Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK 17-03-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Arg. Gomez lokkes ud af forsvarslinjen, fordi Mattson står langt nede. Holder han bare sin linje er assistmageren fra fck offside. Gomez skal lade Mattson være og så kunne han have koncentreret sig bedre om at få lukket af for det dybdeløb. I mine øjne bliver han lokket lidt i en fælde af Mattson egentlig bare står i en offsideposition, og ikke skulle have pådraget sig opmærksomhed for det.
    For mig ser det ud som Gomez holder Mattson i offside-position til han reagerer på FCKeren som løber ind i midten. Om den er offside er svært at bedømme men stoppede video i øjeblikket af aflevering og der ser det ud som lige højde med Helander. Problemet er ikke Mattson i den situation men at en FCK-soiller ugeneret kan løbe i dybden centralt. Vi gav for meget rum i midten. Gomez gik kun ud af position om at redde hvad ikke mere var til at redde.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      For mig ser det ud som Gomez holder Mattson i offside-position til han reagerer på FCKeren som løber ind i midten. Om den er offside er svært at bedømme men stoppede video i øjeblikket af aflevering og der ser det ud som lige højde med Helander. Problemet er ikke Mattson i den situation men at en FCK-soiller ugeneret kan løbe i dybden centralt. Vi gav for meget rum i midten. Gomez gik kun ud af position om at redde hvad ikke mere var til at redde.
      Forkert. Han sejler rundt, uden at følge forsvarslinjen.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Set fra tribunen var det en ok kamp. Men FCK er bare bedre og skarpere i begge felter. Men syntes vi har en rigtig god trup og der skal ikke mange forstærkninger til for at det bliver Top 6. Men det kræver vi ikke sælger ud.
        Forstår ikke kritikken af Rami som virkelig spillede sig op og viser igen glimt af toptop klasse selvom ikke alt lykkedes.
        Myhra og Gomez har bare klasse og bliver vel kun bedre med tiden

        Men det gik som forventet jo
        Det er bestemt også den fornemmelse jeg sidder tilbage med. Rami får meget til at se legende let ud, men tager nogen gange et touch for meget inden han slipper bolden .. overall finfin kamp af alle mand. Sven har så meget attitude og vindermentalitet at det var ved at knække for ham til sidst med frustrationsfrispark og advarsel Han ville SÅ gerne have givet os noget mere at gå hjem med. FCKs klasse var dog tydelig i flere sekvenser bl.a. da de skiftede Corner og Lerager ind for Gancalves og Oskarson, de 4 spillere har vel mere økonomisk værdi end hele OBs trup tilsammen.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Enig. Men der skal også lidt medvind på cykelstien

          Det OB skal er at holde sammen på truppen og få forlænget med Trybull og Kadrii. Helander betyder ikke det store IMO
          Så skal man max sælge Slotsager og bruge en del af disse penge på at styrke truppen ydeligere med kvalitetsspillere som vi så i vinters.
          Så kan jeg ikke se hvorfor at vi ikke kan komme i den forbandede Top 6

          Men endnu en klasse midtforsvarer, venstreback og top angriber ville ikke skade
          Helander virker lidt tung men han spiller da en acceptabel kamp, men jeg ser ikke for mig at han har Anderlecht niveau pt. så jeg tror alt er åbent i fht. ham og OB skal passe på ikke at lave en dyr "aftrædelsesordning" med ham. Trybull skal uden tvivl forlænges han har attitude som jeg holder meget af. Manneh kan ikke være tilfreds med hans situation pt og måske skal han væk til sommer, men det bliver et puslespil igen at få lagt. Slots stod ikke stærkt i går synes jeg men håbet om forlængelse her er ikke stort. Potentialet skal sælges mens der er udviklingsmuligheder i det på bedre adresser. Kadrii er tydeligvis ikke 23 år mere og mangler lidt fart men er uden tvivl vigtig for truppen.

