Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg tror Troels går selv, det havde jeg også, af FLERE grunde, selv gjort...
    lad os håbe. Ville også sagtens kunne forstå det - ikke de bedste betingelser han har fået.....ikke at jeg tror to nye angribere ændre ret meget, for Troels bærer i den grad sin del af ansvaret for det her jammer

    Comment


      Normalt hedder det fra "skrot til slot" men det er for 3 gang lykkedes Hr, Troels Bundplacering og lave vores hold om fra "slot til skrot" find nu en træner kære bestyrelse som kan udnytte holdets potientaler......

      Comment


        Så er det vist tid til at vi ringer til Bruce Rioch! ;)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Banansplit Se indlæg
          Så er det vist tid til at vi ringer til Bruce Rioch! ;)
          Han gider ikke. Vi har ingen angribere. Det forlanger han, hvis han skal træne et hold.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Jeg tror Troels går selv, det havde jeg også, af FLERE grunde, selv gjort...
            Det nægter jeg at tro på han gør

            Comment


              jeg tror faktisk ikke troels holder så længe, selv om min tiltro til ledelsen ikke er så stor - men allerede efter første runde var OB havnet i "krise" mediemøllen og det negative fokus fortsætter nu, det er meget tidligt at have så meget spot på sig, og med forventelige nederlag i de næste 2 runder begynder spørgsmålene om træneren at dukke op - så mon ikke han bliver fyret inden vi når september......jeg tror det - og håber

              Comment


                Det må være slut nu...
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Kan OB, kan Bech, lægge navn til mere nu..? det skulle ikke være første gang den blevet sneget ud af bagdøren...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    De har jo på forhånd sagt de først vil offentliggøre en målsætning for sæsonen, når truppen "er på plads". Så indtil da kan vi blive ved med at tabe kampe, uden jeg tror det betyder at han ryger.

                    Comment


                      Fjerde nederlaget i træk i ligaen, målscore 5-10. Farvel og ..., TB. Var det ikke TC der ansatte ham? Ergo er det ikke et problem at fyre ham. Tør det hele af på TC hvis I ikke har nosser til at indrømme den fejl af usete dimensioner det var at ansætte TB igen. Jeg skal med glæde finde mine indlæg fra dengang frem igen, hvor jeg kritiserede ansættelsen, hvis I mener at det var umuligt at forudsige!

                      Comment


                        mener det var hansen der ansatte ham

                        Comment


                          Ryger TB kan vi så sige goddag til den femte træner på fire år. 'Galehus' er jo ikke engang dækkende efter danske forhold.

                          Comment


                            Mener bestemt ikke at TB endnu har vist at han er en god træner for OB.

                            Truppen virker demotiveret. ,men mon ikke også noget af grunden er ledelsens hovedløse dispositioner, de sælger holdet ved at afskibe Kadrii, og stille op uden reelt at have en habil angribe, som kan matche hvad de andre bundklubber stiller op med.

                            Samtidig er de andre indkøb en svækkelse i forhold til holdet sidste år, så logik at vi ryger i 1. division, specielt efter at have set at både Hobro og FCV er habile hold, med target spillere, og rimelige forsvar, de vil få en del point i løbet af sæson'em, Silkeborg virker også velspillende.

                            Tror ikke på vi i efterårssæsonen kan hente mange point mod de store klubber, vi plejer at kunne mønstre ekstra motivation. men vores kvalitet er simpelthen for dårlig til at det er nok.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              jeg tror faktisk ikke troels holder så længe, selv om min tiltro til ledelsen ikke er så stor - men allerede efter første runde var OB havnet i "krise" mediemøllen og det negative fokus fortsætter nu, det er meget tidligt at have så meget spot på sig, og med forventelige nederlag i de næste 2 runder begynder spørgsmålene om træneren at dukke op - så mon ikke han bliver fyret inden vi når september......jeg tror det - og håber

                              "fokuserede på hvad der kunne gå galt" udtaler TB.... well det er flere år siden det gik galt, TB og OB har ALDRIG været et godt match, og ret beset er det vel derfor heller ikke kun ham der skal får R med sig og komme ud af døren, der er også mindst en i ledelsen der skal tage ansvaret og takke af samtidig...

                              Jo TB kan snakke og sige sjove ting, men det gør ham ikke til en Ricardo

                              HN

                              Comment


                                Jeg noterer mig, at Bech angriber spillerne og ikke forsvarer holdet eller påtager sig ansvaret. I sidste uge gjorde spillerne ikke som han sagde, og denne gang lyder det, at de der burde tage ansvar ikke gør det. Det lyder som disharmoni mellem spiler og træner i mine ører. Det var også det der skete sidst, han trænede OB.

                                Comment

                                Working...
                                X