Annoncering

Collapse
No announcement yet.

SKÆBNEKAMPEN Viborg-OB den 25.maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Trist med en tur 1. Div .
    Kan vi overhovedet klare os i 1. Div med det her team??

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Hvis Krogh og Hjortebjerg overlever det her, så er det at spytte på os fans.
      Det er det måske nok. Men hvis de ryger bliver det også bare symptombehandling, så den øverste ledelse kan fortsætte de sidste 10+ års spytsalve.

      Comment


        Det gør ondt det her gutter. Selvom det har været mange år undervejs.


        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

          Underordnet for mig. Det her er så slemt det kan være.
          fair nok. Jeg havde reelt indstillet mig på nedrykning for flere uger siden - der blev tændt et lille håb men det var jo et halmstrå vi klyngede os til...men en Hvidovre sejr havde for mig bare betydet at vi var endnu tættere på at klare det - og det havde gjort det SÅ meget mere frustrerende.

          Systemskiftet kom for sent...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Det er det måske nok. Men hvis de ryger bliver det også bare symptombehandling, så den øverste ledelse kan fortsætte de sidste 10+ års spytsalve.
            Enig, der skal rodbehandles. Men det involverer i den grad også de assistenter der var med i Alms projekt og som gjorde et endnu ringere stykke arbejde, da de så overtog.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OR-OB Se indlæg
              Trist med en tur 1. Div .
              Kan vi overhovedet klare os i 1. Div med det her team??
              ja det vil jeg tro - men der kommer SÅ mange udskitninger så det er godt nok svært at spå om hvordan holdet tager sig ud efter sommerferien

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                fair nok. Jeg havde reelt indstillet mig på nedrykning for flere uger siden - der blev tændt et lille håb men det var jo et halmstrå vi klyngede os til...men en Hvidovre sejr havde for mig bare betydet at vi var endnu tættere på at klare det - og det havde gjort det SÅ meget mere frustrerende.

                Systemskiftet kom for sent...
                Det her handlede aldrig om system. Systemet fejlede jo totalt i dag, da vi kom forbi de første 20 minutter. Det handlede om spillervalg, udtryk, indstilling og mange andre ting.

                Comment


                  En gang Odense altid Odense. Sådan er det . Vi kommer igen.

                  Comment


                    Så kulimineret det hele med nedrykning efter 13 års gang lort….mission completed for ledelsen.

                    det her skal koste træner teamet, BW jobbet…samtidig skal der markante fodboldkyndige personer ind i ledelsen og de fleste der sidder der nu skal ud…OB skal skilles fra resten af setuppet….klubben skal drives af folk der har forstand på det de fortager sig….og så skal NT…holde nallerne væk og lade være med at blande sig i sportslige beslutninger. Der skal ryddes ud på alle hylder i klubben. Dette er en skandale af dimensioner og utilgiveligt. Jeg håber der kommer et modsvar fra den øvrige sponsorkreds, omkring rigets tilstand i OB….der skal simpelthen et modspil til overfor NT.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Det her handlede aldrig om system. Systemet fejlede jo totalt i dag, da vi kom forbi de første 20 minutter. Det handlede om spillervalg, udtryk, indstilling og mange andre ting.
                      jo men også de samme spillere som sikrede første hjemmesejr sidst mod Randers. For mig er det først og fremmest systemet/formationen - 5 mands bagkæden fungerede ikke. Men spillervalg er selvf. også en faktor...det er jo ikke én ting - alt er gået galt i denne sæson.

                      Men formationen var en ting Krogh og team kunne gøre noget ved...om det havde reddet os, det er jo aldrig til at vide - men syntes vi har set et helt andet udtryk de sidste kampe, var det kommet 2-3 runder tidligere hvem ved...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        jo men også de samme spillere som sikrede første hjemmesejr sidst mod Randers. For mig er det først og fremmest systemet/formationen - 5 mands bagkæden fungerede ikke. Men spillervalg er selvf. også en faktor...det er jo ikke én ting - alt er gået galt i denne sæson.

                        Men formationen var en ting Krogh og team kunne gøre noget ved...om det havde reddet os, det er jo aldrig til at vide - men syntes vi har set et helt andet udtryk de sidste kampe, var det kommet 2-3 runder tidligere hvem ved...
                        Jeg har lidt svært ved at købe den helt. Lyngby og Vejle reddede sig ved ved at spille 5-mands bagkæde, men de gør det med et helt andet udtryk. Så kan vi snakke om, at trænerstaben har været for inkompetente til at træne den 5-backkæde rigtigt, det synes jeg er en valid pointe.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          fair nok. Jeg havde reelt indstillet mig på nedrykning for flere uger siden - der blev tændt et lille håb men det var jo et halmstrå vi klyngede os til...men en Hvidovre sejr havde for mig bare betydet at vi var endnu tættere på at klare det - og det havde gjort det SÅ meget mere frustrerende.

                          Systemskiftet kom for sent...
                          Jo jo, for mit vedkommende går det da godt nok endnu længere tilbage. OB var min ene nedrykker længe. Men lige nu gør det stadig så ondt som det kan.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Thorborg stiller ikke op til tv, men Enrico kommer på senere.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              jo men også de samme spillere som sikrede første hjemmesejr sidst mod Randers. For mig er det først og fremmest systemet/formationen - 5 mands bagkæden fungerede ikke. Men spillervalg er selvf. også en faktor...det er jo ikke én ting - alt er gået galt i denne sæson.

                              Men formationen var en ting Krogh og team kunne gøre noget ved...om det havde reddet os, det er jo aldrig til at vide - men syntes vi har set et helt andet udtryk de sidste kampe, var det kommet 2-3 runder tidligere hvem ved...
                              Men det gjorde det ikke, muligheden var der. De greb den ikke. Det er ikke nyt for Krogh, hvilke spillere han råder over. Styrker, svagheder.
                              Last edited by sinus; 25-05-2024, 16:27.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Thorborg stiller ikke op til tv, men Enrico kommer på senere.
                                Ja... typisk.... nu er vi igang med damage control !

                                Comment

                                Working...
                                X