Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp OB-B93
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
.
Tænker OB bør bruge nogle af vores penge på ham her:
https://www.b93prof.dk/nyheder/velko...-emeka-nnamani
Ved godt man ikke kan bruge sådan en træningskamp til vildt meget, men hvis man kunne så ligner det at midten af 1. division er et passende niveau for os pt..
Leave a comment:
-
det er en træningskamp og man skal ikke lægge for meget i den.
Men hvor ville det være rart hvis det var en sejr og en god præstation vi ikke skulle lægge så meget i...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlægAltid noget det ikke regner....
Tænker OB bør bruge nogle af vores penge på ham her:
https://www.b93prof.dk/nyheder/velko...-emeka-nnamani
Ved godt man ikke kan bruge sådan en træningskamp til vildt meget, men hvis man kunne så ligner det at midten af 1. division er et passende niveau for os pt..
- Likes 1
Leave a comment:
-
Forsvaret er en katastrofe, og Yaya er skidefuld og på rulleskøjter. Det ligner bare stadig ikke at vi rigtig ved hvad vi skal gøre når vi har bolden, og det er meget bekymrende.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægDet er simpelthen for nemt, den måde de får den chance på. Jeg ved simpelthen ikke hvad Bojang laver
Ingen tvivl længere hvor jeg hælder til
- Likes 1
Leave a comment:
-
Godt det er første træningskamp og ikke vores start 11- For det sejler defensivt og vi har da bolden meget. Men det er ikke mange chance vi skaber. Lidt, men da langt fra nok.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Spændende ja. Vil dog sige, at jeg har meget lidt tro på Grubbe på centrale midtbane. Og så en helt uprøvet Juul-Sandberg ved siden af ham og Yaya i forsvaret. Spiller vi størstedelen af vores kampe med det vil jeg på forhånd tippe os til at rykke ned fra 1. division. Næsten ligemeget hvem der spiller omkring dem.
Skriver jeg igen helt uden at have set noget af dagens kamp.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det er simpelthen for nemt, den måde de får den chance på. Jeg ved simpelthen ikke hvad Bojang laver
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
nej ikke lige over det der - fejl sker.
Det er mere spillet generelt jeg er interesseret i at se...stadig første træningskamp, et hold der næppe bliver det vi starter med osv osv. men vi har da ikke ligefrem brændt banen af de første små 20 min.
Især vores chanceskabende spil bliver spændende, må formode at vi kommer til at skulle skabe spillet i en stor del af kampene - og det plejer vi ikke at være alt for gode til.
Skriver jeg igen helt uden at have set noget af dagens kamp.
Leave a comment:
Leave a comment: