Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB- Randers 19.5.24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    ja men Viborg vil så også have rigelig grund til at tage kampen op med os. Håber på Viborg sejr i morgen, så har vi det da i det mindste i egne hænder.

    Og så tænker jeg da ikke nødvendigvis at Hvidovre bare bliver en let sejr or Lyngby. Hvidovre spiller hjemme - sidste hjemmekamp i superligaen i hvem ved hvor lang tid. Og så kan der jo også gå gummiben i den or Lyngby. For et par runder siden var de vel næsten fri af nedrykning...

    Og hvad med Vejle - tænker de klare sig, men nu har de jo faktisk noget de kan tabe.

    OB er for mig at se stadig favorit til at rykke ned. Men overlevelseschancerne er blevet en smule bedre.

    Og om ikke andet så må vi tage de positive takter med videre. Tænk om man skulle være gået ind til næste sæson, uden sejre i nedrkningsspillet, en fortsat forbandelse af hjemmebanen og generelt bare dårligt spil. Det er der alt sammen rettet en smule op på.
    Hvidovre kommer ikke til at lægge sig fladt ned. De kan spille helt uden pres og nyde de sidste kampe i den bedste række, tror også vejle kan få store problemer imorgen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      ... Og Max har prøvet det før. Han fik chancen med Frø, Klynge og Eskesen i forlængelse af Corona, da skaderne haglede. Ned over os. Dengang leverede de her drenge også, så vi fik en kamp om Europa i Aarhus. Siden forsvandt de stort set allesammen, først ud af start-11'eren og siden ud af klubben. Max har vi heldigvis nu igen efter et par lejeophold og han viser bare vejen. Han kommer nok aldrig til at lave 15 mål, men han kan til gengæld bare gives en plads på banen og så går han ydmygt til opgaven og leverer det træneren beder ham om. Sikke et overskud han meget sent i kampen viser, efter at have smadret rundt, hvor han sætter 3 desperat jagtende Randers-spillere. Han ikke bare arbejder, men viser jo også kvalitet. Det samme kan siges om Ejdum, der laver en assist og ligeså vel kunne have lavet to, foruden han også løber solen sort. Kjerrumgaard tager også bare slåskampene hele vejen igennem. Guderne skal vide at han får mange håbløse bolde at skulle håndtere, men han tager duellerne hver gang, og så er han jo uhyggelig i felterne.
      Det er ikke bare rugbrød der er i de drenge. De får det nok svært imod top 4-holdene, som de står lige nu, men vis nu de drenge tilliden, uanset om det hedder superliga eller 1. Division næste år. De har hjertet og hovederne de rigtige steder, og dermed har de nok også nemmere ved at efterleve en strategi og spillestil, end en flok spillere, der hele tiden skuler efter deres næste eventyr, uden 1 gram af interesse for, hvordan de efterlader OB når de en dag skal videre.
      Halleluja . 100% enig

      Comment


        Det var da kun Bjørn Paulsen der havde noget alder - nå ja og Kadrii. De unge var trygge ved at spille med hinanden. Hvornår har flere spillere sidst spillet sig til kramper.

        For mig var den største overraskelse alligevel Manneh. Det er langt fra første gang jeg har set spillere fra varmere lande blomstre op når de spiller i solskin, men det virker helt vildt, at der skulle en Trybul-karantæne til, før han kom i spil.
        Jeg synes Søren K skal benytte samme startopstilling mod Viborg, hvis de alle er klar.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          ja men Viborg vil så også have rigelig grund til at tage kampen op med os. Håber på Viborg sejr i morgen, så har vi det da i det mindste i egne hænder.

          Og så tænker jeg da ikke nødvendigvis at Hvidovre bare bliver en let sejr or Lyngby. Hvidovre spiller hjemme - sidste hjemmekamp i superligaen i hvem ved hvor lang tid. Og så kan der jo også gå gummiben i den or Lyngby. For et par runder siden var de vel næsten fri af nedrykning...

          Og hvad med Vejle - tænker de klare sig, men nu har de jo faktisk noget de kan tabe.

          OB er for mig at se stadig favorit til at rykke ned. Men overlevelseschancerne er blevet en smule bedre.

