Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Det var Bech der nikkede Ja til nkoum efter 14 dages prøvetræning, så det var hans fejl. Og Ja man kan da altid teoretisere over Bashkims mulige udvikling, men virkeligheden har fældet dom: det mislykkedes, alt andet er bare snak.

    Det er svært at finde afgørende beslutninger taget af Bech, som rent faktisk har været gode.
    jeg tror nu mere det PH der var presset til CNK handlen, og TB's "fejl" her var måske mere at han undlod at ryste på hovedet, for at bakke sin nærmeste foresatte op i noget der ligner misforstået loyalitet. TB har vel været indover mange af de beslutninger der omhandler afgange af div. spillere og deraf følgende køb af bl.a. LN og Spellman m.fl., dernæst har vi som den brede offentlighed næppe kendskab til uden en brøkdel af TB's beslutninger. Jeg tror det bliver vanskeligt at finde en træner i superligaen der kan præstere en fejlfri vurdering af samtlige spillere der "nikket ja" til.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      jeg tror nu mere det PH der var presset til CNK handlen, og TB's "fejl" her var måske mere at han undlod at ryste på hovedet, for at bakke sin nærmeste foresatte op i noget der ligner misforstået loyalitet. TB har vel været indover mange af de beslutninger der omhandler afgange af div. spillere og deraf følgende køb af bl.a. LN og Spellman m.fl., dernæst har vi som den brede offentlighed næppe kendskab til uden en brøkdel af TB's beslutninger. Jeg tror det bliver vanskeligt at finde en træner i superligaen der kan præstere en fejlfri vurdering af samtlige spillere der "nikket ja" til.
      1. - nu er vi selvfølgelig ude i rene spekulationer, men er det tilfældet er det da en stadig en kæmpe fejl. Har han været i tvivl og alligevel siger man ja til en 4 årige aftale....jeg mener en ting er man har tvivl, og selvf. vil der være smuttere - men er der tvivl så signer man vel for 1-2 år max.....

      2. det er der vidst heller ikke nogen der har snakket om

      Comment


        Som Ståle udtalte for et par dage siden så køber man ikke spillere man ikke er sikker på.... Dem lejer man..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Som Ståle udtalte for et par dage siden så køber man ikke spillere man ikke er sikker på.... Dem lejer man..
          helt enig - pointen var bare at man da slet ikke skriver en 4 årig kontrakt med dem......1 årig kontrakt eller 1 årig leje....same/same

          men nu vi er ved fck så har de da lige hentet mussis på en 5 årig aftale - og allerede sendt ham videre :) så nej troels er ikke ene om den salgs fejl

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            1. - nu er vi selvfølgelig ude i rene spekulationer, men er det tilfældet er det da en stadig en kæmpe fejl. Har han været i tvivl og alligevel siger man ja til en 4 årige aftale....jeg mener en ting er man har tvivl, og selvf. vil der være smuttere - men er der tvivl så signer man vel for 1-2 år max.....

            2. det er der vidst heller ikke nogen der har snakket om
            der var på det tidspunkt nogen agenter fremme og sige noget om sportschefens evne til at træffe beslutninger, eller mangel på samme så på den baggrund tror jeg at PH har brændt efter at vise noget handlekraft, og længden på kontrakten sortere vel under sportschefen og agenten der forhandler. Vi må heller ikke glemme at CNK potentielt kunne have været en profil i superligaen, og at hans lidet flaterende sortie i OB skyldes andre problemer end hans fodboldmæssige kompetancer. Det handler om at udvikle spillere og flytte dem til andre niveauer, og det var for TB en umulig opgave i fht. CNK.

            Når nu det for nogen er vanskeligt at se de gode beslutninger TB har medvirket til, er det vel ok at minde om at der andre sportschefer og trænere der også træffer "forkerte" beslutninger for sammenligningens skyld og at absolut ingen er fejlfri, så alternativet til TB med stor sandsynlighed ikke vil kunne gøre det bedre i den forfatning OB pt er i.

