Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
SKÆBNEKAMPEN Viborg-OB den 25.maj
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlægSå kulimineret det hele med nedrykning efter 13 års gang lort….mission completed for ledelsen.
det her skal koste træner teamet, BW jobbet…samtidig skal der markante fodboldkyndige personer ind i ledelsen og de fleste der sidder der nu skal ud…OB skal skilles fra resten af setuppet….klubben skal drives af folk der har forstand på det de fortager sig….og så skal NT…holde nallerne væk og lade være med at blande sig i sportslige beslutninger. Der skal ryddes ud på alle hylder i klubben. Dette er en skandale af dimensioner og utilgiveligt. Jeg håber der kommer et modsvar fra den øvrige sponsorkreds, omkring rigets tilstand i OB….der skal simpelthen et modspil til overfor NT.
Der kunne groft sagt være en anden ejerkreds i morgen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jo men det handler jo om om man har spillerne til den formation. Og der er det jo trænerens ansvar - både at træne den ene ormation, men jo også at erkende at det bare ikke virker. Og det er klart var sæsonen helt ny og vi lå runder inde - så kunne man vælge at holde fast i den formation, håbe på det klikkede lige pludseligt. Men vi stod så tæt på afgrunden - og det havde bare slet ikke virket - længe. Og Krogh ledte jo tydeligvis efter løsningerne...det var bare spillerne han konstant skiftede
Tværtimod så var Kroghs fortælling jo i vinters, at man ikke havde spillerne til at spille med 4 nede bagi. Det kan man selvfølgelig godt mene var fuldstændigt forkert, i så fald har Krogh jo også afsløret sig selv som værende inkompetent.
Comment
-
havde du forventet det?
men hvis BW ryger mandag så må Thorborg vel næsten på banen...medmindre selvfølgelig han sender enrico, eller Nagel bliver forfremmet og må tage den...OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Er der ikke snart en voksen som får talt med store bogstaver til “Capo” om at holde sig fra banen og stoppe med ytre sig som talsmand for og fra OB fans. Usmageligt og pinligt for klubben at en eller anden “mandagstræner” skal uddele voksen skældud sådan!!!
forstå fuldt ud frustrationen, men fuck det er pinligt
- Likes 13
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Som Nejstgaard siger “ Thorborg giver ikke interwievs “
- Likes 5
Comment
-
enrico nævner det også; Hvad er der sket i den landsholdspause inden nedrykningsspillet. Det er jo der det virkeligt går galt.
Og så kører medierne igen den der fortælning om der er hentet ind i øst og i vest, mange nationaliteter...hvor mange forskellige nationaliteter havde Viborg ikke lige på deres hold i dag. Det er fandme doven journalistik.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Jeg synes det er for letkøbt at sige, at man ikke havde spillerne til den formation. Hvilke positioner havde vi ikke spillere til i så fald?
Tværtimod så var Kroghs fortælling jo i vinters, at man ikke havde spillerne til at spille med 4 nede bagi. Det kan man selvfølgelig godt mene var fuldstændigt forkert, i så fald har Krogh jo også afsløret sig selv som værende inkompetent.
Min vurdering er at formationen har haft en betydning og at man skulle have ændret den tidligere...det er så min måde at vurdere tingene på.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlægEr der ikke snart en voksen som får talt med store bogstaver til “Capo” om at holde sig fra banen og stoppe med ytre sig som talsmand for og fra OB fans. Usmageligt og pinligt for klubben at en eller anden “mandagstræner” skal uddele voksen skældud sådan!!!
forstå fuldt ud frustrationen, men fuck det er pinligt
Synes også det var tydeligt på TV, at han også holdte folk væk fra tribunen.
Det virker som om at han trods alt er sit ansvar bevidst.
- Likes 1
Comment
-
jamen altså jeg mener jo også Krogh har en stor del af ansvaret. Formationen, virket famlende til tider.
Min vurdering er at formationen har haft en betydning og at man skulle have ændret den tidligere...det er så min måde at vurdere tingene på.
Jeg håber bare ikke, at der er nogle der koger analysen ned til, at hvis man havde ændret formation tidligere, så var det ikke gået galt. Det er en grov forsimpling i min verden.
- Likes 1
Comment
Comment