Hvor er det fedt at OB smadrer igennem. Sådan vinder man fodboldkampe med den type spillere OB har og med den måde akademiet spiller på. Ærgerligt at kulturen har været i opløsning så mange år.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB- Randers 19.5.24
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
De virker mere afklarede og automatiserede i deres spil, hvor vi mere spiller på entusiasme og vilje. Sådan ser jeg det. Men jeg ser da vores føring som fortjent.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægHvor er det fedt at OB smadrer igennem. Sådan vinder man fodboldkampe med den type spillere OB har og med den måde akademiet spiller på. Ærgerligt at kulturen har været i opløsning så mange år.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
Meget enig. Nu er jeg jo kun mandagstræner, og kan se alt på bagkant. Men hvor er det sørgeligt, at vi ikke allerede i midten af efteråret så, at der skulle ske noget markant, for at vi ikke skulle havne der, hvor vi er nu.
- Likes 2
Comment
-
Lektien er klar: nostalgi og klubkultur betyder noget, og man kan ikke skabe et hold med nomader og rejsende gøglere.
Om det hedder division eller superliga; lad dette være en kæmpe lektie, og lad os håbe, at fusentaster som BW er fortid og ligegyldigheder som SK, TB og Rami ikke får et sekund mere i den smukke trøje!
- Likes 3
Comment
Comment