Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny OB Trøje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Den nye away trøje giver minder om en vi havde tidligere i start 90 erne
    Nogle trøje aficionados derude som kan lægge et billede op af den sort grønne trøje fra halvfemserne? Jeg har et klart billede af den oppe i mit hoved men kan ikke finde et billede af den online. Husker ikke om vi bar den lige før eller efter den sort gule "Real Madrid" trøje. Den grønne farve på den nye er så mørk så trøjen på afstand vil fremstå sort snarere end stribet. Men vil sikkert være populær blandt de som foretrækker en mere casual / street wear trøje man kan bære til daglig brug.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Eksil-OBer Se indlæg

      Nogle trøje aficionados derude som kan lægge et billede op af den sort grønne trøje fra halvfemserne? Jeg har et klart billede af den oppe i mit hoved men kan ikke finde et billede af den online. Husker ikke om vi bar den lige før eller efter den sort gule "Real Madrid" trøje. Den grønne farve på den nye er så mørk så trøjen på afstand vil fremstå sort snarere end stribet. Men vil sikkert være populær blandt de som foretrækker en mere casual / street wear trøje man kan bære til daglig brug.
      Jeg så et billede, da jeg googlede rundt forleden med Alphonse Tchami i den grøn/sorte - og den ligner rigtig meget den nye. Jeg kan dog ikke finde det igen, men det findes derude et sted

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

        Jeg så et billede, da jeg googlede rundt forleden med Alphonse Tchami i den grøn/sorte - og den ligner rigtig meget den nye. Jeg kan dog ikke finde det igen, men det findes derude et sted
        Lige præcis. Har selv set billedet. En af de flotteste trøjer efter min mening.

        Comment


          #64
          Ny opvarmnings trøje allerede udsolgt. Altså hvad i hulen sker der? Det er da så dårligt at man må græmme sig. Vil de slet ikke tjene på trøjesalg?

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Ny opvarmnings trøje allerede udsolgt. Altså hvad i hulen sker der? Det er da så dårligt at man må græmme sig. Vil de slet ikke tjene på trøjesalg?
            Hvis de har bestilt 100.000 stk. er det jo flot. Har de bestilt 1.000 er det nok undervurderet ..0
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Ny opvarmnings trøje allerede udsolgt. Altså hvad i hulen sker der? Det er da så dårligt at man må græmme sig. Vil de slet ikke tjene på trøjesalg?
              Eller også har de været gode til at hype

              Dr. Adams har holdt fest for de unge og fanshoppen trykker på online marketing delen. Det virker

              Om man kan lide det eller ej, så er OB blevet moderne hos de unge - det giver opmærksomhed.

              Comment


                #67
                Der var stadig nogle ledig her i eftermiddags i shoppen. Vi købte Medium,XL og XXL. Og der hang stadig nogle i flere størrelser

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Hvis de har bestilt 100.000 stk. er det jo flot. Har de bestilt 1.000 er det nok undervurderet ..0
                  så er det jo heller ikke en dårlig historie at kunne melde udsolgt...(uden at nævne hvor mange man har bestilt hjem)

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg

                    Eller også har de været gode til at hype

                    Dr. Adams har holdt fest for de unge og fanshoppen trykker på online marketing delen. Det virker

                    Om man kan lide det eller ej, så er OB blevet moderne hos de unge - det giver opmærksomhed.
                    Ja, vi gamle brokkehoveder, der har støttet i årtier er blevet glemt i det nye smarte unge set-up...

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Hvis de har bestilt 100.000 stk. er det jo flot. Har de bestilt 1.000 er det nok undervurderet ..0
                      Mon ikke det er et sted imellem de 2 tal.

                      Comment


                        #71
                        Kan se rundt på SoMe at folk i udlandet er ret begejstret for vores trøjer, både opvarmnings- og kamptrøjer. Det er nu meget sjovt, hvis folk i udlandet synes vores trøjer er så fede, så de er værd at samle på

                        Comment


                          #72
                          Når vi snakker om trøjer: jeg synes den hvide udebanetrøje fra HB Køge kampen var ret fed. Der er sådan lidt tysk landshold fra 1970erne over den. Kan man købe den nogen steder?

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                            Kan se rundt på SoMe at folk i udlandet er ret begejstret for vores trøjer, både opvarmnings- og kamptrøjer. Det er nu meget sjovt, hvis folk i udlandet synes vores trøjer er så fede, så de er værd at samle på
                            Der er flere af mine expats venner her i Polen, som med lidt hjælp fra mig har fået øjnene op for dem. De kan heldigvis både købes her https://www.unisport.pl/koszulki-pil...h_query=Odense og lidt her https://www.hummel.pl/szukaj?q=odens...on=&lang=pl_PL ser ud til Unisport har overtaget det meste.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Når vi snakker om trøjer: jeg synes den hvide udebanetrøje fra HB Køge kampen var ret fed. Der er sådan lidt tysk landshold fra 1970erne over den. Kan man købe den nogen steder?
                              Den er vist ikke til salg, det var af nød/fejl at de spillede i den.

                              Comment


                                #75
                                Har lige købt den nye trøje samt shorts til min dreng. Men må godt nok sige at jeg er skuffet over kvaliteten på tøjet. Der er altså tøj for 700 kroner og efter en halv dags brug var shortsene fyldt med fnuller/udtræk i stoffet. Det er sports tøj så går ud fra at det meningen man kan bruge og bevæge sig i det. Andre der har oplevet det ?

                                Comment

                                Working...
                                X