Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Vejle 02-04-2024
Collapse
X
-
Det er komisk at se enhver (usaglig) kommentar i sin tid rettet mod Alm blive gentaget nu mod SK.
Som jeg skrev, da SK blev ansat. Det gør næppe nogen forskel.
Klubben er dårligt ejet og truppen elendigt sammensat. Sådan har det været længe. Der findes få trænere, der kan udrette mirakler.
Det her er niveauet. Nogle gange spiller vi over evne, nogle gange - som i dag - under og det meste af tiden en blanding.
Det er til at blive apatisk af, men SK - og Alm og Alms forgængere - er og var næppe dem pilen skal pege klarest på.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDet er komisk at se enhver (usaglig) kommentar i sin tid rettet mod Alm blive gentaget nu mod SK.
Som jeg skrev, da SK blev ansat. Det gør næppe nogen forskel.
Klubben er dårligt ejet og truppen elendigt sammensat. Sådan har det været længe. Der findes få trænere, der kan udrette mirakler.
Det her er niveauet. Nogle gange spiller vi over evne, nogle gange - som i dag - under og det meste af tiden en blanding.
Det er til at blive apatisk af, men SK - og Alm og Alms forgængere - er og var næppe dem pilen skal pege klarest på.
Men nej det er tydeligvis ingen mirakelkur. Men at sige det ikke ser anderledes ud end ifht under Alm - den køber jeg ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af capone Se indlægSlotsager bliver sendt ud til journalisterne. Det er så vildt at en ung dreng er vores største leder. Klovne klub efterhånden.
Spar mig også gerne for Bjørn "jeg taler uden at sige noget" Wesstrøm....
Det ville dog være interessant hvis manden for enden af bordet turde stå til ansvar men det er selvfølgelig nemmere at få andre til at æde lorten... Hej Niels ThorborgLast edited by Bossy; 02-04-2024, 20:22.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
Enig men vil til gengæld 100 gange hellere høre ham end vores joviale naive klovne træner.
Spar mig også gerne for Bjørn "jeg taler uden at sige noget" Wesstrøm....
Det ville dog være interessant hvis manden for enden af bordet turde stå til ansvar men det er selvfølgelig nemmere at få andre til at æde kortene... Hej Niels Thorborg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det syntes jeg så ikke er rigtigt. Syntes holdet har set markant bedre ud under Krogh.
Men nej det er tydeligvis ingen mirakelkur. Men at sige det ikke ser anderledes ud end ifht under Alm - den køber jeg ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det syntes jeg så ikke er rigtigt. Syntes holdet har set markant bedre ud under Krogh.
Der er taktiske justeringer til forskel, men udtrykket (og pointsnit vil jeg antage uden at have tjekket) er for mig at se identisk.
Jeg kan godt lide SK, men det er en umulig opgave. Det er på en helt anden klinge, der skal ske ændringer i OB.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
Måske kan jeg bare ikke se det, men hvad er blevet bedre ?
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
Måske kan jeg bare ikke se det, men hvad er blevet bedre ?
Edit Ups Leander en My hurtigereDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 1
Comment
-
Var til gymnastik stævne med min 6-årige datter for et par uger siden. Fucking kedeligt, men stadig med langt mere hjerte og mandsmod end hvad OB lægger for dagen.
Elendig trup (Bjørn/Thorborg), elendigt opsat hold (Søren), elendig præstation (trup). Helt igennem blodfattig og uværdig præstation - uden at tage noget fra VB der spiller em god kamp.
Comment
Comment