Oprindeligt indsendt af SU1978
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB's trup til sæson 2024-2025 (1. Division)
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Tongya er jo stort set solgt. Buray kommer da aldrig til at spille et minut mere i OB trøjen.
Ikke så meget fordi de vil være for dårlige til Nordic Bet liga. Men hvilken motivation vil de komme med, efter at være blevet dumpet herfra, for at kunne se at de “stjerner” som blev vurderet bedre har fejlet fælt.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Kan ikke forestille mig st Frank Hjortebjerg eller Mads Lyng overtager hviis Krigh skal gå. Hvis Krogh fyres så restartes på cheftrænerpositionen og så skal Frank også videre, så var han ja med under to trænere som fejlede. Og man giver ikke jobbet til en newcomer uden erfaring som Lyng igen som ovenikøbet er ret nyt i OB. Engstrøm ville være oplagt fordi han står for at arbejde succesfuldt med de unge.
Først fyrer vi Alm fordi han er virkelig dårlig.
Så forfremmes første assistenten til træner, det viser sig at være endnu dårligere.
Skulle man så toppe den med at forfremme anden assistenten.
Nej … bare enormt stort nej tak.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHvorfor tror du ikke at Ivancevich, Tongya og
Burrey kommer retur til OB?
Enig i at der er klausuler og nogen nok skal sælges men det gælder også andre .. Rami, Owusu, hvis ikke de har klausuler ..
Kunne godt forestille mig at man forlænger med Kadrii der vel er god nok til 1. div. og med al den øvrige udskiftning er det nok fint at holde noget kontinuitet og kultur der.
Tror desværre også at der er mange af OB’s egne spillere er interessante for andre klubber … Slotsager allerede rygtet til FCN ..
Kommer Mustafic retur?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Kan ikke forestille mig st Frank Hjortebjerg eller Mads Lyng overtager hviis Krigh skal gå. Hvis Krogh fyres så restartes på cheftrænerpositionen og så skal Frank også videre, så var han ja med under to trænere som fejlede. Og man giver ikke jobbet til en newcomer uden erfaring som Lyng igen som ovenikøbet er ret nyt i OB. Engstrøm ville være oplagt fordi han står for at arbejde succesfuldt med de unge.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Mine gæt:
Sportsdirektør:
Bjørn Weststrøm bliver fyret og Jimmi Nagel overtager den post.
Cheftræner:
Søren Krogh fyres og Kim Engstrøm, Mads Lyng eller Frank Hjortebjerg overtager.
Spilletrup:
Der forlænges med Baskim og der rykkes 2-4 spillere mere op fra akademiet udover McCoy og Julius Bertel Askou. Mine gæt: Noah Lassen, Juul Sandberg og William Christian Martin samt én af U-målmændende, har ingen idé om hvem der står forrest i køen nu hvor Magnus Nielsen flytter til nordjylland.
Emner som rutinerede spillere vi måske kan lokke til 1. division og som kan være rutineret støtte for de unge spillere vi skal satse på i fremtiden.
Jeppe Grønning. sidder meget på bænken i Viborg.
Daniel Høegh. Kan måske lokkes hjem til Odense og tættere på familien, hvis Randers misser Europa.
Jens Jacob Tomasen. Får vist ikke så meget spilletid pt.
Håber der bliver ryddet endnu mere op i ledelsen og at vi finder en stærk cheftræner og fodbolddirektør der sammen kan sætte en tydelig retning, hvor sammenhængen med akademiet vil være tydeligt.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
Øv med Fenger. Men han har sku også været god for os i foråret, helt forståeligt hvis han vil videre.
Charly forstår jeg ikke noget af. En spiller der svinger så meget skal da bare spille og det er der god mulighed for i 1. Divisionen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
I Stemmer Fra Ådalen blev Fenger meldt meget klart væk. Charly bliver måske, men min fornemmelse siger mig, at han søger andre græsgange, på det signaler jeg har opfanget.
Charly forstår jeg ikke noget af. En spiller der svinger så meget skal da bare spille og det er der god mulighed for i 1. Divisionen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHvorfor tror du ikke at Ivancevich, Tongya og
Enig i at der er klausuler og nogen nok skal sælges men det gælder også andre .. Rami, Owusu, hvis ikke de har klausuler ..
Kunne godt forestille mig at man forlænger med Kadrii der vel er god nok til 1. div. og med al den øvrige udskiftning er det nok fint at holde noget kontinuitet og kultur der.
Tror desværre også at der er mange af OB’s egne spillere er interessante for andre klubber … Slotsager allerede rygtet til FCN ..
Kommer Mustafic retur?
Jeg tror Tongya sælges og Ivan nok også.
En forlængelse med Kadrii er nok ikke helt dumt og også en oplagt anfører.
Mustafic havde jeg helt glemt… 1. Division er nok fint niveau til ham, så dårlig synes jeg heller ikke han har været hos OB.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
Det er egentlig bare et gæt
Hvorfor fortsætter Charly og Fenger ikke? Fenger er der måske nogle der vil købe, men Charly har da på ingen måder vist noget siden FCK i parken.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægTak for oversigten.
