Annoncering

Collapse
No announcement yet.

SKÆBNEKAMPEN Viborg-OB den 25.maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvad var alternativet ?

    Hvis han var skubbet væk, så havde medierne endnu en dårlig historie om klubben efter den idiotiske afbrydelse ?

    Hvad har han sagt som "glæder" spillerne inden de skal tage bussen hjem ?

    På hvis vegne talte han ?
    Det er vel i deres gode ret til at gå i omklædningsrummet?

    Hvorfor skulle han nødvendigvis sige noget for at "glæde" spillerne, har de gjort sig fortjent til det? Og når det så er sagt, så aner du ikke hvad budskabet var, måske var budskabet at det har været sindssygt skuffende, men at den store opbakning fortsætter i næste sæson. Er det ikke et glædeligt budskab?

    Hans taler tydeligvis på vegne af stemningskernen, som er dem der driver den vokale opbakning, tifoarbejde osv. det kan vel ikke være så svært at forstå? Og i og med, at tilskuere er forment adgang til banen, betyder det her altså, at OB har tilladt ham at komme ned og sige noget, og dermed altså bakker op om, at han kan overlevere et budskab. Det havde jo været det letteste i verden bare at fastholde princippet om, at fans ikke skal ind på græsset.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

      Det så ud som om - bedømt på kampen i dag - at SK reelt har haft 11-12 spillere i alt, som havde viljen til at levere i nedrykningsspillet. Bedst havde det været at spille hele kampen med de 11 startere. Alle der kom ind var pinlige at se på. Det kan godt være at SK fejlede - men jeg kan ikke se hvordan nogen træner skulle kunne redde en så syg trup med en så syg kultur.
      Helt enig. Det var mission impossible for Krogh. Havde han haft lidt mere hjerne end hjerte, havde han ventet til nu med at blive ny træner, altså som afløser for en anden, der var rykket ned med den trup. Så kunne han føre os til oprykning i næste sæson og være vores frelser. Nu sidder han med sorteper.
      Sorrig og glæde de vandre til hobe,
      lykke, ulykke de gange på rad,
      medgang og modgang hinanden tilråbe,
      solskin og skyer de følges og ad.
      Jorderigs guld
      er prægtig muld,
      Himlen er ene af salighed fuld.
      - Kingo, 1681

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Hvad var alternativet ?

        Hvis han var skubbet væk, så havde medierne endnu en dårlig historie om klubben efter den idiotiske afbrydelse ?

        Hvad har han sagt som "glæder" spillerne inden de skal tage bussen hjem ?

        På hvis vegne talte han ?
        Ingen af dem er jo forpligtet til at stå og lytte til hvad han har at sige. Han er jo ikke en eller anden random fan som spillerne aldrig har set. Da vi kvalificerede os til pokalfinalen hev Thomasen og Tverskov ham også ned på banen efter kampen. Jeg kan ikke se hvorfor det er en kæmpe skandale af capoen for den stemningsskabende del af fansene siger noget til spillerne og trænerne ovenpå den største nedtur i de seneste 25 år.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          altså det var jo allerede gået galt - det var endnu en sæson til glemmebogen, endnu en misset målsætning. Jeg tror på at havde man reageret tidligere kunne man have undgået den helt store katastrofe som det er endt ud i...men der havde jo stadig været en masse man ville skulle gå efter i sømmene.

          Så nej formationen er bestemt ikke det eneste problem - dem er der helt sikkert mange af.

          formationen med 5 nede bagved fungerede jo også ok inden nedrykningsspillet - men da så kæden faldt af skulle man nok have reageret noget før.

          - men hold op hvor ville jeg gerne vide hvad det er der er sket i den landsholdspause inden nedrykningsspillet...
          der er sket det at såkaldt store profiler nu så ind i at spille 10 ligegyldige kampe i deres optik mod lortehold. BW har solgt dem et glansbillede om kampen om de europæiske pladser. Nu skulle de kæmpe om at undgå nedrykning i en klub, som havde smurt dem (og os fans) med rosenrøde utopiske målsætninger. Thorborg Raus!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

            Hvorfor tør han ikke stille op foran pressen? Det er nemt at gemme sig bag en pressemeddelelse. Meget politikeragtigt med den her envejskommunikation, når han burde stå til ansvar for fans (og sponsorer, men der er vel sponsormøder til den slags?). Når jeg lukker øjnene, kan jeg genkalde hans store grin efter at vi smed sejren mod Randers i overtiden
            Som sponsor ved du (stort set) lige så lidt, som her på forum.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Virkede som en Kadrii der brænder inde med noget...
              Det må man sige og det Köhler jo også ifølge deltager i SFÅ.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
                Og hvordan tolker du det? Fordi han ikke bliver smidt ud, eller fordi spillere i afmagt er nød til at lytte til en “selvudnævnt høvding” mens de takker resten af fansene.
                For os til at ligne en flok bonderøve, hvor den slags selvtægt er helt normalt. Giv mig eksempel på andre steder det er sket med de klubber vi gerne vil sammenlignes med?
                Det er fint nok at du skammer dig over det. Jeg kan meget godt lide at der ikke er den distance mellem fans og spillerne.
                Tidligere på sæsonen lå Lyon til nedrykning, og måtte efter en kamp stå skoleret foran fansene så de kunne fortælle om hvad de følte. Lyon endte med at blive nummer 6. Det er altså ikke vildt unormalt at den slags sker når en stor klub er i knæ.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                  Ingen af dem er jo forpligtet til at stå og lytte til hvad han har at sige. Han er jo ikke en eller anden random fan som spillerne aldrig har set. Da vi kvalificerede os til pokalfinalen hev Thomasen og Tverskov ham også ned på banen efter kampen. Jeg kan ikke se hvorfor det er en kæmpe skandale af capoen for den stemningsskabende del af fansene siger noget til spillerne og trænerne ovenpå den største nedtur i de seneste 25 år.
                  Hvis en eller flere spillere var gået, mens han stod der var forummet herinde jo eksploderet ! Lejesvende, krystere m.m.... de havde da ikke et valg i en svær situation

                  Glæder mig til at høre hans pep-talk !

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                    Det er fint nok at du skammer dig over det. Jeg kan meget godt lide at der ikke er den distance mellem fans og spillerne.
                    Tidligere på sæsonen lå Lyon til nedrykning, og måtte efter en kamp stå skoleret foran fansene så de kunne fortælle om hvad de følte. Lyon endte med at blive nummer 6. Det er altså ikke vildt unormalt at den slags sker når en stor klub er i knæ.
                    Muligt jeg bare skammer mig, mener bare der er forskel på at tag mikrofonen eller få mikrofonen!
                    Udemærket eks med Lyon iøvrigt og slutte den der l

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Det er vel i deres gode ret til at gå i omklædningsrummet?

                      Hvorfor skulle han nødvendigvis sige noget for at "glæde" spillerne, har de gjort sig fortjent til det? Og når det så er sagt, så aner du ikke hvad budskabet var, måske var budskabet at det har været sindssygt skuffende, men at den store opbakning fortsætter i næste sæson. Er det ikke et glædeligt budskab?

                      Hans taler tydeligvis på vegne af stemningskernen, som er dem der driver den vokale opbakning, tifoarbejde osv. det kan vel ikke være så svært at forstå? Og i og med, at tilskuere er forment adgang til banen, betyder det her altså, at OB har tilladt ham at komme ned og sige noget, og dermed altså bakker op om, at han kan overlevere et budskab. Det havde jo været det letteste i verden bare at fastholde princippet om, at fans ikke skal ind på græsset.
                      Ja, det kunne de... så han talte om opbakningen til næste sæson på vegne af "stemningskernen" ?

                      Hvis det er rigtigt, så stor respekt !

                      Et sted man kan melde sig ind i "stemningskernen" ?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Ja, det kunne de... så han talte om opbakningen til næste sæson på vegne af "stemningskernen" ?

                        Hvis det er rigtigt, så stor respekt !

                        Et sted man kan melde sig ind i "stemningskernen" ?
                        Jeg håber for dig, at du bare spiller dum

                        Comment


                          Nu vil jeg da se frem til næste sæson, hvor vi forhåbentlig får en følelse af at lykkes. En masse sejre og selvtillid
                          OBeliever

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Det er vel i deres gode ret til at gå i omklædningsrummet?

                            Hvorfor skulle han nødvendigvis sige noget for at "glæde" spillerne, har de gjort sig fortjent til det? Og når det så er sagt, så aner du ikke hvad budskabet var, måske var budskabet at det har været sindssygt skuffende, men at den store opbakning fortsætter i næste sæson. Er det ikke et glædeligt budskab?

                            Hans taler tydeligvis på vegne af stemningskernen, som er dem der driver den vokale opbakning, tifoarbejde osv. det kan vel ikke være så svært at forstå? Og i og med, at tilskuere er forment adgang til banen, betyder det her altså, at OB har tilladt ham at komme ned og sige noget, og dermed altså bakker op om, at han kan overlevere et budskab. Det havde jo været det letteste i verden bare at fastholde princippet om, at fans ikke skal ind på græsset.
                            Stemningskernen??? Så deres/jeres mening er udslagsgivende for hvad andre fans skal mene? Da noget være vrøvl

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Hvis en eller flere spillere var gået, mens han stod der var forummet herinde jo eksploderet ! Lejesvende, krystere m.m.... de havde da ikke et valg i en svær situation

                              Glæder mig til at høre hans pep-talk !
                              Tja mange af de her spillere, skal hjem og pakke. Videre til den næste kontrakt. De klarer nok lidt larm inden de rejser. Vi andre holder stadig med OB.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg

                                Stemningskernen??? Så deres/jeres mening er udslagsgivende for hvad andre fans skal mene? Da noget være vrøvl
                                Du kan jo aldrig kondensere op mod 50.000 holdninger, eller hvor mange mennesker der nu måtte mene at have OB-sympatier, ned til én holdning.

                                Om du kan lide det eller ej, så er der nogle fans der fylder langt mere end andre, som gør en langt mere synlig indsats for klubben, og dermed også bare har en anden position end den almene fan har. De fraktioner har som regel en talsmand, som siger noget på vegne af den gruppe af fans, ligesom at formanden for De Stribede udtaler sig på vegne af den officielle den af fanklubben.
                                Det eksisterer i ALLE fodboldklubber med et fanmiljø der har respekt for sig selv. At du så ikke forstår det, kan der jo desværre ikke gøres så meget ved, vi kan bare konstatere at OB tydeligvis også anerkender det.
                                Last edited by Sheed; 25-05-2024, 17:53.

                                Comment

                                Working...
                                X