Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Ove P er måske ikke sexet, eller manden der kan udvikle OB til Skandinaviens nye flagskib... men han ER en sindsyg dygtig organisator, med et vanvittig veludviklet kendskab til talenter rundt om i landet, og en dejlig direkte tilgang til faget...

    Jeg er ret sikker på at han ville være et godt bud, hvis han er interesseret... og hvis vi overhovedet har råd til at aflønne både ham og Troels samtidig...

    Mvh

    MaxHH
    Ove P er en overlevelsestræner/bundholdstræner. Vi vil med ham helt sikkert overleve i superligaen, men vil ligeledes sætte al udvikling i stå.

    Pest eller kolera - jeg har stor respekt for Ove P. Man ved hvad man får, men vi vil aldrig blive et tophold med Ove P som træner.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
      Ove P er en overlevelsestræner/bundholdstræner. Vi vil med ham helt sikkert overleve i superligaen, men vil ligeledes sætte al udvikling i stå.

      Pest eller kolera - jeg har stor respekt for Ove P. Man ved hvad man får, men vi vil aldrig blive et tophold med Ove P som træner.
      Jeg er enig... men lige nu har vi vel også fået rigelig process, og er ved at være klar til at blot spille fodbold, få nogle point på kontoen, og få skabt et fundament den næste træner kan bygge et storhold på...?

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
        vi har ikke råd til dobbeltløn i klubben. Så TB får naturligvis resten af sæsonen til at sikre en overlevelse i superligaen.

        Forhåbentlig kan vi blive ved med at redde røven, indtil vi har nok spillere i truppen, som er af egen avl. Vores unge kan i det mindste tæmme en bold og fighte for holdet.
        Ove P har hvad der skal til nu og her. Med ham tror jeg der kan komme flere tilskuere og vi undgår nedrykning. Mon så ikke der kan blive råd til dobbeltløn. Det kunne sagtens være at Troels kunne gøre nytte et andet sted i organisationen.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
          Ove P er en overlevelsestræner/bundholdstræner. Vi vil med ham helt sikkert overleve i superligaen, men vil ligeledes sætte al udvikling i stå.

          Pest eller kolera - jeg har stor respekt for Ove P. Man ved hvad man får, men vi vil aldrig blive et tophold med Ove P som træner.
          hvilken udvikling? Og forestiller du dig at vi bliver et tophold med Troels ved roret?

          - jeg tror ligeså godt vi hurtigst muligt kan indse at vi skal slås for overlevelse denne sæson - og så indrette os efter det.

          Men er sådan set enig mht Ove P. men det kunne da være han kunne etablere et ordenligt fundament over en sæson eller to - og så derefter kunne man finde et mere spændende emne der kunne bygge ovenpå.

          Comment


            #65
            Som jeg ser det, er der efterhånden kun to muligheder, og jeg ved faktisk ikke, hvad jeg hælder til:

            1) Vi prioriterer overlevelse. Det betyder, at TB udskiftes med en Ove P-agtig type - og at vi efter bedste evne organiserer os ud af, at vores trup er dårligt sammensat. Vi ser stort på vores strategi om at spille underholdende possesionfodbold - som vi slet ikke magter alligevel - og bruger de resterende transfermuligheder på at finde nogle spillere, der også er gode i modgang (noget som Bashkim var stort set ene om at være i truppen). Spillere som Schoop og EL varmer bænken.

            2) Vi kører videre som hidtil vel vidende, at chancen for nedrykning er større end længe. Jovist, vi signer da en angriber, men tilgangen til kampene er den samme som hidtil. Til gengæld får en række af vores unge kræfter værdifuld erfaring igennem en hård bundkamp og efterfølgende en sæson eller to i den næstbedste række. Ledelsen melder ud, at det er en risiko, man er villig til at tage for på sigt at skabe et slagkraftigt hold baseret på spillere af egen avl. Spillere som Schoop og EL varmer bænken.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              hvilken udvikling? Og forestiller du dig at vi bliver et tophold med Troels ved roret?

              - jeg tror ligeså godt vi hurtigst muligt kan indse at vi skal slås for overlevelse denne sæson - og så indrette os efter det.

              Men er sådan set enig mht Ove P. men det kunne da være han kunne etablere et ordenligt fundament over en sæson eller to - og så derefter kunne man finde et mere spændende emne der kunne bygge ovenpå.
              Jeg forholder mig ikke til udviklingen under og med TB, men konkret til Ove P.

              Vedr. TB - så ja, jeg mener han er bedre overordnet set til at udvikle et hold end Ove P og præcis dén egenskab forventer/håber jeg at se her i de næste par måneder. Omend det virker til, at TB ikke kan udvikle vores klub mere, end det der allerede er sket... hvis det kan kaldes udvikling

              Comment


                #67
                Jeg begynder så småt at nærme mig ligevægtspunktet på skalaen "behold Troels-Fyr Troels" og jeg har konsekvent været på "behold Troels"-siden.

