Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Lyngby 10.5.24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    https://fyens.dk/ob/den-tyske-motor-...n-han-er-loyal

    Skal det her forstås på den måde at Köhler simpelthen bare er sat af?

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
      https://fyens.dk/ob/den-tyske-motor-...n-han-er-loyal

      Skal det her forstås på den måde at Köhler simpelthen bare er sat af?
      ja kan vel ikke læses på mange andre måder. Kredit til Köhler for at holde det internt.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
        https://fyens.dk/ob/den-tyske-motor-...n-han-er-loyal

        Skal det her forstås på den måde at Köhler simpelthen bare er sat af?
        Så Svens familie var kommet til Vejle for at se ham spille, men han var ikke en gang i truppen... lyder som noget der er opstået meget hurtigt !

        "Han hilste i mandags på de folk i Vejle, der havde et banner med fra Köhlers fødeby Sichtigvor ved Warstein. Det var ikke hans familie, som stod et andet sted på stadion og aldrig fik set ham i kamp."

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
          Det virker på mig, som om SK er totalt i vildrede mht de 5 forreste pladser. Han skifter alt for meget og jeg håber selvsagt at operationen lykkes, men jeg synes det ser tvivlsomt ud.. Hvis man havde spurgt for 5-6 runder siden, hvem der var vigtigst på holdkortet, havde man helt sikkert nævnt Bashkim, Köhler og Al Hajj som nogen af de allerførste. Nu skal vi stille op uden alle tre i årtiers vigtigste kamp. Det er en kæmpe chance at tage.
          Jeg elsker vores unge spillere, men at bringe både Eidum, Jensen og Luca er næsten hasardspil.

          Og hvad filan er der med Köhler?? Ude af truppen fordi “han er bare ikke, hvor han skal være lige nu”. What?
          Han må da virkelig have dummer sig internt‍♂️
          Jeg lurede også på den opstilling og tænkte mit. Ingen tvivl om at de unge har hjertet på rette sted, og vil kæmpe røven ud af bukserne for logoet, men de kommer godt nok til at skulle tage et stort ansvar i fraværet af et par store profiler.
          Det med Köhler er bare rigtig ærgerligt uanset hvad fanden årsagen er. Han er en vigtig spiller vi nødigt skulle undvære nu. Det bliver en ilddåb for Ejdum, hvis Fyens får ret i deres profeti.
          kjerrumgaard forstår jeg godt man forsøger. Vi har haft svært ved at score, men nu fik han puttet en ind sidst. Det mindste halmstrå man kan række ud efter skal efterses, så hvis han har fået lidt selvtillid på den scoring, så skal han også spille, når de øvrige angribere har været så tamme.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            ja kan vel ikke læses på mange andre måder. Kredit til Köhler for at holde det internt.
            Vildt nok. Det er efterhånden svært som fan at sætte ord på de følelser man har for tiden. ALT sejler jo i den klub. Sæsonen har været en decideret skændsel på alle leder og kanter. Med alle de dårlige historier der kommer ud, så må jeg bare erkende at jeg ingen tiltro har til at vi overlever. Alt peger på en nedrykning, desværre.

            Comment


              #36
              Happyhour og Harske Hubbi, det kan ikke gå galt, resten, tja, ingen forventninger.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                Vildt nok. Det er efterhånden svært som fan at sætte ord på de følelser man har for tiden. ALT sejler jo i den klub. Sæsonen har været en decideret skændsel på alle leder og kanter. Med alle de dårlige historier der kommer ud, så må jeg bare erkende at jeg ingen tiltro har til at vi overlever. Alt peger på en nedrykning, desværre.
                ja den er lidt underlig - altså Sven var på ingen måde god sidst han var med - og kunne snildt have hevet sig et rødt kort. Men dertil og så slet ikke have ham i truppen...vi skal ikke have det at vide - fair nok, ville sikkert bare give endnu mere uro...men det bliver jo alligevel en historie som SK vil skulle forholde sig til. Men det er næppe uden grund.

                Jeg håber på holdet hiver et eller andet op af posen og overrasker positivt - så vi klare den. Men har et eller andet sted indstillet mig på at det hedder 1 division...for lige at tage det værste af skuffelsen når/hvis det sker.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  ja kan vel ikke læses på mange andre måder. Kredit til Köhler for at holde det internt.
                  Kan det hænge sammen med at han meldte ud til pressen, at han ikke var i OB næste år ved en nedrykning? I min optik også en tåbelig ukollegial udmelding i en svær tid for holdet ?

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg


                    Jeg håber på holdet hiver et eller andet op af posen og overrasker positivt - så vi klare den. Men har et eller andet sted indstillet mig på at det hedder 1 division...for lige at tage det værste af skuffelsen når/hvis det sker.
                    Ja er også indstillet på 1. Div.
                    kan ikke se mange points mere i år og slet ikke 3 points i nogle kampe. Mon ikke idag det ender 1-2…

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                      Kan det hænge sammen med at han meldte ud til pressen, at han ikke var i OB næste år ved en nedrykning? I min optik også en tåbelig ukollegial udmelding i en svær tid for holdet ?
                      måske - men er han vel ikke den eneste der har været ude med den slags udmeldinger. Hvis han var den klart bedste så spillede man ham vel også på trods af de kommentarer...

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Kan det hænge sammen med at han meldte ud til pressen, at han ikke var i OB næste år ved en nedrykning? I min optik også en tåbelig ukollegial udmelding i en svær tid for holdet ?
                        Kunne det sagtens. Og synes det er helt fint. Han er ikke en gang neutral i forhold til OB, han skaber uro. Og han spiller ikke godt.

                        Hans største chance for at komme væk fra klubben og få det skifte han ønskede i vinter, er en nedrykning, så det ikke er OB der bestemmer hans skæbne.

                        Comment


                          #42
                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-skaebnekamp
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #43
                            https://fyens.dk/ob/lyt-til-podcaste...llingen-hos-ob
                            Nogen med tilgang som kan referere?
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              [QUOTE=andlox;n341055]https://fyens.dk/ob/lyt-til-podcaste...llingen-hos-ob
                              Nogen med tilgang som kan referere?[/QUOTE

                              Bare et genoptryk, ikke noget nyt i forhold til hvad der allerede er nævnt her i tråden.

                              Comment


                                #45
                                [QUOTE=Polle;n341056]
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                https://fyens.dk/ob/lyt-til-podcaste...llingen-hos-ob
                                Nogen med tilgang som kan referere?[/QUOTE

                                Bare et genoptryk, ikke noget nyt i forhold til hvad der allerede er nævnt her i tråden.
                                Mange tak.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X