Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Vejle 02-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    De har to udebanesejre i denne sæson … begge i Odense …
    vi har så heldigvis kun 4 hjemmekampe tilbage. Og 5 på udebane - vi bør kunne hente point nok. Spørgsmålet er bare om vi når at blive trukket helt med ned i mudderet - og hvordan det så på virker truppen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
      Juwara, var det ikke ham der smidt på porten af den dygtige fodboldfilosofi Alm?

      Ryk nu bare ned…
      altså fordi manden score mod os er det jo ikke ensbetydende med at han var eller er god nok...

      Comment


        Det er komisk at se enhver (usaglig) kommentar i sin tid rettet mod Alm blive gentaget nu mod SK.

        Som jeg skrev, da SK blev ansat. Det gør næppe nogen forskel.

        Klubben er dårligt ejet og truppen elendigt sammensat. Sådan har det været længe. Der findes få trænere, der kan udrette mirakler.

        Det her er niveauet. Nogle gange spiller vi over evne, nogle gange - som i dag - under og det meste af tiden en blanding.

        Det er til at blive apatisk af, men SK - og Alm og Alms forgængere - er og var næppe dem pilen skal pege klarest på.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
          Juwara, var det ikke ham der smidt på porten af den dygtige fodboldfilosofi Alm?

          Ryk nu bare ned…
          Alm startede i øvrigt sæsonen med at tabe 1-5 hjemme mod Malmö. Han var nok ikke så dygtig

          Comment


            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-mand-svigtede
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Slotsager bliver sendt ud til journalisterne. Det er så vildt at en ung dreng er vores største leder. Klovne klub efterhånden.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Det er komisk at se enhver (usaglig) kommentar i sin tid rettet mod Alm blive gentaget nu mod SK.

                Som jeg skrev, da SK blev ansat. Det gør næppe nogen forskel.

                Klubben er dårligt ejet og truppen elendigt sammensat. Sådan har det været længe. Der findes få trænere, der kan udrette mirakler.

                Det her er niveauet. Nogle gange spiller vi over evne, nogle gange - som i dag - under og det meste af tiden en blanding.

                Det er til at blive apatisk af, men SK - og Alm og Alms forgængere - er og var næppe dem pilen skal pege klarest på.
                det syntes jeg så ikke er rigtigt. Syntes holdet har set markant bedre ud under Krogh.

                Men nej det er tydeligvis ingen mirakelkur. Men at sige det ikke ser anderledes ud end ifht under Alm - den køber jeg ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                  Slotsager bliver sendt ud til journalisterne. Det er så vildt at en ung dreng er vores største leder. Klovne klub efterhånden.
                  Enig men vil til gengæld 100 gange hellere høre ham end vores joviale naive klovne træner.
                  Spar mig også gerne for Bjørn "jeg taler uden at sige noget" Wesstrøm....
                  Det ville dog være interessant hvis manden for enden af bordet turde stå til ansvar men det er selvfølgelig nemmere at få andre til at æde lorten... Hej Niels Thorborg
                  Last edited by Bossy; 02-04-2024, 20:22.
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                    Enig men vil til gengæld 100 gange hellere høre ham end vores joviale naive klovne træner.
                    Spar mig også gerne for Bjørn "jeg taler uden at sige noget" Wesstrøm....
                    Det ville dog være interessant hvis manden for enden af bordet turde stå til ansvar men det er selvfølgelig nemmere at få andre til at æde kortene... Hej Niels Thorborg
                    Ja, Slots er jo den bedste til opgaven. Det er bare sindsygt, at det skal være sådan.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      det syntes jeg så ikke er rigtigt. Syntes holdet har set markant bedre ud under Krogh.

                      Men nej det er tydeligvis ingen mirakelkur. Men at sige det ikke ser anderledes ud end ifht under Alm - den køber jeg ikke
                      Måske kan jeg bare ikke se det, men hvad er blevet bedre ?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        det syntes jeg så ikke er rigtigt. Syntes holdet har set markant bedre ud under Krogh.

                        Men nej det er tydeligvis ingen mirakelkur. Men at sige det ikke ser anderledes ud end ifht under Alm - den køber jeg ikke
                        Det kan jeg slet ikke se. Vi havde også enkeltstående gode kampe under Alm.

                        Der er taktiske justeringer til forskel, men udtrykket (og pointsnit vil jeg antage uden at have tjekket) er for mig at se identisk.

                        Jeg kan godt lide SK, men det er en umulig opgave. Det er på en helt anden klinge, der skal ske ændringer i OB.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                          Måske kan jeg bare ikke se det, men hvad er blevet bedre ?
                          Nu kan vi høre en masse vrøvl på dansk, fremfor på svensk...
                          https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                            Måske kan jeg bare ikke se det, men hvad er blevet bedre ?
                            Qua han taler dansk er det blevet lettere at forstå bortforklaringerne.... ​​​​​​.... Sorry jeg finder selv ud

                            Edit Ups Leander en My hurtigere
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Var til gymnastik stævne med min 6-årige datter for et par uger siden. Fucking kedeligt, men stadig med langt mere hjerte og mandsmod end hvad OB lægger for dagen.
                              Elendig trup (Bjørn/Thorborg), elendigt opsat hold (Søren), elendig præstation (trup). Helt igennem blodfattig og uværdig præstation - uden at tage noget fra VB der spiller em god kamp.

                              Comment


                                Træt af OB... idioter.

                                Selvfølgelig er Krogh bedre for OB end Alm,

                                Heldigt vi er reddet fri af nedrykning, og at Vejle er så elendige at de med sikkerhed rykker ned (i/a)

                                Godnat.

                                Comment

                                Working...
                                X