                2 år uden særlig fremgang. Uanset hvad, så må en halvtidsprofessionel klub ALDRIG kunne slå, og da slet ikke på hjemmebane. de burde ikke engang kunne tage et heldigt point. Jeg husker Troels snakkede om guld i sin tid i OB for 1 år og 4 mdr. siden: http://www.bold.dk/nyt/Troels-B-vil-...danmarksmestre

                Vi gik fra at snakke om Europa League kvalifikation som målsætning til at ingen tør sætte en målsætning. Det er sindssygt frustrerende!

                Vi fans ved reelt ingenting om hvordan forretningen ser ud, hvad der er målet eller hvordan vi skal komme derhen. vi kan ikke engang kigge i et regnskab for at finde indikationer, da der ikke laves et separat regnskab for fodbolddelen i OS&E.

                Ledelsen må da være klar over, eller burde være klar over, at når man ikke melder klart ud, så skaber det forvirring og skuffelse blandt alle interessenter. jeg forestiller mig at det handler om at man ikke tør melde ud at man er på skideren økonomisk, fordi man så risikerer ikke at kunne tiltrække spillere fra en høj nok hylde, men det giver jo stadig ingen mening. For de spillere er jo stadig ikke tilgængelige når man smider et kontrakttilbud der er 20% mindre end hvad de kan få andre steder. Det er kun et gæt, men det er netop pointen.

                Når man ikke melder klart ud, efterlader det alt for stort rum til fortolkning, så forventningerne kan være ekstremt forskellige hos fans, ledelse, trup og ansatte, også internt. Hvis vi har et spillerbudget blandt de 4-5 største så er det vi præsterer jo voldsomt dårligt. Hvis vi har skåret det ned til en 7-9 stykker stemmer tingene mere overens. så er der det historiske aspekt hvor OB, i egen selvforståelse, er en top 3 klub (de færreste vil vel acceptere at kalde AaB og AGF for større klubber). konstant fremgang gennem 10 år siden sidste nedrykning har hævet barren for hvad der forventes. Det eneste vi har er et 6 siders executive summary på den nye strategi med masser af fine formuleringer, og en intention som kun delvist er opfyldt. Det summary er 3 år gammelt og ikke siden opdateret.

                Jeg savner noget god gammeldags kommunikation. Ikke noget fancy, bare lige en opdatering en gang om måneden på hvordan det går, hvad der arbejdes hen imod, hvordan klubben selv synes det går osv. Status et par gange om året på de målsætninger der er skabt. Det kunne også bare være at den adm. direktør skulle afsætte et par timer hver uge til at være aktiv her på forum, så sætter han jo selv grænserne for hvor meget information der slipper ud. Jeg savner at være i øjenhøjde med min klub, specielt når jeg ikke har mulighed for at smutte forbi ådalen og fornemme stemningen.

                Jeg ved godt at det blev lidt Off-topic, men det er grunden til at jeg har så svært ved at finde ud af om det er den rigtige løsning at fyre Troels, og hvor lang snor han skal have. Jeg synes godt nok at klubben gør det svært for sig selv.

                Jeg skrev før sommerferien et længere indlæg hvor jeg gav udtryk for at jeg troede på top 3 i denne sæson, med det forbehold at vi holdt fast i Kadrii, Falk og Emil, og får hentet de 2-3 profiler der manglede. Det havde jeg en klar forventning om ville ske (jf. førnævnte summary), men med det spillermateriale der er hentet ind, og de spillere jeg har hørt rygter om, så kommer det ikke til at ske. Og hvad skal træneren så lige gøre når han er hentet ind til at spille en slags fodbold, men kontinuerligt får skiftet sine spillere ud med nogen der er lidt dårligere og passer mindre godt ind i den spilfilosofi? Hvis jeg var Troels ville jeg sige op og smække med døren på vej ud. Det er jo forfærdelige vilkår at arbejde under.

                Comment


                  #68
                  Spørgsmål. TB's forfærdelige statistik mod oprykkere - er det kun som OB-træner, eller gælder det alle klubber han har været i?

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #69
                    Vel skrevet. Tror en stor del af de frustrationer der hærger, skyldes at vores selvforståelse, set fra en fan, slet ikke harmonerer med vores økonomiske formåen, endvidere bliver vores økonomiske formåen overhovedet ikke kommunikeret ud. Kort sagt.. Vi aner ikke hvad vi kan forvente.
                    Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                    Comment


                      #70
                      Må indrømme at jeg var med på Buhe-holdet på Stiften i går efter kampen. Det skal man ellers ikke, men var fandme så frustreret. Det kan ikke passe, at vi kan få Hobro til at se godt ud; det er jo nærmest en negativ superpræstation i sig selv. En relativt langsom Mads Justesen lignede jo Cannevaro i sine velmagtsdage... fordi spillet var så nemt at læse.

