Oprindeligt indsendt af Mwape
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp OB-B93
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Fedt med William Martin. Man kan undres over en knægt der bomber løs på alle niveauer ikke kan bruges på DBU's hold. Nu spiller han så for Irland, medens Jesper Mikkelsen og Kahlenberg servicerer københavner klubberne.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Bevares, men næppe så mange gange.
Jeg beder jo iøvrigt heller ikke Søren Krogs fans herinde om at lade være med at skrive at de støtter ham og det lige meget hvor mange gange vedkommende gør det. Det skal de have lov til. Ligesom jeg har ret til at anfægte hans evner som cheftræner og nogle gange gør jeg det som jeg forslår, scrolle/gå videre uden at kommenterer på det. Det kan man jo også med fordel gøre, med omvendt fortegn så at sige.Last edited by Mwape; 02-07-2024, 14:42.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlægWilliam Martin igen.
I øvrigt rart at se McCoy - ligner han er glad for de glidende tacklinger
Mucolli var virkelig i hopla, men fik også ustyrligt med plads når vi skød afsted i omstillingerne. Er det hvad der venter os i 1. Div, så kunne han blive en profil, da han kan det uventede ikke ret mange andre på holdet har i sig.
Fedt også at se W. Martin bare gå ind og fortsætte hvor han slap. Han har også noget seriøs fart lignede det
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Ja, det da fint. Det er først når det virkelig gælder, at han og holdet rigtig kan bedømmes. Søren Krogh er derfor fortsat i minus, som OB cheftræner hos mig. Men håber meget det ændre sig, når vi er i gang med de rigtige kampe.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægfint det trods alt blev til en sejr.
Kampen betyder som sådan ingenting - men et par nederlag selv i betydningsløse kampe og så kan Krogh og holdet allerede være under pres inden sæsonen reelt er gået igang.
- Likes 1
Leave a comment:
-
fint det trods alt blev til en sejr.
Kampen betyder som sådan ingenting - men et par nederlag selv i betydningsløse kampe og så kan Krogh og holdet allerede være under pres inden sæsonen reelt er gået igang.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvis han får chancen!
...ikke som de andre år...
- Likes 1
Leave a comment:
-
nogen der ved hvor tæt b93 var på deres start 11 i første halvleg? Og hvor meget de har skiftet nu...det har set en del bedre ud i anden halvleg - men ski' lidt svært at vurdere når man ikke kender modstanderen og hvor stærkt de stiller op
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Der må jo alt andet lige være en grund til at man ikke har kunnet bruge ham hverken her eller i Varbergs. Der er en del mere plads her efter pausen, men han boltrer sig da.
Leave a comment:
Leave a comment: