Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-B93

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Tænker vi har blandet to hold lidt tilfældigt. Altså for bare at danne to hold med en blanding af rutine og unge, med ca. samme niveau samlet set. Så tror mest man kan tage noget fra denne kamp ift. formationen. Ikke hvem der er forrest på de forskellige pladser.
    Det er i hvert fald det Søren Krogh sagde før kampen (se interview i post 2 i tråden her)

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Tænker vi har blandet to hold lidt tilfældigt. Altså for bare at danne to hold med en blanding af rutine og unge, med ca. samme niveau samlet set. Så tror mest man kan tage noget fra denne kamp ift. formationen. Ikke hvem der er forrest på de forskellige pladser.
    Det tror jeg at du har helt ret i. Men ser noget bedre ud pt.

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

men har vi det? McCoy på back og Berthel A i forsvar - samt...jeg ved ikke hvem den anden back er Lassen? Mucolli tænker jeg heller ikke er i nærheden af start 11.

Leave a comment:

• Mwape
    replied

men har vi det? McCoy på back og Berthel A i forsvar - samt...jeg ved ikke hvem den anden back er Lassen? Mucolli tænker jeg heller ikke er i nærheden af start 11.
    manneh, BP, Kjerumgaard. Havde overset Berthel A. men er da bedre end Yaya. MCCoy skal nok få meget spilletid og ikke nødvendigtvis kun på backen.
    Last edited by Mwape; 02-07-2024, 13:22.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    Det hjalp indtil videre meget, at vi har størstedelen af startellerveren på banen nu.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    William Martin til 2-2

Leave a comment:

• Rangers94
    replied
    William Martin til 2-2 :)

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Det hjalp indtil videre meget, at vi har størstedelen af startellerveren på banen nu.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Jep og mange andre.
    ja de har vel skiftet hele holdet. Det var mere at BP er kommet med - når nu OB selv ikke har ham med i deres trupoversigt

nogen der har overblik over hvordan vi stiller op nu?

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    er bjørn kommet på banen? OB havde ham ikke med i deres oversigt over truppen på FB...
    Jep og mange andre.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    2-2

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    2-2 var det Luca?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Paulsen alligevel med

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    er bjørn kommet på banen? OB havde ham ikke med i deres oversigt over truppen på FB...

Leave a comment:

• Agbre
    replied

tror ikke du skal se det her som vores forventede start 11. Tænker midten bliver Manneh og Ejdum og pt nok med rami. Yaya tror jeg heller ikke vi skal regne med får så meget spilletid.
    Nej det gør jeg bestemt heller ikke :-) Var blot for at understrege, at når jeg ser den start11'er vi stiller i dag er jeg ikke spor overrasket over det hvis B93 vinder og ligner det bedste hold.

Hvor stærk en spiller som Ejdum så er, er jeg spændt på. Han sluttede sæsonen godt af. Især imod Randers. Men det var også et vildt sløjt Randers-hold, der lidt var gået på ferie. Synes man skal passe på med at lægge for meget i de kampe. Synes stadig han har en del af bevise før man kan snakke om ham som en over middel 1. divisionsspiller.

OB SKAL satse på flere af talenterne nu. De kan udvikle sig til profiler. Bedre mulighed end nu får vi ikke til det. Men det er også der vores største trussel ift. oprykning ligger, imo. Hvis vi overvurderer vores egne talenter baseret på sæsonafslutningen.

Leave a comment:

Working...
X