Annoncering

Collapse
No announcement yet.

SKÆBNEKAMPEN Viborg-OB den 25.maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Farvel, fucking OB. Ja, undskyld mit franske. Men jeg gider ikke det her cirkus mere. Jeg har set ALLE kampe - især på tv. Og det har ikke været særlig morsomt. Jeg er OB-fan. Stor fan. Nu bor jeg i Svendborg og hvem skal jeg så holde med. Måske skal jeg vende tilbage til at blive, suk Brøndby-fan. Kan aldrig blive FCK eller FCM fan eller andre.
    Er det en joke?
    OBeliever

    Comment


      #92
      Og Hvidovre brænder og brænder

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

        No offence, men hvordan i alverden kan du overhovedet overveje at blive Brøndby fan fordi OB rykker ned?
        Det var et anfald af skuffelse. Beklager. Men jeg håber da de vinder guld. Det er bare det, jeg mener.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Wow, hvor er vi dårlige. Det er derfor, vi rykker ned. Af uransanlige årsager gik Viborg helt i stå efter deres mål, vi får alt initiativ foræret, og det eneste vi kan er spille bolden rundt langsommere end snegle.
          syntes vi har glemt at være mere direkte...noget af det der var godt de sidste par runde, lange bolde - skud udefra

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Og Hvidovre brænder og brænder
            Det er lige før jeg håber de ikke scorer. Det vil næsten gøre for ondt hvis de vinder og vi ikke gør

            Comment


              #96
              Det var jo et halmstrå, vi forsøgte at gribe efter. Vi gav det et skud, uden dog at spillet har været lige så intenst som de 2 forgående kampe. Er dog rimeligt fortrøstningsfuld om en hurtig oprykning igen.

              Comment


                #97
                Pinligt!!!

                Comment


                  #98
                  kæft hvor Viborg spiller på det - tager sig til hovedet hver gang de bliver ramt...håbløst at se på

                  Comment


                    #99
                    Få nu smidt de såkaldte “fans” ud

                    Comment


                      Vi bliver taberdømt

                      Comment


                        Er uenige i at smide fyrværkeri og pyro på bane.

                        Comment


                          Det var den måde vi skulle sætte ild til banen…

                          Comment


                            Idioter

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                              Det er lige før jeg håber de ikke scorer. Det vil næsten gøre for ondt hvis de vinder og vi ikke gør
                              enig

                              Comment


                                Mon ikke også der bliver begået hærværk visse steder i Odense i aften?

                                Comment

                                Working...
                                X