Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det lader ikke til at nogle af de to vil se virkeligheden i øjnene .
    Komiske Ali's forklaring om 2015 lyder noget hul .. Hvad hjælper det at lave lange kontrakter med middelmådige spillere som ikke har hvad der skal til for at løfte OB .

    Att Plum . Hvor mange spillere har kontraktudløb sommer 2015?
    Jeg undlader at komme med et udbrud, de fleste kender sikkert også melodien...

    ... men jeg vil gerne vikariere for Plum...

    Toppel
    Ousager
    Azer
    Schoop
    Bodul
    Bech
    Mattson
    mfl. i staben...

    Og så er der selvfølgelig Ruud til Nytår...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Jeg undlader at komme med et udbrud, de fleste kender sikkert også melodien...

      ... men jeg vil gerne vikariere for Plum...

      Toppel
      Ousager
      Azer
      Schoop
      Bodul
      Bech
      Mattson
      mfl. i staben...

      Og så er der selvfølgelig Ruud til Nytår...
      Synes egentligt ikke at det ser så slemt ud, hvis man bare:

      1) signer en klasse målmand - som passer til historikken på pladsen i OB
      2) finder en ny træner
      3) signer en dygtig midtbanespiller, som er hurtig i tanke og handling og med lederegenskaber
      4) de resterende kan nærmest lige så godt fyldes med de unge i truppen samt nye oprykkere internt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Jeg tror du får ret , desværre .

        Også bekymrende at de to herrer fremhæver en momental fremgang som varede 20 min , derefter var vi ikke i nærheden af sejren . Jeg syntes vi var heldige med det ene point vi fik , for er ikke i tvivl om at hvis SDJ havde fået det mål de blev snydt for havde kampen tippet over .

        Tænker man mon i ledelsen over hvorfor opbakningen og stemningen var som tilfældet var i går ?
        Vil det snart gå op for dem at Tom snak om proces og fremgang har drænet folk for energi og tro på tingene ?
        Vil man blive ved med at tale holdet op til noget det ikke er ?

        Eneste tydelige fremgang er Desslers spil .
        Enig der, det er sgu bekymrende... Ikke så meget selve det at det er sølle, men nærmere baggrunden for det... Vi er totalt på skideren...

        Proces --> Fremgang --> Genpres --> Spare --> kontuinitet...(indsæt selv alle dem jeg har glemt)

        Hvad bliver det magiske ord mon..?
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Synes egentligt ikke at det ser så slemt ud, hvis man bare:

          1) signer en klasse målmand - som passer til historikken på pladsen i OB
          2) finder en ny træner
          3) signer en dygtig midtbanespiller, som er hurtig i tanke og handling og med lederegenskaber
          4) de resterende kan nærmest lige så godt fyldes med de unge i truppen samt nye oprykkere internt.
          1) ... men det gør vi jo nok ikke... Der er ikke penge til klasse, og slet ikke til dén klasse, så skal han da spottes af... ehh... JH, vel..? Forestiller mig Toppel eller Ousager som 1. målmand næste sæson...
          2) Enig, der bliver sikkert en masse økonomisk som begrænser udvalget, men som det ser ud så kommer vi nok ikke uden om...
          3) Vi kan jo bare ikke finde en med den samlede pakke(tror stadig på Azer er der vi kommer tættest på, men hvornår) i ved ikke hvor lang tid nu, siden DD vel..?
          4) Ja, hvis vi har unge der er klar til at bære det ansvar der følger med, og ikke mindst, det der kan komme til at følge med...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Jeg synes godt nok, at det synes langt væk, at man kan forvente væsentligt flere point pr. kamp, end vi ser i øjeblikket. Men JH mener, at de ligger og venter her i efteråret og OB vil rykke frem i tabellen allerede der. Jeg er godt nok skeptisk! Med hvor vil jeg dog gerne tage fejl! Jeg vil vove den påstand, at hvis OB taber til FCN og ikke får 3 point mod SIF, så ligger OB på 11 pladsen ved vinterpausen!
            Og det bliver mere sandsynligt, hvis FCV holder 1-0 over AAB lige nu

            Comment


              Hvis der skal være noget af betydning i det JH siger skal Bech fyres hvis vi taber de næste 2-3 kampe eller hvis vi ligger under stregen når efterårs sæsonen slutter..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Jeg undlader at komme med et udbrud, de fleste kender sikkert også melodien...