            Jeg siger slet ikke at TB skal forlænges til næste sommer, men det altså først nu at den helt rigtige vurdering af TB og JHs arbejde kan vurderes korrekt når de er fri af tidligere sportschefer og træneres indkøb og en økonomi der er tilpasset omstændighederne, og de kan forme deres egen trup med fynske og danske talenter tilført udenlandske profiler, som vi ser med Lado, som vel forhåbentlig snart får lejlighed til at vise i OB hvad han har vist i hans andre klubber.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              der var på det tidspunkt nogen agenter fremme og sige noget om sportschefens evne til at træffe beslutninger, eller mangel på samme så på den baggrund tror jeg at PH har brændt efter at vise noget handlekraft, og længden på kontrakten sortere vel under sportschefen og agenten der forhandler. Vi må heller ikke glemme at CNK potentielt kunne have været en profil i superligaen, og at hans lidet flaterende sortie i OB skyldes andre problemer end hans fodboldmæssige kompetancer. Det handler om at udvikle spillere og flytte dem til andre niveauer, og det var for TB en umulig opgave i fht. CNK.

              Når nu det for nogen er vanskeligt at se de gode beslutninger TB har medvirket til, er det vel ok at minde om at der andre sportschefer og trænere der også træffer "forkerte" beslutninger for sammenligningens skyld og at absolut ingen er fejlfri, så alternativet til TB med stor sandsynlighed ikke vil kunne gøre det bedre i den forfatning OB pt er i.

              Jeg siger slet ikke at TB skal forlænges til næste sommer, men det altså først nu at den helt rigtige vurdering af TB og JHs arbejde kan vurderes korrekt når de er fri af tidligere sportschefer og træneres indkøb og en økonomi der er tilpasset omstændighederne, og de kan forme deres egen trup med fynske og danske talenter tilført udenlandske profiler, som vi ser med Lado, som vel forhåbentlig snart får lejlighed til at vise i OB hvad han har vist i hans andre klubber.
              1. det er du da velkommen til, jeg har bare svært ved at se hvad vi skal bruge det til? At andre laver fejl bør da ikke undskylde TB

              2. igen - det er jo ren spekulation, jeg er så bare af en anden overbevisning.

              3. hvorfor det? hvorfor er det først nu de kan vurderes korrekt? Når der kommer en ny træner til et hold vil der altid være en trup som den træner overtager fra sin(e) forgængere - det er ligesom det materiale de må arbejde med, og så må de jo forme truppen løbende - det er altså en betingelse. Troels har været her i over 2 år så syntes ærligt talt det er en gang sludder at sige man ikke kan vurdere ham før nu.

              Personligt håber og tror jeg ikke på en forlængelse - jeg tror simpelthen ikke på Troels magter at vende den "udvikling" der er i gang til noget positivt. Men hey lykkedes det ham at få gang i skuden så gerne for mig. Men lige her og nu - der tror jeg bare ikke på den.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                der var på det tidspunkt nogen agenter fremme og sige noget om sportschefens evne til at træffe beslutninger, eller mangel på samme så på den baggrund tror jeg at PH har brændt efter at vise noget handlekraft, og længden på kontrakten sortere vel under sportschefen og agenten der forhandler. Vi må heller ikke glemme at CNK potentielt kunne have været en profil i superligaen, og at hans lidet flaterende sortie i OB skyldes andre problemer end hans fodboldmæssige kompetancer. Det handler om at udvikle spillere og flytte dem til andre niveauer, og det var for TB en umulig opgave i fht. CNK.
                [...]
                Det synes jeg er værd at understrege. TB har set noget i CNK der kunne blive til noget og sagt det til PH, men den lange kontrakt (og absurd høje månedsløn hvis rygterne taler sandt) mener jeg alene er noget der hænger på PH.
                OB har jo også været mere mådeholden med de lange kontrakter siden da, TM er vel en af de få der er signet med en 4-årig aftale.
                Last edited by spfisk; 31-08-2014, 09:18.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  der var på det tidspunkt nogen agenter fremme og sige noget om sportschefens evne til at træffe beslutninger, eller mangel på samme så på den baggrund tror jeg at PH har brændt efter at vise noget handlekraft, og længden på kontrakten sortere vel under sportschefen og agenten der forhandler. Vi må heller ikke glemme at CNK potentielt kunne have været en profil i superligaen, og at hans lidet flaterende sortie i OB skyldes andre problemer end hans fodboldmæssige kompetancer. Det handler om at udvikle spillere og flytte dem til andre niveauer, og det var for TB en umulig opgave i fht. CNK.

