Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Okay. Striwerne tabte til hvepsene fra Brønshøj. Det kan ske for en hver. Og så alligevel ikke, for Brønshøj er markant et af 1. divisions dårligste hold. Og kun Vejles manglende evner med kuglerammen kan egentlig redde den fra den lidt sølle forfatning som holdet er i, post-Bo Henriksen. Vi taler om en klub, der giver spilletid til Oke Akpoveta. Den ufarligste spiller på den nordlige halvkugle.
    http://www.tipsbladet.dk/blog/cn-ove-boldklub
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Det var da et pænt "unuanceret" indlæg...



      Fyr Troels Bech. Point of no return er nu nået.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Nu SKAL Ove P hentes ind!!!!!
        Gerne i en rolle som manager.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Jeg opgav projekt TB efter FCV kampen, der synes jeg bunden var nået. Så vågnede patienten lidt op derefter, og jeg nåede jo næsten at tænke: nå ja er der noget alternativ?

          Men det var en kortvarig opblomstring, som man ofte ser døende få, lige inden de ånder ud, med andre ord: TB raus. Jeg tror, bestyrelsen er i vildrede og ryster på hånden, men et rent gæt vil nu alligevel være, at alt andet end minimum 3 point i de to næste kampe, vil resultere i en fyring. Det er sidste udkald for Troels.

          Comment


            Suk...løbet må og skal være kørt nu.
            Jeg har en klar forventning om, at i dag er dagen, hvor OB får ny træner.
            Jeg tvivler på at OB har råd til at rykke ned. Noget må og skal gøres. Og det er nu!
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Jeg er efterhånden også godt træt af Troels Bech og igår var det helt igennem pinligt. Ved godt det ikke køre i ligaen overhovedet men der er faktisk kun 4 points op til Aab og BIF. Dermed ikke sagt at det er let at få hentet de point på dem og de andre hold. Syntes der må ske noget nu også må spillerne se og tag noget ansvar.

              Comment


                Jeg tror ikke at TB nogen sinde kan få ændret det omklædningsrum med mindre alle spillerne bliver skiftet ud. For jeg tror det sider for dybt i spillerne med de dårlige resultater, at selv om de skulle få lidt medgang og vinde en kamp eller 2, så vil jeg tror så snart de får lidt modgang igen så styrter de mod det sorte hul de er i med TB lige nu igen. Tror ikke man kan få ændret deres tanke gang med hensyn til det. Hvis TB kan det så har han da godt nok nogle skjulte egenskaber som man ikke kan se.

                Comment


                  TB sætter lidt ord på kampen i Brønshøj

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ccesoplevelser
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    TB sætter lidt ord på kampen i Brønshøj

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ccesoplevelser
                    Men det er simpelthen en forfejlet opfattelse, at vi har spillet lige op med alle hold!
                    Vi har været stort set alle hold stærkt underlegne spillemæssigt, at vi så som oftest har tabt med en enkelt beror på modstandernes manglende træfsikkerhed......ikke vores evner.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      TB sætter lidt ord på kampen i Brønshøj

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ccesoplevelser
                      Troels mener en scoring ville give os noget ro på spillet - det er jo desværre ikke den tendens vi har set, senest mod sønderjydske hvor vi gik helt i stå.

                      - og så efterlyser han succes oplevelser, en positiv stime; det syntes jeg vi har hørt før.....ingen tvivl om han har ret - sejre og gerne flere vil uden tvivl hjælpe på holdets mentale tilstand....men den har vi hørt før, og hvordan opnår vi de sejre? Og flere af dem i træk virker da helt urealistisk......

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Men det er simpelthen en forfejlet opfattelse, at vi har spillet lige op med alle hold!
                        Vi har været stort set alle hold stærkt underlegne spillemæssigt, at vi så som oftest har tabt med en enkelt beror på modstandernes manglende træfsikkerhed......ikke vores evner.
                        Jeg er ikke uenig. Vi har i korte tidsrum spillet fornuftigt, men set over hele kampe har det ikke været godt nok i andre kampe end mod SønderjyskE. Der var det måske ikke prangende, men vi var på lige fod med vores modstander.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5052820.ece

                          Jeg forstår ikke, hvorfor der ikke er en eneste journalist som tør / kan finde ud af at stille spørgsmålet:

                          "TB, hvad har du gjort forkert i forberedelserne til kampen, siden det kunne gå så galt som i dag?"

                          Det kan stilles efter hver kamp (trænernavnet kan endog udskiftes :o)). Spørgsmålet har kant og vil frembringe et "interessant" svar eller i det mindste udstille, hvad den pågældende træner har på hjerte om det, der er hans hovedansvar - at få holdet til at levere bedste muligt hver eneste kamp.

                          Comment


                            Jeg fatter ikke, at han kan blive ved med selv at tro på den omgang mundlort:

                            1) - Det var et resultatmæssigt lavpunkt for os efter en række superligakampe, hvor vi mangler sejre, men hvor vi spiller lige op med alle, siger Troels Bech til OB's hjemmeside.

                            Hold nu op - det kan kun være i TBs lille tilpassede univers at den formulering har gang på jorden! INGEN er enige i det, TB!


                            2) - Igen i dag ser det ud som om, at vi læner os op ad modstanderens præstation og hverken var væsentligt bedre eller dårligere end dem.

                            For satan - OB var væsentligt ringere end dem i 70 minutter. OB havde ikke én afslutning inden for rammen i 2. halvleg ifølge mine optegnelser.

                            3) - Det er et problem, for på den måde lader vi modstanderen bestemme, og det skyldes, at vi ikke har været dygtige nok til at få sat vores spil ordentligt endnu, siger træneren.

                            Du har ret, TB, men at du tør indrømme, at du efter næsten to år endnu ikke magter at få holdet til at sætte spillet ordentligt op er da noget af et selvmål og underskrift af egen fyreseddel!

                            Jeg magter simpelthen ikke al den form og intet indhold fra fodbold-professoren - stop nu den evige ord-massage!

                            Comment


                              Troels om "varmt sæde" mm

                              http://www.fyens.dk/sport/Troels-Bech-Vi-knytter-med-mange-nye-stumper-reb/artikel/2577769

                              - Har du nogle garantier fra dine arbejdsgivere, hvor meget de kan leve med?
                              - Nej, det har jeg ikke. Det har du heller ikke. Og det må være et udtryk for, at det ikke er et tema, man har haft behov for at diskutere med træneren.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                http://www.fyens.dk/sport/OB-Troels-...rtikel/2577787
                                - Jeg har i det pågældende tilfælde ret præcist spurgt spilleren, om han ville være interesseret i at gå til en tandlæge, der var i følelsernes vold. Næppe. De fem sekunder man slå ud med armene, mister man fokus fra det, det drejer sig om, siger Troels Bech. Om Emil Larsen, der flere gange slog ud med armene.

                                Forhåbentligt har han også fortalt ham at det er ødelæggende for holdmoralen, hvilket er langt værre end de 5 sekunders uopmærksomhed - det kan udløse timers manglende tro på projektet, kollektivet og holdkammeraterne!

                                Comment

                                Working...
                                X