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Heller ikke her. Vil gerne tilbage til 4 back kæde alligevel og så gerne Gomez og Slots på de 2 midterste.
            Tror vi skal bruge en god klat penge på en god 9`er så sparer gerne hans løn
            Tror det er optimistisk at tænke at Slotsager er her i næste sæson. Det vil være Gomez med Mihajlo, hvilket jo ikke er dårligt med Bjørn og Yaya som backup og evt. Vaisenen.
            Er det så godt nok?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Tror det er optimistisk at tænke at Slotsager er her i næste sæson. Det vil være Gomez med Mihajlo, hvilket jo ikke er dårligt med Bjørn og Yaya som backup og evt. Vaisenen.
              Er det så godt nok?
              Nej det er ikke godt nok IMO

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Nej det er ikke godt nok IMO
                Præcis og det samme kan vel siges med Manneh og ? hvis ikke der forlænges med Trybull og Sven og Haji sælges ..
                Principielt 4 fine spillere + Ejdum men er det nok ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Præcis og det samme kan vel siges med Manneh og ? hvis ikke der forlænges med Trybull og Sven og Haji sælges ..
                  Principielt 4 fine spillere + Ejdum men er det nok ..
                  Og så er vi vel i samme ombæring, også nød til at adressere angrebet. Bash er måske på vej ud ? Fenger og Kjerrumgård er ikke garenter, for mange mål på en sæson. Er det godt nok.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    #69
                    2 kæmpe fejl i forsvaret kostet dyret i kampen mod Football Club København i går.
                    Men generelt synes jeg at der var rigtigt mange positive momenter hvor vi også til tider styrede spillet og var klart dem der ville mest.


                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                      Forkert. Han sejler rundt, uden at følge forsvarslinjen.
                      Svært at holde en linje når den midterste er så langt ude af position som Helander. Ham er jeg godt nok ikke imponeret af, jeg tror en snegl med 3 eurodanhuse på ryggen er hurtigere.
                      Mihajlo ind i midten der, så begynder det at ligne lidt. Gomez er OBs pt bedste forsvarsspiller.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                        Svært at holde en linje når den midterste er så langt ude af position som Helander. Ham er jeg godt nok ikke imponeret af, jeg tror en snegl med 3 eurodanhuse på ryggen er hurtigere.
                        Mihajlo ind i midten der, så begynder det at ligne lidt. Gomez er OBs pt bedste forsvarsspiller.
                        Den har jeg ikke fidus til - Helander har udfordringer specielt med bolden i dybden på siden af ham - har er langsom - men placerer sig ofte klogt, der har dog været dyre fejl fra hans side i foråret.
                        Mihailo har store udfordringer med placeringer - han buser frem, laver frispark på ukloge steder og har svært ved at styre temperamentet - jeg ser ham ikke som starter. Hvis både Slotsager og Helander rejser til sommer skal vi efter min mening hente en ny forsvarsdirigent, fra en så høj hylde som absolut muligt.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          For mig ser det ud som Gomez holder Mattson i offside-position til han reagerer på FCKeren som løber ind i midten. Om den er offside er svært at bedømme men stoppede video i øjeblikket af aflevering og der ser det ud som lige højde med Helander. Problemet er ikke Mattson i den situation men at en FCK-soiller ugeneret kan løbe i dybden centralt. Vi gav for meget rum i midten. Gomez gik kun ud af position om at redde hvad ikke mere var til at redde.
                          Problemet i mine øjne er at ham der løber dybt slet ikke skal bekymre sig om offside, fordi Gomez ikke holder sin linje. Det har alle dage været en dødsynd ikke at holde forsvarslinjen i en backkæde. Linjen bestemmer Helander og derfor er Gomez fejlplaceret. Jeg synes klart fck'eren ser offside ud, hvis ellers Gomez ikke stod dybt I banen og holdte øje med Mattson i dyb offside

                          Comment


                            #73
                            Det er en klokkeklar taktisk brøler af Gomez. Det nævnte FH også i TV, og snakken i SFÅ gik på at Gomez er fysisk stærk men taktisk svag.

                            Det er også mit indtryk. Men altså, ellers spillede han jo heller ikke i OB. I går kostede han er mål (og stod forkert to andre gange også), men den slags kan heldigvis trænes.

                            Comment


                              #74
                              https://ob.dk/nyheder/2024/marts/se-...-f-c-kobenhavn
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #75
                                Helander ser skidt ud ved det 1.mål….og hvorfor fanden tager Bash ikke bare det gule kort ved mål nummer 2….

                                nå videre….
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X