Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - Hobro 20/07/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    TB hold nu kæft det var slapt...

    Hvad fanden var det for noget med de ikke ville Diarra...

    Det kan godt ske man kom på 1887 pladen, men er sq ikke sikker på det bliver sådan for den her sæson....

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
      Jeg er ked af at sige det, men jeg er enig i alt!
      Godt at høre andre er enige!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fissirul Se indlæg
        Altså, der er nogle ting der ærgrer mig ved kampen i dag.

        1 - hvor var Capoen på Stiften? Sjældent har jeg oplevet, at efter modstanderholdet scorede, så var der stort set bomstille på tribunen de næste 5 minutter. Generelt synes jeg, der blev lagt alt for lidt op til noget som helst fra hans side, og jeg håber man til næste kamp, finder en der er mere interesseret i at skabe stemning, end at se fodboldkamp.
        .
        Han kæmpede sq mere end spillerne, men hele stiften sad lidt og ikke rigtige troede på det vi så, men er klar over vi har en laaang sæson foran os... jeg syntes klart CAPO har det svært og det er kun stiften der kan hjælpe ham...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
          Han kæmpede sq mere end spillerne, men hele stiften sad lidt og ikke rigtige troede på det vi så, men er klar over vi har en laaang sæson foran os... jeg syntes klart CAPO har det svært og det er kun stiften der kan hjælpe ham...
          Oprindeligt indsendt af Nordvestfyn Se indlæg
          Hold nuuuu. Du var til stede kan jeg se, så fik du også at se hvor let vores sange døde. Det er simpelthen for demotiverende som capo at starte en sang der dør ud efter 2-3 vers. Det hele er et samarbejde, og den ene fungerer ringe uden den anden. I dag var tribunen ikke til stede. Bevares, vi havde fine lydtoppe (og det lover da godt for fremtiden), men den der med at det er capoens skyld når der er dårlig stemning, den holder altså ikke. Men kan godt give dig ret i, at vi nede foran (som en samlet enhed) skulle have trukket den mere da vi var bagud.
          Fair nok, så kan jeg se jeg er lidt galt på den! Det jeg måske synes var synd, er at der ikke var mere opbakning lige da vi kom bagud. Og det er klart, det hænger på hele tribunen, ikke kun Capo, jeg beklager!

          Ravnen forsøgte før kampen at få lidt gang i fansene, og det synes jeg måske man kunne gøre mere ud af fremover, så folk også ved, hvad det indebærer at sidde på Stiften, at det er her stemningen skabes!

          Comment


            Mig at se må der være interne problemer i truppen siden at både Diarra og EL blev ignoreret
            Derudover er det jo tragisk at se på vores fløje som gang på gang trak ind i banen og derved blev overløbet af 2 uduelige backs - mens at hele midtbanen stopper op ved halvcirklen til en gang skolegårdsbold - det må bare ikke have været taktikken - og slet ikke nå vi ingen angribere havde at spille bolden på...
            TB så med god grund modløs ud - så må han sgu stå ved at han ikke kan se sig ud af problemerne!!
            Og til ledelsen: meld dog ud at vi ikke er til mere - sig at vi regner med at spille med i nederste halvdel i denne sæson - eller køb ind så det kan mærkes!!
            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
            JM Barometer 1
            2 3 4 5 6 7 8 9 10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
              Umiddelbare indtryk efter kampen:
              En utilgivelig og skammelig præstation. Noget af det værste jeg har oplevet i mit 25 år lange OB-liv.
              Vi rykker ned. Givet; det er en dommedagsprofeti, men det her er altså apocalypse now. Inden for en ikke alt uoverskuelig fremtid konkurrerer vi med Vejle i midten af 1. division. Vi kommer til at ligne Silkeborg mere og mere.

              I Hobro render der netop nu to unge angribere rundt, der mere eller mindre har været gratis hen over sommeren. Hvis Hobro kan finde to kompetente, unge, ærgerrige angribere. Hvorfor kan Jesper Hansen så ikke?

              Darko Bodul er den ringeste angriber jeg nogensinde har set. Han er en skændsel.

