Oprindeligt indsendt af Rapand
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Vejle 02-04-2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Hvad skal han gøre Fenger Gemmer sig, bK er langt fra form. Han kan jo ikke gøre alt selv.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Det er den dårligste halvleg, jeg har set os spille i år (jeg var forskånet or Hvidovrekampen). Det er godt nok under al kritik. Vi er ekstremt heldige kun at være bagud med en og samtidig være fuldtallige. Det betyder til gengæld også, at der stadig er muligheder, hvis SK kan få samlet det hele op i pausen og lave de rigtige indskiftninger og taktiske ændringer. Forestiller mig, vi skal have Rami tilbage på 6'eren samt Don D og Owusu på banen. BP er ligegyldig på højre dør som kampen har udviklet sig, og så skal Trybull eller Köhler vel ud. Det har ikke fungeret for nogen af dem.
Comment
-
og så skal vi altså lade være med at give dem flere dødbolde - det går galt. De kan ikke holde styr på Albintosa.
Fenger har intet vist - tror jeg ville skifte ham, prøv med Luca? Og så syntes jeg ikke vores "solide" tyske midtbane virker.
De overfalder os og vi virker overraskede - hvordan er det muligt?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
Sig mig tror du at vi har en milliardær som ejer?
ej det er over stregen"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlægMan ku også bare lade NM, BP og Nicko spille deres naturlige plads. Hvorfor skal de alle tre spille ude af position, når puslespillet jo nemt kan gå op???
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlægMan ku også bare lade NM, BP og Nicko spille deres naturlige plads. Hvorfor skal de alle tre spille ude af position, når puslespillet jo nemt kan gå op???
Edit: Og formentlig fordi udspillet har været så ringe og Mouritsen har en bedre pasningsfod end BP.
Comment
Comment