                  Når nu det for nogen er vanskeligt at se de gode beslutninger TB har medvirket til, er det vel ok at minde om at der andre sportschefer og trænere der også træffer "forkerte" beslutninger for sammenligningens skyld og at absolut ingen er fejlfri, så alternativet til TB med stor sandsynlighed ikke vil kunne gøre det bedre i den forfatning OB pt er i.

                  Jeg siger slet ikke at TB skal forlænges til næste sommer, men det altså først nu at den helt rigtige vurdering af TB og JHs arbejde kan vurderes korrekt når de er fri af tidligere sportschefer og træneres indkøb og en økonomi der er tilpasset omstændighederne, og de kan forme deres egen trup med fynske og danske talenter tilført udenlandske profiler, som vi ser med Lado, som vel forhåbentlig snart får lejlighed til at vise i OB hvad han har vist i hans andre klubber.


                  Det blev der også sagt for 1 1/2 år siden ! Og 2 1/2 ! Og nok også efter denne sæson.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af spfisk Se indlæg
                    Det synes jeg er værd at understrege. TB har set noget i CNK der kunne blive til noget og sagt det til PH, men den lange kontrakt (og absurd høje månedsløn hvis rygterne taler sandt) mener jeg alene er noget der hænger på PH.
                    OB har jo også været mere mådeholden med de lange kontrakter siden da, TM er vel en af de få der er signet med en 4-årig aftale.
                    jeg tror ikke du finder en eneste herinde der mener PH er uden skyld (i bla CNK handlen) det er der vidst ret stor enighed om. Jeg har bare svært ved at se det er videre relevant, i en diskussion der omhandler hvorvidt TB har gjort et ordenligt arbejde eller ej?

                    Og så ang. de lange kontrakter, tror du har ret - virker som om de virkeligt har brændt nallerne og nærmest blev bange for at lave den slags lange kontrakter igen, og syntes måske man gik for langt i en periode hvor det pludselig har været intet andet end 1 og 2 årige kontrakter.....hvilket så gør at vi igen igen kommer til at skulle skifte halve og hele hold. Håber snart de får styr på det.
                    - og så undre jeg mig også i den grad over at man vælger at smide en 4 årig kontrakt efter TM - omend den næppe er lige så dyr som CNK angiveligt var.
                    Men lad os da håbe de har set rigtigt denne gang.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                      [/B]
                      Det blev der også sagt for 1 1/2 år siden ! Og 2 1/2 ! Og nok også efter denne sæson.
                      så er der blevet sagt noget der faktuelt forkert de gange, idet at de netop først nu de er fri af "tåbeligheder" begået af deres forgængere.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        så er der blevet sagt noget der faktuelt forkert de gange, idet at de netop først nu de er fri af "tåbeligheder" begået af deres forgængere.
                        tja jeg vil nu mene det er træneres job at arbejde ud fra de forudsætninger han har - og det incl altså nu engng de spillere der er i truppen. Er det altid optimalt - nejnejnejnej, har det været optimalt for troels - nope.

                        Men det ændre jo ikke ved hans job, man kan jo ikke sætte sig over i et hjørne og sige vi venter lige 2-3 år indtil alle de tåbelige spillere og deres kontrakter er udløbet og væk - SÅ skal i se hvor godt det bliver - den holder altså ikke.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          jeg tror nu mere det PH der var presset til CNK handlen, og TB's "fejl" her var måske mere at han undlod at ryste på hovedet, for at bakke sin nærmeste foresatte op i noget der ligner misforstået loyalitet. TB har vel været indover mange af de beslutninger der omhandler afgange af div. spillere og deraf følgende køb af bl.a. LN og Spellman m.fl., dernæst har vi som den brede offentlighed næppe kendskab til uden en brøkdel af TB's beslutninger. Jeg tror det bliver vanskeligt at finde en træner i superligaen der kan præstere en fejlfri vurdering af samtlige spillere der "nikket ja" til.
                          Nej det fulde billede kender vi ikke, men vi kender jo resultaterne. Resultaterne er resultatet af beslutninger, og da Bech har en stor magt ift. beslutningerne i OB, peger mange fingre på ham. Resultaterne har ikke været der, spillet har ikke været der, udviklingen har ikke været der hverken på holdet eller spillersiden, organisationen har ikke været der, indstillingen har ikke været der.

