Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB- Randers 19.5.24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Kæmpe forløsning.Vi lever stadig. Og det gør mig glad st se et hold som løber, fighter og tackler sig til sejren. Som spillede aggressiv og giftigt og fightede om hver bold igy centimeter på banen
    Og det er ja ikke så svært:
    Myhra: klasse målmand, klasse fyr. Vi har igen en målmand som henter point.
    To kriger i midtforsvaret hvor den ene endda er rigtig god med bolden.
    To backs som ved st slås og hvor den ene derudover kommer med fin offensiv drift
    Manneh som gør det uforståeligt hvorfor han fik ikke chancen tidligere i sæsonen. Igen en klasse kamo
    Ejdum tror mere og mere vil blive en profil. Læser spillet fint, duelstyrk og hurtigt.
    Max Fenger fodboldgud: ligegyldigt hvir han spiller så gær han der med hjerte, ild i øjnene og 110% indsats
    Bashkim med rutine og erfaring som trækker de andre med.
    Deedson med god indsats selvom gær det til dels for kompliceret
    Og Luca,!!! 4. gang i træk han scorer. Hele tid en trussel for modstanderen. Bare klasse.
    Og indskiftninger som gav alt at fighte det hjemme.

    Er stolt på drengene.

    (Men: Hvorfor fik vi ikke det tidligere?)


    ​​​​​
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #77
      https://obstruktion.dk/fenger-efter-...re-paa-banen/#

      Comment


        #78
        Mere Fenger (fra OBstruktion): “

        Vi havde de rigtige spillere på banen, vi har fem akademidrenge i startopstillingen, der vil dø for logoet, det vil vi alle sammen i dag. Det er fantastisk, og nu er det på lørdag, det her kan fortsætte.”

        Stemning i omklædningsrummet?

        https://obstruktion.dk/fenger-efter-...ere-paa-banen/
        ​​​​​​​
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Mere Fenger (fra OBstruktion): “

          Vi havde de rigtige spillere på banen, vi har fem akademidrenge i startopstillingen, der vil dø for logoet, det vil vi alle sammen i dag. Det er fantastisk, og nu er det på lørdag, det her kan fortsætte.”

          Stemning i omklædningsrummet?

          https://obstruktion.dk/fenger-efter-...ere-paa-banen/
          ​​​​​​​
          Max Fenger har om nogen været en helt i alt det her. Han har tydeligt vist værdierne, han har rusket op, taget ansvar, knoklet som en gal på banen, tilmed scoret. Den knægt er for sej.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Kæmpe forløsning.Vi lever stadig. Og det gør mig glad st se et hold som løber, fighter og tackler sig til sejren. Som spillede aggressiv og giftigt og fightede om hver bold igy centimeter på banen
            Og det er ja ikke så svært:
            Myhra: klasse målmand, klasse fyr. Vi har igen en målmand som henter point.
            To kriger i midtforsvaret hvor den ene endda er rigtig god med bolden.
            To backs som ved st slås og hvor den ene derudover kommer med fin offensiv drift
            Manneh som gør det uforståeligt hvorfor han fik ikke chancen tidligere i sæsonen. Igen en klasse kamo
            Ejdum tror mere og mere vil blive en profil. Læser spillet fint, duelstyrk og hurtigt.
            Max Fenger fodboldgud: ligegyldigt hvir han spiller så gær han der med hjerte, ild i øjnene og 110% indsats
            Bashkim med rutine og erfaring som trækker de andre med.
            Deedson med god indsats selvom gær det til dels for kompliceret
            Og Luca,!!! 4. gang i træk han scorer. Hele tid en trussel for modstanderen. Bare klasse.
            Og indskiftninger som gav alt at fighte det hjemme.

            Er stolt på drengene.

            (Men: Hvorfor fik vi ikke det tidligere?)


            ​​​​​
            Kan ikke lade være med at tænke, hvilken sæson vi kunne have fået, hvis man havde satset på det hold her fra start.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

              Max Fenger har om nogen været en helt i alt det her. Han har tydeligt vist værdierne, han har rusket op, taget ansvar, knoklet som en gal på banen, tilmed scoret. Den knægt er for sej.
              Anfører i næste sæson!

              Holdet i dag (jeg så kampen; kunne ikke holde mig væk, trods jeg havde svoret ikke at se flere kampe under nuværende ledelse) er OB for mig. Om det så rækker til det ene eller andet ved jeg ikke, mem klubben går under, hvis de fortsætter ad BWs rute.