Hvorfor mener du ikke at Ivansevic og Kadrii fortsætter? Du har Buray til både at blive og smutte? Rami bliver under ingen omstændigheder, det har agenten meldt klart ud. Max Fenger fortsætter desværre ikke. Charly tror jeg også er meget meget tvivlsom.
Hvorfor fortsætter Charly og Fenger ikke? Fenger er der måske nogle der vil købe, men Charly har da på ingen måder vist noget siden FCK i parken.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægDet her bliver noget værre rod! Endnu en sommer med et hav af spillere der smutter.... Men lige nu har vi følgende:
Følgende ser ikke ud til at fortsætte:
Helander
Køhler
Trybull
Ivancevich
Tongya
Kadrii
Bernat
Magnus Nielsen
Burrey
Målmænd:
Myhra
Martin Hansen
Backs:
Owusu
Michelson
Aske
Mouritsen
Grubbe
McCoy
Midterbacks:
Bjørn
Gomez
Slotsager
Boyang
Sauli
Julius Askou
Central Midt:
Manneh
Ejdum
Rami
Kanter:
Charly
Don Deedson
Markus Jensen
Agon Mucolli
Burrey
Selven
Angriber:
Max Fenger
Luca Kjerrumgaard
Som udgangspunkt er truppen ikke så ringe igen, men det er klart der er enkelte steder hvor der er brug for forstærkning og flere spillere som nok skal videre.
Et bud på en opstilling næste sæson kunne være
Myhra
Owusu - Bjørn - Slotsager - Aske
Manneh - Ejdum
Don D - Rami - Markus Jensen
Fenger
Med gode indskiftnings muligheder i Charly, Luca, Gomez og Michelson. På papiret et hold der skal kunne rykke op igen, spørgsmålet er bare hvem der er træner?
Der er stadig mange ubekendte. F.eks. Hvordan kommer Selven tilbage? Er Rami og Slotsager stadig i OB? Hvem bliver hentet ind?
Mine gæt:
Sportsdirektør:
Bjørn Weststrøm bliver fyret og Jimmi Nagel overtager den post.
Cheftræner:
Søren Krogh fyres og Kim Engstrøm, Mads Lyng eller Frank Hjortebjerg overtager.
Spilletrup:
Der forlænges med Baskim og der rykkes 2-4 spillere mere op fra akademiet udover McCoy og Julius Bertel Askou. Mine gæt: Noah Lassen, Juul Sandberg og William Christian Martin samt én af U-målmændende, har ingen idé om hvem der står forrest i køen nu hvor Magnus Nielsen flytter til nordjylland.
Emner som rutinerede spillere vi måske kan lokke til 1. division og som kan være rutineret støtte for de unge spillere vi skal satse på i fremtiden.
Jeppe Grønning. sidder meget på bænken i Viborg.
Daniel Høegh. Kan måske lokkes hjem til Odense og tættere på familien, hvis Randers misser Europa.
Jens Jacob Tomasen. Får vist ikke så meget spilletid pt.
Håber der bliver ryddet endnu mere op i ledelsen og at vi finder en stærk cheftræner og fodbolddirektør der sammen kan sætte en tydelig retning, hvor sammenhængen med akademiet vil være tydeligt.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvorfor tror du ikke at Ivancevich, Tongya og
Kommer Mustafic retur?Last edited by Plum; 26-05-2024, 12:36.
Leave a comment:
-
Tak for oversigten.
Hvorfor mener du ikke at Ivansevic og Kadrii fortsætter? Du har Buray til både at blive og smutte? Rami bliver under ingen omstændigheder, det har agenten meldt klart ud. Max Fenger fortsætter desværre ikke. Charly tror jeg også er meget meget tvivlsom.
Leave a comment:
-
OB's trup til sæson 2024-2025 (1. Division)
Det her bliver noget værre rod! Endnu en sommer med et hav af spillere der smutter.... Men lige nu har vi følgende:
Følgende ser ikke ud til at fortsætte:
Helander
Køhler
Trybull
Ivancevich
Tongya
Kadrii
Bernat
Magnus Nielsen
Burrey
Målmænd:
Myhra
Martin Hansen
Backs:
Owusu
Michelson
Aske
Mouritsen
Grubbe
McCoy
Midterbacks:
Bjørn
Gomez
Slotsager
Boyang
Sauli
Julius Askou
Central Midt:
Manneh
Ejdum
Rami
Kanter:
Charly
Don Deedson
Markus Jensen
Agon Mucolli
Burrey
Selven
Angriber:
Max Fenger
Luca Kjerrumgaard
Som udgangspunkt er truppen ikke så ringe igen, men det er klart der er enkelte steder hvor der er brug for forstærkning og flere spillere som nok skal videre.
Et bud på en opstilling næste sæson kunne være
Myhra
Owusu - Bjørn - Slotsager - Aske
Manneh - Ejdum
Don D - Rami - Markus Jensen
Fenger
Med gode indskiftnings muligheder i Charly, Luca, Gomez og Michelson. På papiret et hold der skal kunne rykke op igen, spørgsmålet er bare hvem der er træner?
Der er stadig mange ubekendte. F.eks. Hvordan kommer Selven tilbage? Er Rami og Slotsager stadig i OB? Hvem bliver hentet ind?Tags: Ingen
Leave a comment: