ejdum og jensen ind??...altså de bliver jo spist fysisk...og så scorer vejle
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Vejle - OB 06-05-2024
Collapse
X
-
Markus Jensen og Ejdum ind??? Krogh har givet op, no offense til de unge knægte, men det er ikke dem vi har brug for nu. Vi har brug for Luca og BP, så vi kan sparke lange bolde
- Likes 2
Leave a comment:
-
Ejdum og Jensen ind??? Krogh er HELT VÆK. Fenger og Helander ud???? Hvad sker der, det er noget af det dummeste vi kan gøre
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Jeg er ikke overrasket over dommerens præstation. Helt enig. Udoverdet screener han Mouritzen så han ikke når tidligere ned og agere.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Nå men er der nogen der tager ned og skriver 1. Divisions huset på deres fine hus i Ådalen
- Likes 1
Leave a comment:
-
Nå. Vi kan håbe på at den svenske gøgler er fortid snart. Har gjort det dårligere end JH. Imponerende.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlægHvordan er der ikke offside på Dimitris Emmanouilidis ? Jeg forstår det simpelthen ikke? Han løber efter bolden godt nok rammer han ikke bolden men er reglen ikke at hvis personen der er offside går efter bolden i en ulovlig position så skal den dømmes?
- Likes 1
Leave a comment:
-
vi er bagud, under 15 min igen, skaber intet - og Krogh reagerer ikke...skift nu nogle friske kræfter ind!
Leave a comment:
-
Hvordan er der ikke offside på Dimitris Emmanouilidis ? Jeg forstår det simpelthen ikke? Han løber efter bolden godt nok rammer han ikke bolden men er reglen ikke at hvis personen der er offside går efter bolden i en ulovlig position så skal den dømmes?
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: