Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp OB-B93
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Spændende ja. Vil dog sige, at jeg har meget lidt tro på Grubbe på centrale midtbane. Og så en helt uprøvet Juul-Sandberg ved siden af ham og Yaya i forsvaret. Spiller vi størstedelen af vores kampe med det vil jeg på forhånd tippe os til at rykke ned fra 1. division. Næsten ligemeget hvem der spiller omkring dem.
Skriver jeg igen helt uden at have set noget af dagens kamp.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægDet er simpelthen for nemt, den måde de får den chance på. Jeg ved simpelthen ikke hvad Bojang laver
Ingen tvivl længere hvor jeg hælder til
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlægAltid noget det ikke regner....
Tænker OB bør bruge nogle af vores penge på ham her:
https://www.b93prof.dk/nyheder/velko...-emeka-nnamani
Ved godt man ikke kan bruge sådan en træningskamp til vildt meget, men hvis man kunne så ligner det at midten af 1. division er et passende niveau for os pt..
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
.
Tænker OB bør bruge nogle af vores penge på ham her:
https://www.b93prof.dk/nyheder/velko...-emeka-nnamani
Ved godt man ikke kan bruge sådan en træningskamp til vildt meget, men hvis man kunne så ligner det at midten af 1. division er et passende niveau for os pt..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
tror ikke du skal se det her som vores forventede start 11. Tænker midten bliver Manneh og Ejdum og pt nok med rami. Yaya tror jeg heller ikke vi skal regne med får så meget spilletid.
Hvor stærk en spiller som Ejdum så er, er jeg spændt på. Han sluttede sæsonen godt af. Især imod Randers. Men det var også et vildt sløjt Randers-hold, der lidt var gået på ferie. Synes man skal passe på med at lægge for meget i de kampe. Synes stadig han har en del af bevise før man kan snakke om ham som en over middel 1. divisionsspiller.
OB SKAL satse på flere af talenterne nu. De kan udvikle sig til profiler. Bedre mulighed end nu får vi ikke til det. Men det er også der vores største trussel ift. oprykning ligger, imo. Hvis vi overvurderer vores egne talenter baseret på sæsonafslutningen.
Comment
Comment