                          Men man kan jo selvfølgelig også bare sætte ambitionsniveauet tilpas lavt, så skal Bech nok blive en succes, jeg tillader mig af forvente noget mere, ikke nødvendigvis på placeringen, men som minimum i udviklingen af holdet, og ikke mindst indstillingen.

                          Når du nu siger, at vi skal vente med at se resultatet, så kan du jo heller ikke rose diverse handler, for ved vi reelt, om de er gode, og om holdet er godt sammensat, før om et år, eller hvornår du nu vælger at fælde dom. Husk, at følge dine egne argumenters logik, ellers hænger det ikke sammen.

                          ps. Nkoum kunne potentielt aldrig blive til noget, og det forstår jeg ikke, at enhver med uddannelse indenfor denne verden ikke kunne se, det kunne selv jeg se efter meget kort tid.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Hvordan forklarer man, at Bech ikke havde succes i esbjerg, fcm og sørme også OB i anden omgang? Bech skulle nok ikke være hverken den første eller sidste træner, som har haft succes et sted men fiasko Andre, det sker jo hele tiden.
                            Din påstand om, at TB har haft fiasko i alle andre klubber end Silkeborg, er i mine øjne skudt ved siden.

                            OB (2000-2002)
                            TB overtager i år 2 efter oprykningen til superligaen.

                            TB leverer to sæsoner med 46 og 49 point. Sæsonen før TB (99-00) gav 43 point. Sæsonen efter (02-03) med Uffe Pedersen som træner gav 48 point.

                            Vinder pokalfinalen i 2002.

                            OB (2004-2005)
                            TB overtager midt i sæsonen 03-04 og fortsætter Uffe Pedersens flotte arbejde. Sæsonen giver 57 point og en 4. plads.

                            I sæson 04-05 er målsætningen en 4. plads. OB bliver nr. 6 med 48 point. Havde man slået AaB i tredjesidste runde, var målsætningen blevet opfyldt. OB tabte 1-2 til AaB.

                            Det var i den periode, OB fik den geniale idé at lade TB og Klavs Rasmussen være ligestillede trænere. Beskyld mig endelig for at finde dårlige undskyldninger for, at TB ikke slår helt til, men find så også please den person ud over Kim Brink, der synes, at den trænerkonstellation var en god ide!

                            TB har da sit ansvar for, at det ikke blev en succes med to ligestillede trænere, men det er da interessant, at spillerne fra dengang også syntes, det var en negativ ting for dem, at man havde to ligestillede trænere – som oven i købet var meget forskellige – læs fx Tipsbladet.

                            Sæsonen efter tog Rioch over – med eneansvar! Og han fik en flot 3. plads med 58 point. Der blev skruet ned for det offensive fodbold og op for defensive pligter. Godt hjulpet på vej af, at man i samme sæson fik Ulrik Laursen tilbage, så han kunne bidrage med de ting, han havde med i rygsækken fra Celtic og skotsk fodbold. Han var en stor del af succesen sammen med Alexander Aas, der kom til et halvt år før.

                            FCM (02-04)
                            Jeg ved ikke meget om den periode, men kan se, at TB blev fyret midt i sin anden sæson pga et efterår med dårlige resultater. På det tidspunkt lå FCM nummer 6 i superligaen.

                            Esbjerg (06-09)
                            TB kom til i en periode, hvor Esbjerg solgte meget ud af profilerne – sandsynligvis pga. økonomien, og måske var det derfor Ove Pedersen selv valgte at stoppe midt i sæsonen 05-06?

                            TB kom til i januar 2006.

                            I samme måned solgte Esbjerg Jakob Poulsen og Jan Kristiansen. Allerede i starten af sæsonen havde Esbjerg solgt Hans Henrik Andreasen. Et halvt år efter TB kom til Esbjerg røg Anders Møller til OB og Frederik Berglund til FCK (43 mål i 75 superligakampe for EfB). Halvandet år efter TB kom til skiftede Jerry Lucena (årets spiller i EfB i 2005/06) til AGF.

                            Ovenstående er vel fair at tage med i vurderingen af TBs tid i Esbjerg.

                            TBs første sæson gav en 6. plads (han kom til midt i sæsonen).

                            De næste to sæsoner gav to 7. pladser med hhv. 40 og 45 point.

                            I 08/09 fik Esbjerg en katastrofal start og TB blev fyret. Esbjerg reddede røven, selvom man kun skrabede 32 point sammen.

                            Året efter fik Esbjerg en flot 4. plads med 50 point. Godt hjulpet på vej af, at man det år havde en heldig hånd med at få Tim Janssen, der med 15 mål blev nummer 2 på topscorerlisten. Peter Nymann kom også til det år og havde en flot opblomstring, der bragte ham på ligalandsholdet.

                            2009/10 var også året, hvor EfB begyndte at profitere af satsningen på egne talenter. Conboy, Rieks, Vendelboe og Jesper Jørgensen var blandt dem, der foldede sig ud.

                            Men at det er risikabelt at skifte voldsomt ud blandt de bærende kræfter og lægge meget ansvar over på de unge viste sæsonen 2010/11. Her røg Esbjerg ned med et brag (33 point).

                            Genkender man lidt af mønstret hos OB de seneste år? Er det ikke værd at tænke på sådanne tilfælde, når man vurderer, hvor godt eller skidt det er gået med OB under TB?

                            Er det forklaring nok?
                            Du bad mig give en forklaring på, at TB ikke har været en succes andre steder end i Silkeborg. Det her er mit bedste bud. Nu ved jeg ikke, hvad du kalder en succes, men jeg har meget vanskeligt ved at se, at han har været det modsatte, hvis det er det, du insinuerer.

                            Jeg synes tværtimod overstående er med til at understrege, at TB er bedre end de skudsmål, han får af mange herinde.

                            Dermed er jeg også ved min pointe for mit ønske om at nuancere debatten om TB på forum.

                            Det vigtigste for mig er ikke, at træneren hedder TB. Jeg synes, han har mange gode egenskaber, der gør, at jeg synes, det vil være dumt bare at smide ham på gaden uden videre.

                            Men det vigtigste er, om der er noget, som sandsynliggør, at vi kan få mere ud af TB. Jeg har efterhånden prøvet at redegøre for mange af de ting, jeg mener har forhindret, at TB ikke har klaret sig bedre de seneste par sæsoner. Det betyder jo ikke, at jeg ikke pålægger ham et ansvar, som efterhånden en del har beskyldt mig for. Jeg har ikke talt for en forlængelse endnu. Hvorfor? Fordi han ikke har overbevist mig om, at han har kunnet overføre det potentiale, han viste i Silkeborg. Hvor meget mere tydeligt skal jeg sige det, før jeg kan blive fri for at blive beskyldt for at være unuanceret?

                            Jeg mener nu, at mange af de ting, der har svækket TBs mulighed for at udfolde det potentiale, han viste i Silkeborg er ryddet af vejen. Derfor har jeg også en forventning om, at TB og OB kan levere et tilfredsstillende resultat, som realistisk må være nummer 5-8, da minimum 4 hold og måske også FCN er lidt uden for vores rækkevidde i øjeblikket, og der naturligt vil være uafklarede spørgsmål og bump på vejen hos os pga store udskiftninger i truppen og en del forholdsvis unge spillere.

                            Jeg glæder mig til at læse et nuanceret svar fra dig:)
                            Last edited by OB er Gud; 31-08-2014, 10:41.

