Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Som da BW sagde "man up"(læs: ta' jer sammen) til kritikerne, imens hele læsset væltede for øjnene af os.
    Sådan kan man jo også tale udenom, på en direkte måde.
    har faktisk ikke det store problem med den udtalelse. Hvad skulle han sige - han har lige lukket vinduet på det tidspunkt, næppe der man begynder at tale sin trup og nye signings ned. Jeg siger jo heller ikke at BW altid bare talte rent ud af posen - der vil altid være ting de skal holde internt. Men den lidt mere direkte måde at udtale sig på, ikke være så bange for at sige noget forkert - noget man kan blive "fanget" i senere. Det tiltaler mig bare mere end den form TB har - jeg syntes den er meget tilbageholdende og defenssiv.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tja - jeg savner nu stadig hans kommunikation - ikke så bange for at sige tingene lidt mere direkte.

Troels giver mere politiker svar, vinkler og snakker udenom, sætter stråmandsargumenter op - senest hvor han bringer Djemba Djemba op i en snak om transfers, for det er jo den slags forventninger vi alle har må vi forstå.
    Som da BW sagde "man up"(læs: ta' jer sammen) til kritikerne, imens hele læsset væltede for øjnene af os.
    Sådan kan man jo også tale udenom, på en direkte måde.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tja - jeg savner nu stadig hans kommunikation - ikke så bange for at sige tingene lidt mere direkte.

Troels giver mere politiker svar, vinkler og snakker udenom, sætter stråmandsargumenter op - senest hvor han bringer Djemba Djemba op i en snak om transfers, for det er jo den slags forventninger vi alle har må vi forstå.
    Helt enig. Bjørn Wesstrøm talte lige ud af posen, imens TB væver rundt i floskler som ingen forstår.
    Det er virkelig en nedgradering der er til at få øje år.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    For de som er utilfreds med TB. BW på markedet igen.
    https://fyens.dk/ob/wesstrom-faerdig-i-indien

Leave a comment:

• andlox
    replied
    For de som er utilfreds med TB. BW på markedet igen.
    https://fyens.dk/ob/wesstrom-faerdig-i-indien

Leave a comment:

Working...
X