          Og om ikke andet så må vi tage de positive takter med videre. Tænk om man skulle være gået ind til næste sæson, uden sejre i nedrkningsspillet, en fortsat forbandelse af hjemmebanen og generelt bare dårligt spil. Det er der alt sammen rettet en smule op på.
          Jeg tænker såmænd heller ikke at Hvidovre-kampen bliver så meget lettere end kampen imod VFF. Jeg har bare en fornemmelse af DN som træner formår at trække tilstrækkeligt ud af sine spillere til at klare skærene. Vejle har været rimelig solide, især efter Onugha har genfundet formen. Har meget svært ved at se dem ikke gøre det færdigt hjemme imod Hvidovre.

          Comment


            Det var fanme syret og sidde til en børnefødselsdag og følge med i så vigtig en kamp samtidig. Heldigvis for arrangementet nappede vi de 3 point

            Troen har godt nok fået at hak op igen, selvom jeg stadig ser os som den største kandidat til overlevelse. Kæft det bliver spændende.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

              Hvidovre kommer ikke til at lægge sig fladt ned. De kan spille helt uden pres og nyde de sidste kampe i den bedste række, tror også vejle kan få store problemer imorgen.
              Argggg udebane mandag og kan intet nå…
              Vejle store problemer mod Hvidovre?
              Det kan jeg godt nok ikke se ske. Hvad taler for det?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                Jeg kunne kun se kampen med halvt øje. Er der gengivelser eller noget? Jeg har norlys som flow tv og almindelige streamingtjenester.
                Genudsendes 11.30 i dag. Tror jeg nok.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
                  Argggg udebane mandag og kan intet nå…
                  Vejle store problemer mod Hvidovre?
                  Det kan jeg godt nok ikke se ske. Hvad taler for det?
                  At Hvidovre har været temmeligt godt kørende i foråret, de vandt sidste møde, og det er ikke et hold der bare går på badeferie. Som jeg skrev før, kan hold der spiller frit og bare nyder det være virkelig giftige. Vi ser gang på gang, at tesen om at holdet der har noget at spille for altid vinder, simpelthen ikke altid holder. Vi får at se, hvis de lægger sig ned og vejle ruller dem over, får du jo ret, hvis det bliver en rigtig svær kamp for vejle har jeg ret. Så det bliver spændende at se

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                    At Hvidovre har været temmeligt godt kørende i foråret, de vandt sidste møde, og det er ikke et hold der bare går på badeferie. Som jeg skrev før, kan hold der spiller frit og bare nyder det være virkelig giftige. Vi ser gang på gang, at tesen om at holdet der har noget at spille for altid vinder, simpelthen ikke altid holder. Vi får at se, hvis de lægger sig ned og vejle ruller dem over, får du jo ret, hvis det bliver en rigtig svær kamp for vejle har jeg ret. Så det bliver spændende at se
                    Håber du får ret :-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
                      Argggg udebane mandag og kan intet nå…
                      Vejle store problemer mod Hvidovre?
                      Det kan jeg godt nok ikke se ske. Hvad taler for det?
                      Hvidovre kan slå både Lyngby og Vejle .. om de så gør det er noget andet ..for en del af dem er det måske sidste gang de spiller superliga og specielt på hjemmebane mod Lyngby tror jeg de går til den ..
                      Last edited by Plum; 20-05-2024, 08:54.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                        Håber du får ret :-)
                        Ja vi må se

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Hvidovre kan slå både Lyngby og Vejle .. om de så gør det er noget andet ..for en del af dem er det måske sidste gang de spiller superliga og specielt på hjemmebane mod Lyngby tror jeg de går til den ..
                          Lad os bare sige, alt kan ske, men VB og Lyngby står lige en anelse bedre end os.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Genudsendes 11.30 i dag. Tror jeg nok.
                            Fandme en god melding

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Fandme en god melding
                              hvor sendes den igen .. jeg kan godt tåle at se den igen

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                hvor sendes den igen .. jeg kan godt tåle at se den igen
                                Tv3 sport

                                Comment

                                Working...
                                X