Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Vejle 02-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg
    Tusind tak. Jeg har Discovery+, da jeg finder dækningen okay. Viaplay vil jeg ikke røre med en ildtang.

    Comment


      Hold op hvor skal vi være glade for kun at være bagud med én

      Comment


        Pause

        positivt; vi er stadig 11 mand på banen og kun nede med 1.

        Men det er godt nok ringe det her.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Hvad skal han gøre Fenger Gemmer sig, bK er langt fra form. Han kan jo ikke gøre alt selv.
          Skifte ud f.Eks
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Det er den dårligste halvleg, jeg har set os spille i år (jeg var forskånet or Hvidovrekampen). Det er godt nok under al kritik. Vi er ekstremt heldige kun at være bagud med en og samtidig være fuldtallige. Det betyder til gengæld også, at der stadig er muligheder, hvis SK kan få samlet det hele op i pausen og lave de rigtige indskiftninger og taktiske ændringer. Forestiller mig, vi skal have Rami tilbage på 6'eren samt Don D og Owusu på banen. BP er ligegyldig på højre dør som kampen har udviklet sig, og så skal Trybull eller Köhler vel ud. Det har ikke fungeret for nogen af dem.

            Comment


              og så skal vi altså lade være med at give dem flere dødbolde - det går galt. De kan ikke holde styr på Albintosa.

              Fenger har intet vist - tror jeg ville skifte ham, prøv med Luca? Og så syntes jeg ikke vores "solide" tyske midtbane virker.

              De overfalder os og vi virker overraskede - hvordan er det muligt?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                Skifte ud f.Eks
                Bænken er også tynd. Og Don skulle gave spillet fra start.

                Comment


                  Man ku også bare lade NM, BP og Nicko spille deres naturlige plads. Hvorfor skal de alle tre spille ude af position, når puslespillet jo nemt kan gå op???

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                    Sig mig tror du at vi har en milliardær som ejer?
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ekkelig-timing

                    ej det er over stregen
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Kan ikke se kampen, men må være oplagt at rykke Rami ned som sekser!?

                      Comment


                        Så er vi på 2 1/2 hjemmekamp i år uden at score ét mål
                        "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                          Man ku også bare lade NM, BP og Nicko spille deres naturlige plads. Hvorfor skal de alle tre spille ude af position, når puslespillet jo nemt kan gå op???
                          Mon ikke det bare ikke er for at rokere midt i halvlegen? Tænker der rokeres i pausen ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                            Man ku også bare lade NM, BP og Nicko spille deres naturlige plads. Hvorfor skal de alle tre spille ude af position, når puslespillet jo nemt kan gå op???
                            Fordi BP er lige så langsom som Helander, formentlig

                            Edit: Og formentlig fordi udspillet har været så ringe og Mouritsen har en bedre pasningsfod end BP.

                            Comment


                              Sjældent man ser Bash så hidsig.

                              Comment


                                VB spiller bedre som VB end OB gør som OB. Det kan vendes til vores fordel, hvis vi formår at forbedre vores spil. Og det burde være muligt.

                                Comment

                                Working...
                                X