Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - Hobro 20/07/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Schneider
    replied
    derfor

    http://www.bold.dk/nyt/hobro-beholde...ods-ob-protest

    Leave a comment:


  • bernz
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Vi har vel lavet ged i et eller andet og Hobro vil have målscoren op på 3-0
    Hobro er markeret med fed. Hvis jeg læser det rigtigt, så er det dermed dem, der er under anklage for et eller andet.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    ja hva er det :O
    Vi har vel lavet ged i et eller andet og Hobro vil have målscoren op på 3-0

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tore Se indlæg
    Hvad er nu det her for noget:
    OB har protesteret over en spiller uden spilleberetigelse?

    http://www.dbu.dk/Faelles/turneringe...sagsarkiv.aspx
    ja hva er det :O

    Leave a comment:


  • Schneider
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tore Se indlæg
    Hvad er nu det her for noget:
    OB har protesteret over en spiller uden spilleberetigelse?

    http://www.dbu.dk/Faelles/turneringe...sagsarkiv.aspx
    en ny spillestil, vinderen får 3 point

    Leave a comment:


  • Tore
    replied
    Hvad er nu det her for noget:
    OB har protesteret over en spiller uden spilleberetigelse?

    http://www.dbu.dk/Faelles/turneringe...sagsarkiv.aspx

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Ja tænk sig. Troels burde vise det klip for den samlede spillertrup.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Mads Justesen har haft travlt med høsten hele dagen på den lille bedrift ifølge tv2-nyhederne..... suk...

    Leave a comment:


  • OB er Gud
    replied
    Findes der en hjemmeside, hvor man kan få overblik over, hvor mange kilometer spillerne løber i specifikke kampe, antal vellykkede afleveringer, skud på mål osv?

    Det kunne være interessant både ift den enkelte kamp og ift at se, hvem der præsterer bedst over sæsonen.
    Last edited by OB er Gud; 21-07-2014, 16:07.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Som jeg så det, havde Schoop muligheden mange gange, hvor han kiggede over mod Diarra, men i stedet vendte han rundt med bolden og spillede den over i "hvepsereden". Det så bare meget underligt ud, fordi det virkede så tydeligt bevidst.
    Havde nøjagtig samme opfattelse

    Leave a comment:


  • Gummi
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Som jeg så det, havde Schoop muligheden mange gange, hvor han kiggede over mod Diarra, men i stedet vendte han rundt med bolden og spillede den over i "hvepsereden". Det så bare meget underligt ud, fordi det virkede så tydeligt bevidst.
    Samme observerede jeg. Sad på C8 - og selvom Diarra er højrebenet på venstre back, gør det jo ham ikke til en boldmongol. Hvis de ikke gider spille ham, så skal han da ikke være på banen (han blev også skiftet ud, og på injuries.dk står der han er skadet)....

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Har nu også svært ved at tro han skulle være upopulær.

    Til gengæld synes jeg han stod meget langt tilbage de første 20 minutter, hvor han ellers havde god plads til at gå med frem. Måske medspillerne bare ikke kigger hans vej fordi han ikke som det naturligste i verden tager raids op ad sidelinjen.
    Som jeg så det, havde Schoop muligheden mange gange, hvor han kiggede over mod Diarra, men i stedet vendte han rundt med bolden og spillede den over i "hvepsereden". Det så bare meget underligt ud, fordi det virkede så tydeligt bevidst.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Har nu også svært ved at tro han skulle være upopulær.

    Til gengæld synes jeg han stod meget langt tilbage de første 20 minutter, hvor han ellers havde god plads til at gå med frem. Måske medspillerne bare ikke kigger hans vej fordi han ikke som det naturligste i verden tager raids op ad sidelinjen.
    Det er også noget i den stil jeg tænker.

    Leave a comment:


  • OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Det gjorde han ganske rigtigt, men det virkede nu til at være mere held end forstand.

    Jeg er ikke uenig i, at sideskift ofte er en god ting, eller at vi skulle have brugt venstresiden mere, jeg synes bare der gik meget "mode" i at råbe og skrige på tværafleveringen til Diarra på mange tidspunkter hvor et sideskift intet havde hjulpet, og så tror jeg altså ikke der er noget odiøst i det, såsom at Diarra skulle være upopulær hos holdkammeraterne.
    Har nu også svært ved at tro han skulle være upopulær.

    Til gengæld synes jeg han stod meget langt tilbage de første 20 minutter, hvor han ellers havde god plads til at gå med frem. Måske medspillerne bare ikke kigger hans vej fordi han ikke som det naturligste i verden tager raids op ad sidelinjen.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Vi sad på pubben og jokkede med at han rent faktisk afdriblede en mand da han for en gang modtog bolden og han fik faktisk også afleveret på tværs efterfølgende .... det kunne man måske godt have gjort et par gange mere ..
    Det gjorde han ganske rigtigt, men det virkede nu til at være mere held end forstand.

    Jeg er ikke uenig i, at sideskift ofte er en god ting, eller at vi skulle have brugt venstresiden mere, jeg synes bare der gik meget "mode" i at råbe og skrige på tværafleveringen til Diarra på mange tidspunkter hvor et sideskift intet havde hjulpet, og så tror jeg altså ikke der er noget odiøst i det, såsom at Diarra skulle være upopulær hos holdkammeraterne.

    Leave a comment:

Working...
X