Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle - OB 06-05-2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    ejdum og jensen ind??...altså de bliver jo spist fysisk...og så scorer vejle

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Hvad gør Deedson der? Spil bolden i sted af at ødelægge den kontra!

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Markus Jensen og Ejdum ind??? Krogh har givet op, no offense til de unge knægte, men det er ikke dem vi har brug for nu. Vi har brug for Luca og BP, så vi kan sparke lange bolde

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Nu gider Deedson lige 15 % mere. Taberattitude.

Leave a comment:

• tjdebat
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Kan ikke i min vildeste fantasi se OB tabe til et pivringe Vejle hold. Juwara er vel efterhånden fast mand hos dem. Det siger trods alt en del.
    Hvad siger du nu :-?

Leave a comment:

• El New York
    replied
    Ejdum og Jensen ind??? Krogh er HELT VÆK. Fenger og Helander ud???? Hvad sker der, det er noget af det dummeste vi kan gøre

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Jeg er ikke overrasket over dommerens præstation. Helt enig. Udoverdet screener han Mouritzen så han ikke når tidligere ned og agere.
    Og Kadrii blev jo lige hevet ned, og Kehlet kunne ikke være mere ligeglade.

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Nå men er der nogen der tager ned og skriver 1. Divisions huset på deres fine hus i Ådalen

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Nå. Vi kan håbe på at den svenske gøgler er fortid snart. Har gjort det dårligere end JH. Imponerende.

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
    Hvordan er der ikke offside på Dimitris Emmanouilidis ? Jeg forstår det simpelthen ikke? Han løber efter bolden godt nok rammer han ikke bolden men er reglen ikke at hvis personen der er offside går efter bolden i en ulovlig position så skal den dømmes?
    Jeg er ikke overrasket over dommerens præstation. Helt enig. Udoverdet screener han Mouritzen så han ikke når tidligere ned og agere.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    vi er bagud, under 15 min igen, skaber intet - og Krogh reagerer ikke...skift nu nogle friske kræfter ind!

Leave a comment:

• tjdebat
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

Vi rykker ned.
    God spottet ;-)

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Hvis vi taber i dag, så rykker vi ned. Vi kan ikke slå vores direkte konkurrenter. Vi kan ikke slå de bedre hold som Randers. Vi kan ikke vinde på hjemmebane. Vi kan ikke engang vinde nogle kampe længere.
    Vi rykker ned.

Leave a comment:

• Mfriise
    replied
    Krogh og BW er en omvandrende joke af en duo.

Leave a comment:

• Dengsen
    replied
    Hvordan er der ikke offside på Dimitris Emmanouilidis ? Jeg forstår det simpelthen ikke? Han løber efter bolden godt nok rammer han ikke bolden men er reglen ikke at hvis personen der er offside går efter bolden i en ulovlig position så skal den dømmes?

Leave a comment:

Working...
X