              Taktikken: Hobro har fire af de største og højeste spillere i Superligaen; hvorfor er det så, at vi giver SÅ mange dødbolde væk på egen banehalvdel? Hvorfor insisterer vi på kun at angribe i højresiden, og på den måde tillade Hobro at gøre sig endnu mere kompakte? Hvorfor bliver Emil Larsen og Falk ved med at løbe ind i de to store landmænd i Hobros forsvar og dermed igen tillade Hobro at gøre sig kompakte? På intet tidspunkt får vi Mads Justesen og Egholm ud af balance. Der er ikke en situation, hvor vi får dem til at ligne elefanter i en glasbutik. Vi spiller konstant Hobro gode, og så dræber de os på et kontrastød, hvor Kasper Larsen (ung som han er) buser alt for meget på Antipas (der som profetierne også lød på: afgjorde kampen i dag). Er det ikke meningen, at Troels Bech skal stå få moderne fodbold med hurtigt spil, aggressivt pres og genpres? Hvorfor bliver Hobro så på intet tidspunkt udsat for et pres på boldholder? Gang på gang boldrede Martin Thomsen og Jonas Damborg sig, som om de var Toni Kroos og Schweinsteiger. Jeg savner generelt samlet pres og genpres på modstanderen. Der blev også tilladt alt for mange indlæg til de to store, angribere i front.

              For guds skyld: SÆLG EMIL LARSEN. Manden gider ikke at spille her, og helt ærligt, så gider jeg ikke se på ham mere.
              Derudover synes jeg også Falk har fortjent mere end dette jammerlige OB-hold; jeg synes han skal have lov til at smutte, hvis muligheden for at komme til udlandet byder sig.

              Hvordan kan man forvente at præstere bedre end sidste sæson, når man ikke har formået at erstatte ca. 1000 superligakampes erfaring? Lasse Kryger emmer af 1. division. Det er ikke Ruud værdigt at kalde Kryger hans erstatning.

              6000 mennesker på Stadion til Superligapræmieren. Øens hold? Overhovedet ikke. OB har på ingen måde formået at kapitalisere på placeringen i hjertet af Fyn.

              Positive indtryk: Mikkel Dessler! FANTASTISK PRÆSTATION. Jeg vil hellere spille uden angriber (Bodul), hvis det betyder, at der er plads til Dessler. Jeg er fan af de unge mennesker i vores trup; Lucas Jensen, Barret, Azer, Dessler, A. Thomsen, EP Jørgensen, Greve, Kasper Larsen. Spil dem, brug dem. Start forfra og byg op omkring dem. Hvis det betyder en sæson i 1. division køber jeg gerne det for at se spillere der vil dø med striberne på.
              Fuldstændig enig - godt skrevet!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                Mig at se må der være interne problemer i truppen siden at både Diarra og EL blev ignoreret
                Derudover er det jo tragisk at se på vores fløje som gang på gang trak ind i banen og derved blev overløbet af 2 uduelige backs - mens at hele midtbanen stopper op ved halvcirklen til en gang skolegårdsbold - det må bare ikke have været taktikken - og slet ikke nå vi ingen angribere havde at spille bolden på...
                TB så med god grund modløs ud - så må han sgu stå ved at han ikke kan se sig ud af problemerne!!
                Og til ledelsen: meld dog ud at vi ikke er til mere - sig at vi regner med at spille med i nederste halvdel i denne sæson - eller køb ind så det kan mærkes!!
                Har TB tabt omklædningsrummet?
                http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...midt-pa-banen/

                "OB-træneren var ikke tilfreds med, at det taktiske oplæg ikke blev fulgt på banen.
                - Modsat hvad konceptet var, så fik vi klumpet det meget sammen midt på banen, og det gav en vældig trafik af både med- og modspillere. Det gav ikke så mange chancer, og dem der var, blev blokeret i stor stil.

                - Når vi endelig spillede rundt om dem i stedet for igennem dem, kom vi til chancer, blandt andet med Emil Larsens stolpeskud, så det skuffer, at vi begik den fejl, vi før kampen havde snakket om, at vi skulle undgå, siger Troels Bech".


                Jeg tror ikke på den med at spillerne ikke forstår det taktiske oplæg og hans sprogblomster men betyder det så at der er kræfter internt i truppen højt i hierakiet der modarbejder TB?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Har TB tabt omklædningsrummet?
                  http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...midt-pa-banen/

                  "OB-træneren var ikke tilfreds med, at det taktiske oplæg ikke blev fulgt på banen.
                  - Modsat hvad konceptet var, så fik vi klumpet det meget sammen midt på banen, og det gav en vældig trafik af både med- og modspillere. Det gav ikke så mange chancer, og dem der var, blev blokeret i stor stil.

                  - Når vi endelig spillede rundt om dem i stedet for igennem dem, kom vi til chancer, blandt andet med Emil Larsens stolpeskud, så det skuffer, at vi begik den fejl, vi før kampen havde snakket om, at vi skulle undgå, siger Troels Bech".


                  Jeg tror ikke på den med at spillerne ikke forstår det taktiske oplæg og hans sprogblomster men betyder det så at der er kræfter internt i truppen højt i hierakiet der modarbejder TB?
                  Har Esben Hansen ikke spillet under TB i sidste omgang, han var træner i OB? Så ved han jo, hvordan TB er og hvad han magter og ikke magter taktisk. Han er nemlig altid hamrende skarp i tonen mod OBs taktik, når han kommenterer!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Har TB tabt omklædningsrummet?
                    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...midt-pa-banen/

                    "OB-træneren var ikke tilfreds med, at det taktiske oplæg ikke blev fulgt på banen.
                    - Modsat hvad konceptet var, så fik vi klumpet det meget sammen midt på banen, og det gav en vældig trafik af både med- og modspillere. Det gav ikke så mange chancer, og dem der var, blev blokeret i stor stil.

                    - Når vi endelig spillede rundt om dem i stedet for igennem dem, kom vi til chancer, blandt andet med Emil Larsens stolpeskud, så det skuffer, at vi begik den fejl, vi før kampen havde snakket om, at vi skulle undgå, siger Troels Bech".


                    Jeg tror ikke på den med at spillerne ikke forstår det taktiske oplæg og hans sprogblomster men betyder det så at der er kræfter internt i truppen højt i hierakiet der modarbejder TB?
                    Jeg tvivler alvorligt på det. Det giver jo ingen mening at truppen skulle FORSØGE ikke at score. Vi har jo simpelthen bare ikke backs til at kunne komme til mange indlæg. Diarra nægter de andre at spille og Kryger har ingen teknik samt elendig indlægsteknik.

                    Man kan undre sig over at TB sætter Diarra ind på VB hvis vi skal over kanterne mod en oprykker.

                    Comment


                      Sgu da glad for at Troels har set den samme kamp som jeg geeeeez!
                      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                      JM Barometer 1
                      2 3 4 5 6 7 8 9 10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                        Mig at se må der være interne problemer i truppen siden at både Diarra og EL blev ignoreret
                        Derudover er det jo tragisk at se på vores fløje som gang på gang trak ind i banen og derved blev overløbet af 2 uduelige backs - mens at hele midtbanen stopper op ved halvcirklen til en gang skolegårdsbold - det må bare ikke have været taktikken - og slet ikke nå vi ingen angribere havde at spille bolden på...
                        TB så med god grund modløs ud - så må han sgu stå ved at han ikke kan se sig ud af problemerne!!
                        Og til ledelsen: meld dog ud at vi ikke er til mere - sig at vi regner med at spille med i nederste halvdel i denne sæson - eller køb ind så det kan mærkes!!
                        Jeg ved fra spillermund, at EL er uønsket i truppen. Jeg ved fra anden side, at spillerne ofte med vilje ikke spiller den til ham, fordi han ofte spiller for sig selv og for at komme væk fra OB.

                        Hvad der skete med Diarra var dog yderst mærkværdigt i dag. Har nogen en forklaring på den missere?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Jeg ved fra spillermund, at EL er uønsket i truppen. Jeg ved fra anden side, at spillerne ofte med vilje ikke spiller den til ham, fordi han ofte spiller for sig selv og for at komme væk fra OB.

                          Hvad der skete med Diarra var dog yderst mærkværdigt i dag. Har nogen en forklaring på den missere?
                          Det eneste der kan forklare det er at TB har dikteret det. At Momo var for skadet til at løbe frem. At Momo har knaldet Ari's kone.
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Momo kunne lige så godt have spillet HB som LK der viste det niveau han nu engang har. Det er ikke bedre.
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Det eneste der kan forklare det er at TB har dikteret det. At Momo var for skadet til at løbe frem. At Momo har knaldet Ari's kone.
                              Tror ikke på at TB har dikteret det, ellers var Diarra ikke løbet med frem, Diarra var ikke for skadet til at løbe frem i meget af sin halvleg for han var da fremme .. Det var ikke så meget Ari der ikke spillede ham som det var Schoop ... ikke at resultatet kan være anderledes..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                http://www.bold.dk/nyt/skuffet-falk-deres-maal-ramte-os

                                "erkender, at nordjydernes mål rystede OB'erne".
                                Men det er vel hvad der sker når man til trods for 3 år i sølet og 4-5 år med nedadgående tendens stadig ser sig som et storhold der er for godt til at tabe til de "små" hold .. man bliver rystet og når man så hverken organisatorisk eller mentalt er på plads så bliver det ved med at gå galt når man ikke evner at se indad og ændre på de parametre der skal til ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X