Oprindeligt indsendt af Agbre
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp OB-B93
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Tænker vi har blandet to hold lidt tilfældigt. Altså for bare at danne to hold med en blanding af rutine og unge, med ca. samme niveau samlet set. Så tror mest man kan tage noget fra denne kamp ift. formationen. Ikke hvem der er forrest på de forskellige pladser.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
men har vi det? McCoy på back og Berthel A i forsvar - samt...jeg ved ikke hvem den anden back er Lassen? Mucolli tænker jeg heller ikke er i nærheden af start 11.
- Likes 1
Leave a comment:
-
men har vi det? McCoy på back og Berthel A i forsvar - samt...jeg ved ikke hvem den anden back er Lassen? Mucolli tænker jeg heller ikke er i nærheden af start 11.Last edited by Mwape; 02-07-2024, 13:22.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlægDet hjalp indtil videre meget, at vi har størstedelen af startellerveren på banen nu.
Leave a comment:
-
Det hjalp indtil videre meget, at vi har størstedelen af startellerveren på banen nu.
- Likes 1
Leave a comment:
-
er bjørn kommet på banen? OB havde ham ikke med i deres oversigt over truppen på FB...
Leave a comment:
-
tror ikke du skal se det her som vores forventede start 11. Tænker midten bliver Manneh og Ejdum og pt nok med rami. Yaya tror jeg heller ikke vi skal regne med får så meget spilletid.
Hvor stærk en spiller som Ejdum så er, er jeg spændt på. Han sluttede sæsonen godt af. Især imod Randers. Men det var også et vildt sløjt Randers-hold, der lidt var gået på ferie. Synes man skal passe på med at lægge for meget i de kampe. Synes stadig han har en del af bevise før man kan snakke om ham som en over middel 1. divisionsspiller.
OB SKAL satse på flere af talenterne nu. De kan udvikle sig til profiler. Bedre mulighed end nu får vi ikke til det. Men det er også der vores største trussel ift. oprykning ligger, imo. Hvis vi overvurderer vores egne talenter baseret på sæsonafslutningen.
Leave a comment:
Leave a comment: