Annoncering

Collapse
No announcement yet.

SKÆBNEKAMPEN Viborg-OB den 25.maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Jeg har lidt svært ved at købe den helt. Lyngby og Vejle reddede sig ved ved at spille 5-mands bagkæde, men de gør det med et helt andet udtryk. Så kan vi snakke om, at trænerstaben har været for inkompetente til at træne den 5-backkæde rigtigt, det synes jeg er en valid pointe.
    jo men det handler jo om om man har spillerne til den formation. Og der er det jo trænerens ansvar - både at træne den ene ormation, men jo også at erkende at det bare ikke virker. Og det er klart var sæsonen helt ny og vi lå runder inde - så kunne man vælge at holde fast i den formation, håbe på det klikkede lige pludseligt. Men vi stod så tæt på afgrunden - og det havde bare slet ikke virket - længe. Og Krogh ledte jo tydeligvis efter løsningerne...det var bare spillerne han konstant skiftede

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
      Så kulimineret det hele med nedrykning efter 13 års gang lort….mission completed for ledelsen.

      det her skal koste træner teamet, BW jobbet…samtidig skal der markante fodboldkyndige personer ind i ledelsen og de fleste der sidder der nu skal ud…OB skal skilles fra resten af setuppet….klubben skal drives af folk der har forstand på det de fortager sig….og så skal NT…holde nallerne væk og lade være med at blande sig i sportslige beslutninger. Der skal ryddes ud på alle hylder i klubben. Dette er en skandale af dimensioner og utilgiveligt. Jeg håber der kommer et modsvar fra den øvrige sponsorkreds, omkring rigets tilstand i OB….der skal simpelthen et modspil til overfor NT.
      Der er modspil, men hvad nytter det, hvis NT ikke lytter/er stædig

      Der kunne groft sagt være en anden ejerkreds i morgen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Thorborg stiller ikke op til tv, men Enrico kommer på senere.
        havde du forventet det?

        men hvis BW ryger mandag så må Thorborg vel næsten på banen...medmindre selvfølgelig han sender enrico, eller Nagel bliver forfremmet og må tage den...

        Comment


          Virkede som en Kadrii der brænder inde med noget...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Vi ved jo godt hvad problemet er og hvad Kadrii egentlig gerne vil sige.

            Comment


              Nu er tiden vist endelig kommet til at pensionere de forfærdelige lyserøde trøjer

              Comment


                Enrico helt grædefærdig.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  jo men det handler jo om om man har spillerne til den formation. Og der er det jo trænerens ansvar - både at træne den ene ormation, men jo også at erkende at det bare ikke virker. Og det er klart var sæsonen helt ny og vi lå runder inde - så kunne man vælge at holde fast i den formation, håbe på det klikkede lige pludseligt. Men vi stod så tæt på afgrunden - og det havde bare slet ikke virket - længe. Og Krogh ledte jo tydeligvis efter løsningerne...det var bare spillerne han konstant skiftede
                  Jeg synes det er for letkøbt at sige, at man ikke havde spillerne til den formation. Hvilke positioner havde vi ikke spillere til i så fald?

                  Tværtimod så var Kroghs fortælling jo i vinters, at man ikke havde spillerne til at spille med 4 nede bagi. Det kan man selvfølgelig godt mene var fuldstændigt forkert, i så fald har Krogh jo også afsløret sig selv som værende inkompetent.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    havde du forventet det?

                    men hvis BW ryger mandag så må Thorborg vel næsten på banen...medmindre selvfølgelig han sender enrico, eller Nagel bliver forfremmet og må tage den...
                    Som Nejstgaard siger “ Thorborg giver ikke interwievs “
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Er der ikke snart en voksen som får talt med store bogstaver til “Capo” om at holde sig fra banen og stoppe med ytre sig som talsmand for og fra OB fans. Usmageligt og pinligt for klubben at en eller anden “mandagstræner” skal uddele voksen skældud sådan!!!
                      forstå fuldt ud frustrationen, men fuck det er pinligt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                        Som Nejstgaard siger “ Thorborg giver ikke interwievs “
                        Hvis man ender med at fyre en fodbolddirektør, som refererer direkte til bestyrelsen og som ansættes og fyres af selvsamme, så må en for bestyrelsen jo stille sig til rådighed. Hvis det ikke skal være bestyrelsesformanden og ham der har næsten 100% af aktierne, så ved jeg sgu ikke hvem.

                        Comment


                          enrico nævner det også; Hvad er der sket i den landsholdspause inden nedrykningsspillet. Det er jo der det virkeligt går galt.

                          Og så kører medierne igen den der fortælning om der er hentet ind i øst og i vest, mange nationaliteter...hvor mange forskellige nationaliteter havde Viborg ikke lige på deres hold i dag. Det er fandme doven journalistik.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Jeg synes det er for letkøbt at sige, at man ikke havde spillerne til den formation. Hvilke positioner havde vi ikke spillere til i så fald?

                            Tværtimod så var Kroghs fortælling jo i vinters, at man ikke havde spillerne til at spille med 4 nede bagi. Det kan man selvfølgelig godt mene var fuldstændigt forkert, i så fald har Krogh jo også afsløret sig selv som værende inkompetent.
                            jamen altså jeg mener jo også Krogh har en stor del af ansvaret. Formationen, virket famlende til tider.

                            Min vurdering er at formationen har haft en betydning og at man skulle have ændret den tidligere...det er så min måde at vurdere tingene på.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
                              Er der ikke snart en voksen som får talt med store bogstaver til “Capo” om at holde sig fra banen og stoppe med ytre sig som talsmand for og fra OB fans. Usmageligt og pinligt for klubben at en eller anden “mandagstræner” skal uddele voksen skældud sådan!!!
                              forstå fuldt ud frustrationen, men fuck det er pinligt
                              Ikke at jeg er stor fan af at han skal på banen, men hellere ham end at alle stemningsskaberne skal på banen.
                              Synes også det var tydeligt på TV, at han også holdte folk væk fra tribunen.
                              Det virker som om at han trods alt er sit ansvar bevidst.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                jamen altså jeg mener jo også Krogh har en stor del af ansvaret. Formationen, virket famlende til tider.

                                Min vurdering er at formationen har haft en betydning og at man skulle have ændret den tidligere...det er så min måde at vurdere tingene på.
                                Det er fair nok, selvfølgelig har det spillet ind.

                                Jeg håber bare ikke, at der er nogle der koger analysen ned til, at hvis man havde ændret formation tidligere, så var det ikke gået galt. Det er en grov forsimpling i min verden.

                                Comment

                                Working...
                                X