Krogh har ikke udtaget Köhler til morgendagens kamp. Mickelson færdig for sæsonen. Fenger med igen. iflg bold.dk
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
optakt Hvidovre - OB 16/5/24
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægKrogh har ikke udtaget Köhler til morgendagens kamp. Mickelson færdig for sæsonen. Fenger med igen. iflg bold.dk
Men fint med Fenger. Mickelson ude betyder vel Mouritsen igen (men vil ikke give op det sidste lille stykke håb at Krogh kigger Askes vej og giver ham chancen...)
Om Koehler er fuldstændig skuffet"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Hvor har du informationerne fra?
Men fint med Fenger. Mickelson ude betyder vel Mouritsen igen (men vil ikke give op det sidste lille stykke håb at Krogh kigger Askes vej og giver ham chancen...)
Om Koehler er fuldstændig skuffet
- Likes 1
Comment
-
Nogen der har en fornemmelse af situationen omkring Köhler.?
Måske hans incitament til at kæmpe for klubben er dalet, i takt med udsigten til nedrykningen og at være fri til at forlade klubben til sommer.
Jeg håber på en 4-3-3,
Myhra
Owusu Slots Bjørn P Mouritsen
Trybull
manneh al hajj
Fenger Luca Kadrii
Trybull som 6'er. Gerne Aske på vb, men sker nok ikke. Nouck havde et udmærket indhop sidst, så han må banke på.
Markus J lavede også nogle ok ting inden han udgik.
Gomez har set skidt ud og skal måske lige sunde sig på bænken.
Evt. Helander i stedet for Bjørn P.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
- I fodbold gavner det dig ganske enkelt ikke at se for langt frem i tiden. Man skal have fokus på nuet, og det er helt naturligt for mig at gøre det. Jeg har en lang kontrakt her, så jeg har slet ikke behov for at tænke i de baner.
EDIt: rettede lige "røvhuller" til "lejesvende" - det kan jo godt være at de er flinke fyre.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
Comment
-
https://fyens.dk/ob/midt-i-den-alvor...0062457aa4a9-7 Det jo fanme et galehus/cirkus…..hvor er manden med tangentstokken henne
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægNogen der har en fornemmelse af situationen omkring Köhler.?
Måske hans incitament til at kæmpe for klubben er dalet, i takt med udsigten til nedrykningen og at være fri til at forlade klubben til sommer.
Jeg håber på en 4-3-3,
Myhra
Owusu Slots Bjørn P Mouritsen
Trybull
manneh al hajj
Fenger Luca Kadrii
Trybull som 6'er. Gerne Aske på vb, men sker nok ikke. Nouck havde et udmærket indhop sidst, så han må banke på.
Markus J lavede også nogle ok ting inden han udgik.
Gomez har set skidt ud og skal måske lige sunde sig på bænken.
Evt. Helander i stedet for Bjørn P.
Men de har holdt fast i den så lang tid, så tror ikke rigtigt der bliver ændret nu - desværre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæghttps://fyens.dk/ob/midt-i-den-alvor...0062457aa4a9-7 Det jo fanme et galehus/cirkus…..hvor er manden med tangentstokken henne
Godt nok skuffet over den attitude hvis det er sandt.
- for os der kun kan læse overskriften; kan du fortælle lidt om hvad artiklen indeholder?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæghttps://fyens.dk/ob/midt-i-den-alvor...0062457aa4a9-7 Det jo fanme et galehus/cirkus…..hvor er manden med tangentstokken henne
Det er jeg da er et stærkt budskab.
At Köhler udviser foragt for klubben og sin kontrakt kan Krogh vel ikke gøre for
- Likes 2
Comment
Comment