                ... men jeg vil gerne vikariere for Plum...

                Toppel
                Ousager
                Azer
                Schoop
                Bodul
                Bech
                Mattson
                mfl. i staben...

                Og så er der selvfølgelig Ruud til Nytår...
                skal vi ikke have de 3 unge herre med? greve, thomsen og EPJ....selvfølgelig kan man forlænge med dem - og nogle af de andre, men syntes det er til den komiske side at "kontinuitet" bliver hevet op af hatten igen. Det er klart en god ting at have et sammenspillet hold, men hvis ikke kvaliteten er til stede, og eller man har en træner der kan forløse det - hvad hjælper det så at vi er kontinuerligt dårlige?....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hvis der skal være noget af betydning i det JH siger skal Bech fyres hvis vi taber de næste 2-3 kampe eller hvis vi ligger under stregen når efterårs sæsonen slutter..
                  indenfor 2-3 kampe tror jeg ikke du skal regne med der sker noget - men presset vil jo bare stige og stige for hver kamp vi taber eller smider dumme point. Og for hver kamp hvor spillet ikke er godkendt - det er altså ikke nok med 20 gode minutter - jo hvis man hiver en sejr hjem så kan det tilgives.....men hvornår har vi lige formået af holde nullet og køre en sejr hjem?

                  Tror desværre stadig jesper vil strække sig langt for ikke at skulle ud og fyre Troels - men er der hul op til stregen (6+ point) ved pausen så kan jeg simpelthen ikke forestille mig at han kan komme udenom det. Og jo længere han venter jo kortere tid har en ny "brandslukker" til at lapper hullerne.....mit bedste bud må stadig være Ove P på en kort kontrakt - ham har jeg tiltro til i en situation hvor vi snakker ren overlevelses kamp

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    skal vi ikke have de 3 unge herre med? greve, thomsen og EPJ....selvfølgelig kan man forlænge med dem - og nogle af de andre, men syntes det er til den komiske side at "kontinuitet" bliver hevet op af hatten igen. Det er klart en god ting at have et sammenspillet hold, men hvis ikke kvaliteten er til stede, og eller man har en træner der kan forløse det - hvad hjælper det så at vi er kontinuerligt dårlige?....
                    Det vil da nok egentlig være en god idé jow... det er også fordi Plum ikke er til stede og passer hans tjans!!!

                    Hvad angår kontinuiteten(den længere del af det), så har jeg det lidt med det som jeg har det med økonomien... Det er en svær størrelse, når man ikke ved hvad der skal ske om bare 7-8 måneder... Økonomisk set er det selvfølgelig muligt JH taler ud for det han vurderer bliver dyreste løsning...
                    Last edited by Kaspernon; 22-09-2014, 21:15.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      indenfor 2-3 kampe tror jeg ikke du skal regne med der sker noget - men presset vil jo bare stige og stige for hver kamp vi taber eller smider dumme point. Og for hver kamp hvor spillet ikke er godkendt - det er altså ikke nok med 20 gode minutter - jo hvis man hiver en sejr hjem så kan det tilgives.....men hvornår har vi lige formået af holde nullet og køre en sejr hjem?

                      Tror desværre stadig jesper vil strække sig langt for ikke at skulle ud og fyre Troels - men er der hul op til stregen (6+ point) ved pausen så kan jeg simpelthen ikke forestille mig at han kan komme udenom det. Og jo længere han venter jo kortere tid har en ny "brandslukker" til at lapper hullerne.....mit bedste bud må stadig være Ove P på en kort kontrakt - ham har jeg tiltro til i en situation hvor vi snakker ren overlevelses kamp
                      Efter FcN kommer der 2 kampe mod SIF og EfB, nr. 12 og 10... Det ville nok være et meget godt bud på noget der under "normale" omstændigheder kunne blive afgørende, men at fyre træneren en måned efter han har fået målsætningen, det tror jeg ikke JH selv vil gøre, det vil nok nærmere blive livlinen... mens vi venter på kontinuiteten...
                      Last edited by Kaspernon; 22-09-2014, 21:17.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Det vil da nok egentlig være en god idé jow... det er også fordi Plum ikke er til stede og passer hans tjans!!!

