ejdum og pt nok med rami. Yaya tror jeg heller ikke vi skal regne med får så meget spilletid.

              Comment


                #52
                Godt det er første træningskamp og ikke vores start 11- For det sejler defensivt og vi har da bolden meget. Men det er ikke mange chance vi skaber. Lidt, men da langt fra nok.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                  Det er simpelthen for nemt, den måde de får den chance på. Jeg ved simpelthen ikke hvad Bojang laver
                  Første gang jeg då ham spille sagde jeg at ham der bliver solgt for 50+ mill eller 1kr til Hillerød.
                  Ingen tvivl længere hvor jeg hælder til

                  Comment


                    #54
                    Forsvaret er en katastrofe, og Yaya er skidefuld og på rulleskøjter. Det ligner bare stadig ikke at vi rigtig ved hvad vi skal gøre når vi har bolden, og det er meget bekymrende.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                      Altid noget det ikke regner....
                      .
                      Tænker OB bør bruge nogle af vores penge på ham her:
                      https://www.b93prof.dk/nyheder/velko...-emeka-nnamani

                      Ved godt man ikke kan bruge sådan en træningskamp til vildt meget, men hvis man kunne så ligner det at midten af 1. division er et passende niveau for os pt..

                      Comment


                        #56
                        det er en træningskamp og man skal ikke lægge for meget i den.

                        Men hvor ville det være rart hvis det var en sejr og en god præstation vi ikke skulle lægge så meget i...

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          .
                          Tænker OB bør bruge nogle af vores penge på ham her:
                          https://www.b93prof.dk/nyheder/velko...-emeka-nnamani

                          Ved godt man ikke kan bruge sådan en træningskamp til vildt meget, men hvis man kunne så ligner det at midten af 1. division er et passende niveau for os pt..
                          Der er flere som er i udkanten af truppen som har spillet og fejlet. Plus det er første kamp. Så jeg klapper lige Hanne Boel... Men enig, ligner ikke top fodbold. For nu at sige det pænt. Men det kan være at det fortsat kun hedder top 6

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Første gang jeg då ham spille sagde jeg at ham der bliver solgt for 50+ mill eller 1kr til Hillerød.
                            Ingen tvivl længere hvor jeg hælder til
                            Hillerød har lige slået FCK (med alle stjernerne) på udebane

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              tror ikke du skal se det her som vores forventede start 11. Tænker midten bliver Manneh og Ejdum og pt nok med rami. Yaya tror jeg heller ikke vi skal regne med får så meget spilletid.
                              Nej det gør jeg bestemt heller ikke :-) Var blot for at understrege, at når jeg ser den start11'er vi stiller i dag er jeg ikke spor overrasket over det hvis B93 vinder og ligner det bedste hold.

                              Hvor stærk en spiller som Ejdum så er, er jeg spændt på. Han sluttede sæsonen godt af. Især imod Randers. Men det var også et vildt sløjt Randers-hold, der lidt var gået på ferie. Synes man skal passe på med at lægge for meget i de kampe. Synes stadig han har en del af bevise før man kan snakke om ham som en over middel 1. divisionsspiller.

                              OB SKAL satse på flere af talenterne nu. De kan udvikle sig til profiler. Bedre mulighed end nu får vi ikke til det. Men det er også der vores største trussel ift. oprykning ligger, imo. Hvis vi overvurderer vores egne talenter baseret på sæsonafslutningen.

                              Comment


                                #60
                                er bjørn kommet på banen? OB havde ham ikke med i deres oversigt over truppen på FB...

                                Comment

                                Working...
                                X