Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Vejle 02-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Kan ikke se kampen, men må være oplagt at rykke Rami ned som sekser!?
    ved ikke om det hjælper - de er hurtigt over os i presspillet...måske man skulle spille hen over midten - Luca på top, eller BP og så høvle nogle bolde i feltet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      ved ikke om det hjælper - de er hurtigt over os i presspillet...måske man skulle spille hen over midten - Luca på top, eller BP og så høvle nogle bolde i feltet
      VBs midterforsvar er jo heller ikke ligefrem spejderdrenge. Jeg tvivler ærlig talt på at det vil virke (men kan selvfølgelig ikke virke dårligere end det, vi gør pt.)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        og så skal vi altså lade være med at give dem flere dødbolde - det går galt. De kan ikke holde styr på Albintosa.

        Fenger har intet vist - tror jeg ville skifte ham, prøv med Luca? Og så syntes jeg ikke vores "solide" tyske midtbane virker.

        De overfalder os og vi virker overraskede - hvordan er det muligt?
        Enig … hvis man skal hære Krogh komme med udtalelser som overrasket, naive, ikke klar fra start etc. så står han snart yderst på planken ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          VBs midterforsvar er jo heller ikke ligefrem spejderdrenge. Jeg tvivler ærlig talt på at det vil virke (men kan selvfølgelig ikke virke dårligere end det, vi gør pt.)
          nej det er rigtigt...men kan vi spille hurtigt nok udenom dem? Banen er tung og de er aggressive i deres pres - og gode nok til kun at lave de små frispark som dommeren ikke dømmer - men som stopper os - og frustrerer.

          Og Don D - altså de er foran så mon vi får meget plads at løbe i?

          Comment


            Enten er spillerne ikke bedre eller også er det trænerne, der er for dårlige.

            Comment


              Tja. Det er jo sådan her, vores klub er. En kamp i ny og næ, hvor man ser større perspektiver, et par dårlige kampe og så en kamp helt uden bund.

              Præcis som under Alm. Og træneren før Alm. Og således kan man blive ved.

              Det er bare OB anno 2024. Fordelingen af skyld og skam mellen NT og BW og tidligere ledere må de selv fordele, men godt bliver det her aldrig.

              Lad os håbe på en scoring i anden halvleg!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Enig … hvis man skal hære Krogh komme med udtalelser som overrasket, naive, ikke klar fra start etc. så står han snart yderst på planken ..
                argh der er jeg så slet ikke endnu. Men han må godt lærer af sine fejl. Og det her MÅ han simpelthen ikke være blevet overrasket over.

                Jeg har sgutte P licens - og jeg kunne have fortalt ham det var sådan noget her de kom med

                Comment


                  Tænker Vejle satser på 0-2 målet mere end 1-1

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Enig … hvis man skal hære Krogh komme med udtalelser som overrasket, naive, ikke klar fra start etc. så står han snart yderst på planken ..
                    Der var banko på NAIV...

                    Comment


                      Uskarp start af Baskim, igen..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        argh der er jeg så slet ikke endnu. Men han må godt lærer af sine fejl. Og det her MÅ han simpelthen ikke være blevet overrasket over.

                        Jeg har sgutte P licens - og jeg kunne have fortalt ham det var sådan noget her de kom med
                        Præcis … men det er altså Hvidovre og Vejle han taber til på hjemmebane … hold under stregen .. det kan man ikke blive ved med hvis man skal være troværdig ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                          Uskarp start af Baskim, igen..
                          Ja måske han skal se lidt indad, inden han peger på sine holdkammerater...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                            Der var banko på NAIV...
                            Youre f…… kidding …

                            Hvad sagde han ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Frispark på frispark

                              Comment


                                Trybull spiller fandeme også en elendig kamp

                                Comment

                                Working...
                                X