                        Hvad angår kontinuiteten(den længere del af det), så har jeg det lidt med det som jeg har det med økonomien... Det er en svær størrelse, når man ikke ved hvad der skal ske om bare 7-8 måneder... Økonomisk set er det selvfølgelig muligt JH taler ud for det han vurderer bliver dyreste løsning...
                        det er klart at truppen gerne skal hen et sted hvor vi snakker 2-3-4 ud og indskiftninger pr sommer vindue frem for 10 eller hvor meget vi har ligger på de sidste par år, for det holder jo tydeligvis ikke. Umiddelbart syntes jeg bare der stadig er langt derhen, bare den liste du kommer med bodul bliver der forhåbenligt ikke forlægent med, ousager tvivler jeg også kraftigt på, og hvad med falk og emil? skal vi have noget for dem skal det vel være til næste sommer - senest og de vil vel også gerne til et sted hvor det er lidt sjovere

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Efter FcN kommer der 2 kampe mod SIF og EfB, nr. 12 og 10... Det ville nok være et meget godt bud på noget der under "normale" omstændigheder kunne blive afgørende, men at fyre træneren en måned efter han har fået målsætningen, det tror jeg ikke JH selv vil gøre, det vil nok nærmere blive livlinen... mens vi venter på kontinuiteten...
                          tror også meget afhænger af hvordan vi lægger i forhold til de andre bundhold - lige pt har vi 1 point til efb og 2 til sdjr....men der skal jo ikke mange forkerte resultater til før ligaen reelt knækker og vi lægger isoleret, og det kan jo allerede være sket om 2-3 kampe. Og så er spørgsmålet så hvor længe JH og ledelsen tør vente....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            tror også meget afhænger af hvordan vi lægger i forhold til de andre bundhold - lige pt har vi 1 point til efb og 2 til sdjr....men der skal jo ikke mange forkerte resultater til før ligaen reelt knækker og vi lægger isoleret, og det kan jo allerede være sket om 2-3 kampe. Og så er spørgsmålet så hvor længe JH og ledelsen tør vente....
                            De har da heldigvis svære kampe på kryds af vi møder dem... men vi må da sige med det program vi har tilbage i efteråret, vi har da selv muligheden for at ændre det... bliver sgu noget værre når foråret starter, fy for pyffer et program...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              det er klart at truppen gerne skal hen et sted hvor vi snakker 2-3-4 ud og indskiftninger pr sommer vindue frem for 10 eller hvor meget vi har ligger på de sidste par år, for det holder jo tydeligvis ikke. Umiddelbart syntes jeg bare der stadig er langt derhen, bare den liste du kommer med bodul bliver der forhåbenligt ikke forlægent med, ousager tvivler jeg også kraftigt på, og hvad med falk og emil? skal vi have noget for dem skal det vel være til næste sommer - senest og de vil vel også gerne til et sted hvor det er lidt sjovere
                              Jeg kan med lidt god vilje godt se vi kan klare os med mindre udskiftninger. Spørgsmålet er jo så bare, hvor godt er det lige det vi har ?

                              En opstilling med spillere vi har til mindst en gang i 2016 medmindre de bliver solgt.

                              ?
                              Hallgrimur/Diarra LN DH/KL Kirke/JBL

                              Falk/Lucas/Kryger Ari Desler/Spel Emil

                              Lado TM

                              Kunne jeg så tilføje 4 spillere som Ruud, Macena, en rigtig god keeper og en rigtig god central midt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                det er klart at truppen gerne skal hen et sted hvor vi snakker 2-3-4 ud og indskiftninger pr sommer vindue frem for 10 eller hvor meget vi har ligger på de sidste par år, for det holder jo tydeligvis ikke. Umiddelbart syntes jeg bare der stadig er langt derhen, bare den liste du kommer med bodul bliver der forhåbenligt ikke forlægent med, ousager tvivler jeg også kraftigt på, og hvad med falk og emil? skal vi have noget for dem skal det vel være til næste sommer - senest og de vil vel også gerne til et sted hvor det er lidt sjovere
                                Helt enig... Det bliver spændende hvordan kabalen skal gå op, ingen trænere, ingen målmænd, osv... der bliver lidt at se til...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X