Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-B93

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså en KÆMPE fejl...men der er endnu ikke spillet 5 min af første træningskamp så sku vi nu ikke liiiige...
    Og fra en spiller der nok ikke får mange minutter. Så er ikke bekymret. Endnu

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Nu ser jeg ikke kampen, men tror ikke det bliver den der 4-4-2 med diamant vi kommer til at spille. De sidste kampe af sæsonen var ren desperation. Det er forhåbentlig ikke succesen i de få kampe vi baserer det hele på. Så ville man i mine øjne lave præcis samme fejl som Krogh og co. gjorde efter de sidste kampe i efteråret.

Jeg husker det som om de flesta af Bechs hold har spillet en form for 4-3-3. Det er også det Krogh i sin tid udtalte han foretrækker. Har svært ved at se det ikke er det vi ender med. Synes også vi har ret mange unge spillere, der nok passer bedst på kanterne.
    ligner umiddelbart en 4-3-3

vigtigst er det dog; vi spiller ikke med 5 i bagkæden mere

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jo, det ved jeg godt... men viser bare, at vi SKAL være klar fra starten (selv om det kun er en træningskamp).

Hvis de allerede tror vi er rykket op, kan det blive endnu en meget lang sæson !
    helt enig - møder vi ikke op så får vi det naturligvis svært. SÅ meget bedre er vi trods alt ikke

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg

Kan også være at den hedder:

Myhra

Owusu Slots Yaya Aske

Grubbe

Juul-Sandberg Rami

Markus

Fenger Charlie
    Nu ser jeg ikke kampen, men tror ikke det bliver den der 4-4-2 med diamant vi kommer til at spille. De sidste kampe af sæsonen var ren desperation. Det er forhåbentlig ikke succesen i de få kampe vi baserer det hele på. Så ville man i mine øjne lave præcis samme fejl som Krogh og co. gjorde efter de sidste kampe i efteråret.

Jeg husker det som om de flesta af Bechs hold har spillet en form for 4-3-3. Det er også det Krogh i sin tid udtalte han foretrækker. Har svært ved at se det ikke er det vi ender med. Synes også vi har ret mange unge spillere, der nok passer bedst på kanterne.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    I det mindste kommer deres mål via en fejl fra en af vores mest perifære spillere. Han kommer næppe til at spille meget i den kommende sæson.
    Nej, for vi har BP og Sauli

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    I det mindste kommer deres mål via en fejl fra en af vores mest perifære spillere. Han kommer næppe til at spille meget i den kommende sæson.

Leave a comment:

replied

altså en KÆMPE fejl...men der er endnu ikke spillet 5 min af første træningskamp så sku vi nu ikke liiiige...
    Jo, det ved jeg godt... men viser bare, at vi SKAL være klar fra starten (selv om det kun er en træningskamp).

Hvis de allerede tror vi er rykket op, kan det blive endnu en meget lang sæson !

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, 1. division lader til at blive en walk-over for os...

Leave a comment:

replied
    Hvorfor vandede de banen, når det allerede regnede

Leave a comment:

replied
    1-0 til b93 efter 4 sek....kæmpe fejl af Yaya
    Ja, 1. division lader til at blive en walk-over for os...

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Uuuuuuos. 0:1 efter 20 sekunder. Kæmpe fejl med en mislykket tilbagelægning til Myhra....

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Flot Yaya

Leave a comment:

• Jesper G
    replied
    Bagud efter 3 sekunder

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Hold nu kæft en forsvarsfejl