Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle - OB 06-05-2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Luca reducerer med 2-3 minutter igen

Leave a comment:

• MiXiM
    replied
    Hvor er det dog soergeligt at se paa, baade stab og spillere fejler fuldstaendigt I dag. Vi er stor favoritter til at rykke ned, desvaerre.

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Og kvinderne i Odense Håndbold lammetæver København og kommer nok i Champions League

Leave a comment:

• Leander
    replied
    Niels Thorborg og Björn Wesström i gabestok på Flakhaven!!
    Søren Krogh til Månen og 98% af spillerne til Moldova!!

Leave a comment:

• Memoryhof
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

BW skal fyres om 3 uger.
    Enig. Det værste er så, at dem der skal ansætte en ny sportschef er de samme, der har fejlet i mere end 10 år.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Endelig får 13 års dårlig ledelse konsekvens. Det er mit eneste håb. Der skal ske noget helt nyt. Chofeffekt. Tak.
    Der kommer ikke til at ske en skid bortset fra at vi igen igen skal bygge et helt nyt hold op fra bunden da alle vores lejesvende skrider ved nedrykning og dem der er tilbage er ikke gode nok.
    og når vores træner kan stå i halvlegen og sige at han synes vi har spillet en god 1. halvleg når alle kan se at vi bortset fra 5 minutter har været pisse dårlige.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    At der ikke er flere herinde, der kunne forstå, at man ikke kan skifte så mange på et i forvejen skrøbeligt hold, fatter jeg simpelthen ikke. Det stod jo klart efter få uger.

Leave a comment:

• tjdebat
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Nå, hvem er frisk på at belære mig om hvor stort et potentiale der er i denne elendige lorte trup. Spillerne er ikke bedre, end of story
    Præcis. Synes nogle stykker herinde mener OB har 4-6 spillere til plus 20 mill.
    tja…. Hvem mon

Leave a comment:

• Memoryhof
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

Tja det JH købte var bunden af ligaen. Men de kunne trods alt klare sig i nedrykningsspillet. BW aner ikke hvor stærk ligaen er. Den er ikke ret stærk, men trods alt bedre end den svenske.
    Ret utroligt at kunne rose JH, men enig, han hentede spillere der absolut ikke var sexede, men vi var trods alt ikke til grin med dem på holdet.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    At Krogh var tilfreds efter første halvleg siger også en del... han har heller ikke klassen til Superligaen.

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Al Hajj er en katastrofe
    Det er der kraftedme mange der er med Gomez som en af de helt store syndere….

Leave a comment:

• Monrad
    replied
    Hvor har Owuso været dårlig. Ingen bund i ham overhoved. Intet ansvar, intet !

Leave a comment:

• Oraklet
    replied
    Vi mangler kvalitet og tro på tingene . Jeg tror ikke vi klare den desværre. Intet tyder på at spillerne kan vende skuden. Jeg er rystet og mega skuffet. Trist for klubben for fansene og byen.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

Tja det JH købte var bunden af ligaen. Men de kunne trods alt klare sig i nedrykningsspillet. BW aner ikke hvor stærk ligaen er. Den er ikke ret stærk, men trods alt bedre end den svenske.
    BW skal fyres om 3 uger.

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Al Hajj er en katastrofe
    Middelmådig spiller

Leave a comment:

Working...
X