              Alternativet så vi i dag. Unge spillere af egen avl krydret med rutinerede spillere med rette mentalitet og motivation.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Mere Fenger (fra OBstruktion): “

                Vi havde de rigtige spillere på banen, vi har fem akademidrenge i startopstillingen, der vil dø for logoet, det vil vi alle sammen i dag. Det er fantastisk, og nu er det på lørdag, det her kan fortsætte.”

                Stemning i omklædningsrummet?

                https://obstruktion.dk/fenger-efter-...ere-paa-banen/
                ​​​​​​​
                Fenger!!!
                Det er vel også en klar besked til de lejesvende med høje løn som bragte os i den svære situation vi skal klare nu.

                Max er bare for sej. Én dom virkelig går forrest. Gør ham til anfører næste sæson!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                  Kan ikke lade være med at tænke, hvilken sæson vi kunne have fået, hvis man havde satset på det hold her fra start.
                  Ja. Potentialet var hele tid der i truppen - men på andre steder end BW og trænere kiggede til.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #84
                    Kommet hjem fra stadion og hold da op en kamp. Der var energi, vilje og glidende tacklinger. RMN-tribunen var helt utrolig i dag. Fortjent arbejdssejr. Vi startede ret skidt de første 10-15 minutter, men arbejdede os langsomt ind i kampen efter. Vi stod fint defensivt, og synes ikke at det lignede at føringen ville blive smidt, selvom indskiftningerne gjorde mig lidt nervøs. Vil gerne fremhæve Manneh og Max (især Fenger) som dem som tog sig bedst ud i mine øjne. Luca og Owusu skilte sig også positivt ud. Efter kampen kunne man tydeligt se lettelsen og lykken på spillerne for endelig at have vundet på hjemmebane. Mouritsen virkede vellidt blandt spillerne. Rami stod også med et stort smil til os på RMN, selvom han ikke kom på banen og er blevet beskyldt for at mangle dedikation

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Ja. Potentialet var hele tid der i truppen - men på andre steder end BW og trænere kiggede til.
                      Enig. Tror en mere erfaren træner havde spottet det. Fantastisk holdsejr i dag.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                        Kommet hjem fra stadion og hold da op en kamp. Der var energi, vilje og glidende tacklinger. RMN-tribunen var helt utrolig i dag. Fortjent arbejdssejr. Vi startede ret skidt de første 10-15 minutter, men arbejdede os langsomt ind i kampen efter. Vi stod fint defensivt, og synes ikke at det lignede at føringen ville blive smidt, selvom indskiftningerne gjorde mig lidt nervøs. Vil gerne fremhæve Manneh og Max (især Fenger) som dem som tog sig bedst ud i mine øjne. Luca og Owusu skilte sig også positivt ud. Efter kampen kunne man tydeligt se lettelsen og lykken på spillerne for endelig at have vundet på hjemmebane. Mouritsen virkede vellidt blandt spillerne. Rami stod også med et stort smil til os på RMN, selvom han ikke kom på banen og er blevet beskyldt for at mangle dedikation
                        RMN var fantastisk men også KÆMPE til Barfoed for at gi’ gas i store perioder .. mere af det tak

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #87
                          Det her hold gider jeg godt se i 1. division - det hold vi har set resten af sæsonen gider jeg ikke se i superligaen.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            RMN var fantastisk men også KÆMPE til Barfoed for at gi’ gas i store perioder .. mere af det tak
                            Ja fed stemning i dag. Vi snakkede om at det var helt som på en europæisk aften, hvis i kan huske dem;-)
                            Last edited by Magge; 19-05-2024, 18:00.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Ja fed stemning i dag. Vi snakkede om at det var helt som på en europæisk aften, hvis i kam huske dem;-)
                              præcis min tanke og følelse undervejs i kampen. Det var tæt på magisk i dag .. jeg er vild med det

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Ja fed stemning i dag. Vi snakkede om at det var helt som på en europæisk aften, hvis i kam huske dem;-)
                                Der var noget intensitet og nerve, som jeg helt ærligt ikke har følt i årevis. Dejligt, at man stadig kan føle det. Som en anden skriver: det her hold ser jeg gerne i 1 division! Skulle vi blive i superligaen håber jeg, at ejer og ledelse har modet til på én gang at give alle de forkert indkøbte lejesvende og rejsende gøglere løbepas.

                                Comment

                                Working...
                                X