                      Vi kan konstatere, at der er ikke er rykket noget i forhold til at OB er vanvittigt sårbare imod hold, der forsvarer godt organiseret og har bare en smule omtanke og speed i omstillinger. Man har derfor ikke de fede forventninger til kampen på fredag; FCV har samme stil som Hobro, de er bare bedre....

                      Jeg er enig i, at der mangler et koncept, der kan fungere. Jeg er ikke enig i, at alle spillerne er elendige; Lasse Kryger så skidt ud, og Toppel er gennemført elendig med fødderne, men ellers var jeg sådan set ok tilfreds. Derimod er det tydeligt at:
                      1) OB offensivt søger ind i nogle meget små rum, som er relativt nemme at lukke ned, med mindre Falk laver noget genialt. Han lykkedes ikke med så meget i går, men han skulle også skabe stort set alt selv (igen). Vi har vanvittigt mange folk i samme side konstant (gerne højre side, sikkert fordi Falk kan spille småspillet), og det er relativt let at læse, hvad der sker.
                      2) Der mangler sikkerhed og automatik i opspil; der er for tit for mange berøringer på bolden. Jeg har det fint med kedeligt spil, indtil folk er i position og der kan ske temposkift, men de lykkes slet ikke i går, og de bliver nærmest annonceret på storskærmen minutter i forvejen, så forsvarerne kan forberede sig på dem.
                      3) Vi er stadigvæk voldsomt sårbare på omstillinger, hvor vi ser ufatteligt dårligt organiseret ud.

                      Summa Sum: Vi prøver at spille en gang fodbold, som vi ikke magter pt.
                      Det er en rigtig lorte-situation, som der næppe er en hurtig løsning på; heller ikke ved et trænerskifte. Men derfor hælder jeg nok også til den side, at det er bedre at skifte træner nu, hvis man altså kan finde den rigtige løsning. Ellers bliver holdet bare ved med at slå hovedet ind i den samme mur for længe.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                        Summa Sum: Vi prøver at spille en gang fodbold, som vi ikke magter pt.
                        Det er en rigtig lorte-situation, som der næppe er en hurtig løsning på; heller ikke ved et trænerskifte. Men derfor hælder jeg nok også til den side, at det er bedre at skifte træner nu, hvis man altså kan finde den rigtige løsning. Ellers bliver holdet bare ved med at slå hovedet ind i den samme mur for længe.
                        jeg tror heller ikke en ny træner er et hurtigt fix - men jo før vi gør det jo længere tid vil der være til at rette op på tingenes tilstand, og der vil måske endda være mulighed for at en ny træner kan sætte et lille aftryk på truppen - hvis ellers skiftet kommer hurtigt nok.
                        - men spørgsmålet er vel hvor længe Troels for lov at sidde, hvis ikke der kommer point på kontoen - og jeg har virkelig svært ved at se hvor og mod hvem vi skal hente vores point.
                        næste runde mod fcv.....muligt men ikke ligefrem oplagt, derefter AAB og BIF - vi har godt nok været bedre mod topholdene, men heller ikke lige de mest oplagte point...

                        Comment


                          #72
                          Jeg tror ikke på den der med, at valget står mellem "Tiki-taka-Troels" eller en fysisk tonser-træner a la Ove P eller LO uden noget imellem.

                          Det må kunne lade sig gøre at finde en moderne træner, der også mestrer at sætte holdet op mentalt, og gøre spillerne klart hvilke opgaver de har, uden at der skal spilles 5-4-1 med lange bolde.

                          Jeg tror ikke på, at Troels er en dygtig "teknisk" træner, der kunne gøre det langt bedre med nogle lidt dygtigere spillere.

                          Jeg tror Troels Bech dybest set er en middelmådig træner, der er fejlcastet i OB, og ikke har de redskaber der skal til for at løfte holdet op på et højere niveau( eller bare spille på det niveau man kan forvente). Det er nogle helt basale ting der mangler i vores spil, indstilling og taktik.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #73
                            Jeg er sådan set enig. Jeg tror bare, at hvis man fyrer TB, så er det for at gå efter den kortsigtede løsning ala OP. Derfor mine to mulige scenarier. Men jeg ville da selv foretrække, at vi fik en (moderne) toptræner her og nu.

                            Comment


                              #74
                              er ved at gense kampen - TB udtaler før kampen, om hvordan Hobro skal overvindes: "...Det starter med angribernes løb"

                              Farvel Bodul?

                              Comment


                                #75
                                Synes det var helt i orden at folk buhede i går, sådan er det, ligesom at folk jo også klapper når noget er godt... ikke at man får ondt i hænderne af det som OB fan...

                                Og så synes jeg det ville være fint, om OB snart viste noget nosser, en ting er at det ikke fungerer, men at man samtidig gemmer sig bag ved at det ikke fungerer, er uværdigt...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X