Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle - OB 06-05-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

    Jeg er ikke overrasket over dommerens præstation. Helt enig. Udoverdet screener han Mouritzen så han ikke når tidligere ned og agere.
    Og Kadrii blev jo lige hevet ned, og Kehlet kunne ikke være mere ligeglade.

    Comment


      Ejdum og Jensen ind??? Krogh er HELT VÆK. Fenger og Helander ud???? Hvad sker der, det er noget af det dummeste vi kan gøre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Kan ikke i min vildeste fantasi se OB tabe til et pivringe Vejle hold. Juwara er vel efterhånden fast mand hos dem. Det siger trods alt en del.
        Hvad siger du nu :-?

        Comment


          Nu gider Deedson lige 15 % mere. Taberattitude.

          Comment


            Markus Jensen og Ejdum ind??? Krogh har givet op, no offense til de unge knægte, men det er ikke dem vi har brug for nu. Vi har brug for Luca og BP, så vi kan sparke lange bolde

            Comment


              Hvad gør Deedson der? Spil bolden i sted af at ødelægge den kontra!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                ejdum og jensen ind??...altså de bliver jo spist fysisk...og så scorer vejle

                Comment


                  For helvede Don D, du skal sgu spille på tværs! Det er håbløst

                  Comment


                    3-1.

                    Krogh skal fyres NU
                    Det er helt håbløst det han foretaget sig

                    Comment


                      Taber hold
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Tror lige det blev officielt. Vi er mere eller mindre officielt nedrykkere. Kan ikke se hvordan vi skal få point i de sidste kampe.

                        Comment


                          Vi ses i 1. Div. Endelig skete. Ærgerligt først sker nu. Skulle være sket for 8 år siden. Så kunne vi have været et andet sted nu.

                          Comment


                            Jeg kan i hvert fald godt sige at jeg ikke sætte mine ben på odense stadion igen før jeg ser nogle spillere kæmpe for det. Om det er superligaen, 1. division eller 2. division må tiden vise.
                            Min skuffelse er så stor at jeg ikke kan sætte ord på det.
                            Jeg er i sorg.

                            Comment


                              Krogh er med AFSTAND den dårligste OB træner jeg kan huske.

                              Comment


                                1-3. Tak for kampen. Jeg får lyst til at sige tak for i år, men der er vel stadig 1% chance for at vi redder os - rent teoretisk.

                                Comment

                                Working...
                                X