Annoncering

Collapse
No announcement yet.

SKÆBNEKAMPEN Viborg-OB den 25.maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
    Er der ikke snart en voksen som får talt med store bogstaver til “Capo” om at holde sig fra banen og stoppe med ytre sig som talsmand for og fra OB fans. Usmageligt og pinligt for klubben at en eller anden “mandagstræner” skal uddele voksen skældud sådan!!!
    forstå fuldt ud frustrationen, men fuck det er pinligt
    Som capo er man vel en eller anden form for frontfigur for fansene, og han er jo en person som truppen kender til. Tænk bare på de billeder der var med ham og Tverskov efter pokalsemifinalen mod SønderjyskE. Så at han står og taler med truppen og muligvis fortæller om fansenes følelser ovenpå den største nedtur de seneste 25 år, det ser jeg sgu ikke det store problem i. At synes det er usmageligt og pinligt er lidt uforståeligt for mig.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
      Er der ikke snart en voksen som får talt med store bogstaver til “Capo” om at holde sig fra banen og stoppe med ytre sig som talsmand for og fra OB fans. Usmageligt og pinligt for klubben at en eller anden “mandagstræner” skal uddele voksen skældud sådan!!!
      forstå fuldt ud frustrationen, men fuck det er pinligt
      Han har INTET at gøre der... fan eller ej !

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Det er fair nok, selvfølgelig har det spillet ind.

        Jeg håber bare ikke, at der er nogle der koger analysen ned til, at hvis man havde ændret formation tidligere, så var det ikke gået galt. Det er en grov forsimpling i min verden.
        altså det var jo allerede gået galt - det var endnu en sæson til glemmebogen, endnu en misset målsætning. Jeg tror på at havde man reageret tidligere kunne man have undgået den helt store katastrofe som det er endt ud i...men der havde jo stadig været en masse man ville skulle gå efter i sømmene.

        Så nej formationen er bestemt ikke det eneste problem - dem er der helt sikkert mange af.

        formationen med 5 nede bagved fungerede jo også ok inden nedrykningsspillet - men da så kæden faldt af skulle man nok have reageret noget før.

        - men hold op hvor ville jeg gerne vide hvad det er der er sket i den landsholdspause inden nedrykningsspillet...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Han har INTET at gøre der... fan eller ej !
          Det er klubben og spillerne tydeligvis ikke enige i

          Comment


            Mine tæer havde lige rettet sig ud fra sidst.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              https://ob.dk/nyheder/2024/maj/ob-sa...il-superligaen
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                Det er klubben og spillerne tydeligvis ikke enige i

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                  Som capo er man vel en eller anden form for frontfigur for fansene, og han er jo en person som truppen kender til. Tænk bare på de billeder der var med ham og Tverskov efter pokalsemifinalen mod SønderjyskE. Så at han står og taler med truppen og muligvis fortæller om fansenes følelser ovenpå den største nedtur de seneste 25 år, det ser jeg sgu ikke det store problem i. At synes det er usmageligt og pinligt er lidt uforståeligt for mig.
                  Det kunne han uden problemer have gjort fra den anden side af hegnet! Men fair nok du synes noget andet, på en så trist dag

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Ville de alle stå og lytte til ham i en rundkreds, hvis de synes han var en idiot?

                    Comment


                      Det er specielt, det her. Jeg var forberedt længe, og jeg har jo også skrevet, at en nedrykning er nødvendigt, for der skal sprænge en bombe i Ådalen, hvis klubben skal rejse sig.

                      Vi må se.

                      Men når man står i det - det er trist at det skulle nå hertil.

                      Tak for denne gang til BW. Jeg har været en stor kritiker, men jeg tror på, at du (helt forfejlet) prøvede at gøre, hvad du blev hentet ind til. Det endte katastrofalt, og det viser noget om, hvor dårligt den her klub er ejet og ledet.

                      Har ingen bud på hvad man skal gøre herfra. Håber inderligt på ny ejerstruktur, men det sker næppe. Alt burde blive bygget op fra bunden.


                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                        Ville de alle stå og lytte til ham i en rundkreds, hvis de synes han var en idiot?
                        Hvad var alternativet ?

                        Hvis han var skubbet væk, så havde medierne endnu en dårlig historie om klubben efter den idiotiske afbrydelse ?

                        Hvad har han sagt som "glæder" spillerne inden de skal tage bussen hjem ?

                        På hvis vegne talte han ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                          Det er klubben og spillerne tydeligvis ikke enige i
                          Og hvordan tolker du det? Fordi han ikke bliver smidt ud, eller fordi spillere i afmagt er nød til at lytte til en “selvudnævnt høvding” mens de takker resten af fansene.
                          For os til at ligne en flok bonderøve, hvor den slags selvtægt er helt normalt. Giv mig eksempel på andre steder det er sket med de klubber vi gerne vil sammenlignes med?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Det her handlede aldrig om system. Systemet fejlede jo totalt i dag, da vi kom forbi de første 20 minutter. Det handlede om spillervalg, udtryk, indstilling og mange andre ting.
                            Det så ud som om - bedømt på kampen i dag - at SK reelt har haft 11-12 spillere i alt, som havde viljen til at levere i nedrykningsspillet. Bedst havde det været at spille hele kampen med de 11 startere. Alle der kom ind var pinlige at se på. Det kan godt være at SK fejlede - men jeg kan ikke se hvordan nogen træner skulle kunne redde en så syg trup med en så syg kultur.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Mine tæer havde lige rettet sig ud fra sidst.

                              Comment


                                Hvorfor tør han ikke stille op foran pressen? Det er nemt at gemme sig bag en pressemeddelelse. Meget politikeragtigt med den her envejskommunikation, når han burde stå til ansvar for fans (og sponsorer, men der er vel sponsormøder til den slags?). Når jeg lukker øjnene, kan jeg genkalde hans store grin efter at vi smed sejren mod Randers i overtiden

                                Comment

                                Working...
                                X