                            Comment


                              Tak for indlægget OB er Gud. :o)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                                Jeg synes, du taler spillerne op, hvis du mener, at AMC, Vadocz, Skoubo og JC i den sidste sæson havde en kvalitet, der kunne løfte os ret meget over den placering, vi endte med. Men det kan vi jo blive ved med at trætte andre folk med at vise, vi er uenige om.

                                At det ikke er interessant, hvad TB præsterede i Silkeborg forstår jeg ikke. Det kunne jo give nogle svar på, om der har været og måske endda stadig er ting i OB, som hæmmer muligheden for at præstere optimalt. Personligt tror jeg, der er ryddet meget af vejen med de udskiftninger, der er sket i truppen og ikke mindst med Jesper Hansen. Men jeg er ikke så naiv at tro, der ikke kommer bump på vejen, når der skal bygges en helt ny rygrad op.

                                Det var 3 sæsoner ud af 3 i Silkeborg, hvor TB leverede stabilt og bedre end i OB med et på papiret ringere hold, og formentlig også færre kroner til transfer. En væsentlig del af forklaringen på de præstationer var TB, men givetvis også noget Silkeborg som klub gjorde bedre end OB har gjort de seneste år og måske også end OB gør nu.

                                Når det så er sagt, så er jeg rigtig træt af al den fokus på, at græsset kunne være grønnere med noget andet. Jeg kunne godt drømme om en mere konstruktiv tilgang til det at være fan, end blot at være efter træneren, spillerne og nu for mit eget vedkommende medfans:-) Og det betyder selvfølgelig ikke, man ikke må være kritisk.

                                I stedet for at pege fingre af alt og alle, ville det være fedt at bruge noget af al den energi konstruktivt. Måske kunne vi selv gøre noget. Måske kunne klubben gøre noget for at spillere, trænere og fans blev en stærkere enhed. Har selv tænkt tanken, om vi kunne bruge 20 året for Madrid-miraklet til at pumpe noget positivitet ind i os allesammen. Det kunne være et arrangement med kampen på storskærm og oplæg med Høghen eller lignende. Evt som en optakt til en kamp på stadion for at varme den gode stemning op.

                                Har lige været en tur i Ådalen. Det er sgu en fornøjelse at mærke den gnist spillere og trænere har. Det er også fedt at se den ungdom med potentiale der er. Hvor ville jeg dog ønske, vi fik mere fokus på, hvordan vi kan hjælpe dem på vej.
                                Jamen det er jeg ikke i tvivl om, og uanset hvad jeg skrev, eller hvordan, så har du besluttet jeg taler dem op, og forholder dig så ellers ikke til det andet... så er der ingen grund til at blive ved nej... Jeg snakker ikke om de kunne forbedre vores placering, jeg snakker om at nogen ting kunne have været bedre organiseret/planlagt/sat op, osv...

                                Det er jo kun interessant hvis man virkelig fisker efter at finde noget at forsvare TB med... Det har jo intet med dagen i dag at gøre, og hvis det er interessant, så må hans fiaskoer fra tidligere steder også være det??? løsningen kunne jo også findes der, selvom jeg ved godt du overhovedet ikke har så meget som bare overvejet det, men jeg tillader mig at holde den mulighed åben... for OBs situation ligner da også meget noget TB har været i med de 3 andre klubber, men der var måske også enkelte spillere der var skyld i det hele der..?

                                Hvis du ikke har opdaget, at spillerne i den grad har stået for skud herinde, jamen så kan jeg ikke hjælpe dig... Så må jeg nok også efterspørge lidt mere konstruktiv tilgang til det fra din side, det er sgu for tamt det du siger...

                                Og du siger det jo selv meget klart, SIF havde på papiret et dårligere hold end OB... Det er jo ikke ligefrem den bedste salgstale for TB, at han så ikke kan gøre det bedre med OB...

                                Skulle du så ikke gøre det, i stedet for at pege fingre af ledelser, spillere, og nu også medfans osv..?

                                Det er da fint du lige har været det, og at der er en god gnist, men det gør ikke denne debat mere lyserød for dig...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X