Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Vejle - OB 06-05-2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Hvad skulle en nedrykning bruges til rent positivt? Det er da langt fra sikkert at vi rykker op eller der bliver brugt samme beløb på holdet.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Nå, hvem er frisk på at belære mig om hvor stort et potentiale der er i denne elendige lorte trup. Spillerne er ikke bedre, end of story
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægejdum og jensen ind??...altså de bliver jo spist fysisk...og så scorer vejle
Leave a comment:
-
Kan virkelig ikke finde et godt argument for at beholde Krogh.
Hvorfor ikke trykke på knappen, ud med BW og Krogh og så håbe på en chok effekt
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægNå. Vi kan håbe på at den svenske gøgler er fortid snart. Har gjort det dårligere end JH. Imponerende.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlægVi kan stortset ikke skabe noget offensivt og igen igen sløser vi i forsvaret. Vi er bare ikke gode nok og Søren Krogh er ikke god nok heller til superligaen. Længere er den ikke.
Nu tror jeg vi rykker ned og Søren Krogh skal have sparket allerede nu!
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg1-3. Tak for kampen. Jeg får lyst til at sige tak for i år, men der er vel stadig 1% chance for at vi redder os - rent teoretisk.
Jeg har indstillet mig på det bliver 1 division - men kæft det er alligevel skuffende det her
- Likes 3
Leave a comment:
-
Vi er helt sikkert nedrykkere. Vi er fuldstændig blottet for selvtillid og energi.
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: