Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle - OB 06-05-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi kan stortset ikke skabe noget offensivt og igen igen sløser vi i forsvaret. Vi er bare ikke gode nok og Søren Krogh er ikke god nok heller til superligaen. Længere er den ikke.

    Nu tror jeg vi rykker ned og Søren Krogh skal have sparket allerede nu!

    Comment


      Ha ha ha BP ind flot. Krogh
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Det var det, mon ikke AK også lige laver en kasse. Fyr hele lortet

        Comment


          Ja ja NT.
          sådan er det når en amatør leger IRL Football Manager assisteret af andre lægfolk.

          Comment


            langt udspark fra vejles keeper og BANG så er der mål...altså for helvede de må sgu da godt dække op.

            Jeg kan godt li' Krogh...men jeg mister mere og mere troen på ham. Den fortsatte tro på Mouritsen - og nede med et mål så skifter han Ejdum og Jensen ind?? Jeg forstår det simpelthen ikke

            Comment


              Som min ven siger, så Kan Køge, Helsingør, Hillerød, Næstved​ også noget....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Vi ses i 1. Div. Endelig skete. Ærgerligt først sker nu. Skulle være sket for 8 år siden. Så kunne vi have været et andet sted nu.
                Hvad skulle en nedrykning bruges til rent positivt? Det er da langt fra sikkert at vi rykker op eller der bliver brugt samme beløb på holdet.

                Comment


                  Hele OB's sportslige setup dumper med et brag

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Vejle er ved at vinde kampen ved at frustrere OB spillerne med de små beskidte tricks … jfr. Liga..
                    De vil det mere end vores lejesvende
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Vi er helt sikkert nedrykkere. Vi er fuldstændig blottet for selvtillid og energi.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                        1-3. Tak for kampen. Jeg får lyst til at sige tak for i år, men der er vel stadig 1% chance for at vi redder os - rent teoretisk.
                        det er så tæt at det kan vi "sagtens". Problemet er bare at næste kamp er hjemme - den vinder vi næppe...og så begynder det at blive svært.

                        Jeg har indstillet mig på det bliver 1 division - men kæft det er alligevel skuffende det her

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                          Som min ven siger, så Kan Køge, Helsingør, Hillerød, Næstved​ også noget....
                          Dem slår vi heller ikke !!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                            Vi kan stortset ikke skabe noget offensivt og igen igen sløser vi i forsvaret. Vi er bare ikke gode nok og Søren Krogh er ikke god nok heller til superligaen. Længere er den ikke.

                            Nu tror jeg vi rykker ned og Søren Krogh skal have sparket allerede nu!
                            Truppen er en katastrofe. iNGEN træner kunne redde det lort, BW har skruet sammen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Nå. Vi kan håbe på at den svenske gøgler er fortid snart. Har gjort det dårligere end JH. Imponerende.
                              Tja det JH købte var bunden af ligaen. Men de kunne trods alt klare sig i nedrykningsspillet. BW aner ikke hvor stærk ligaen er. Den er ikke ret stærk, men trods alt bedre end den svenske.

                              Comment


                                Amatører......

                                Comment

                                Working...
                                X