Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Vejle 02-04-2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
ved ikke om det hjælper - de er hurtigt over os i presspillet...måske man skulle spille hen over midten - Luca på top, eller BP og så høvle nogle bolde i feltet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægog så skal vi altså lade være med at give dem flere dødbolde - det går galt. De kan ikke holde styr på Albintosa.
Fenger har intet vist - tror jeg ville skifte ham, prøv med Luca? Og så syntes jeg ikke vores "solide" tyske midtbane virker.
De overfalder os og vi virker overraskede - hvordan er det muligt?
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
VBs midterforsvar er jo heller ikke ligefrem spejderdrenge. Jeg tvivler ærlig talt på at det vil virke (men kan selvfølgelig ikke virke dårligere end det, vi gør pt.)
Og Don D - altså de er foran så mon vi får meget plads at løbe i?
Comment
-
Tja. Det er jo sådan her, vores klub er. En kamp i ny og næ, hvor man ser større perspektiver, et par dårlige kampe og så en kamp helt uden bund.
Præcis som under Alm. Og træneren før Alm. Og således kan man blive ved.
Det er bare OB anno 2024. Fordelingen af skyld og skam mellen NT og BW og tidligere ledere må de selv fordele, men godt bliver det her aldrig.
Lad os håbe på en scoring i anden halvleg!
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægEnig … hvis man skal hære Krogh komme med udtalelser som overrasket, naive, ikke klar fra start etc. så står han snart yderst på planken ..
Jeg har sgutte P licens - og jeg kunne have fortalt ham det var sådan noget her de kom med
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægEnig … hvis man skal hære Krogh komme med udtalelser som overrasket, naive, ikke klar fra start etc. så står han snart yderst på planken ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
argh der er jeg så slet ikke endnu. Men han må godt lærer af sine fejl. Og det her MÅ han simpelthen ikke være blevet overrasket over.
Jeg har sgutte P licens - og jeg kunne have fortalt ham det var sådan noget her de kom med"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlægUskarp start af Baskim, igen..
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægDer var banko på NAIV...
Hvad sagde han .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
Comment