Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt : OB - FCK, Søndag d. 17/3 kl. 17.00.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    I dagens Stiftstidende er Jack Jørgensen meget stolt af salget til OB - FCK og Brøndby - der kunne have været solgt betydeligt flere billetter kan jeg forstå. Jeg er så lidt irriteret over at skulle tilbringe tiden på Barfoed tribunen pakket solidt ind af Brøndby Fans - og det bliver formentligt det samme mod FCK - Hvis salget og interessen er så stor som Jack fremhæver/citeres for - burde OB være bedre til at sikre biletter til egne fynske fans og holde udeholdets fans i udeholdets afsnit, det giver om ikke andet så en mere sikker afvikling af kampen.
    Jeg forventer af OB at der er sket fremskridt på dette område siden OB - Brøndby - men OB´s kommercielle afdeling har formentligt haft mere travlt med at spinne positive vinkler på snart sagt alt - frem for at adressere et reelt problem.

    Comment


      #17
      Jeg bliver fandme træt!
      OB meldte for et par dage siden ud at det var udsolgt til kampen mod FCK og Jack Jørgensen går nu flot ud i media og fortæller at vi kunne have solgt over 20.000 biletter til kampen.
      Samtidigt melder FCK ud at de har fået udvidet deres udebaneafsnit til kampen og dermed får 2.300 biletter i alt.

      Undskyld mig, men hvad fanden bilder OB sig ind og IGEN udvide udebaneafsnittet, selvom der flere dage før kamp står lysende klart at der er stor efterspørgsel på biletter fra fynboere?

      OB: Vi kunne have solgt over 20.000 billetter: https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...rods-nul-sejre

      FCK: Vi har udvidet udebaneafstittet til 2.300 billetter: https://www.fck.dk/nyhed/billetinfo-...nse-d-17-marts

      At Jack går og melder ud at vi (igen) kunne have solgt over 20.000 billeter er et hån mod de spirende OB-fans der ikke får muligheden for at se kampen live!
      OB har ikke vundet på hjemmebane i sæsonen, men alligevel har de til søndagens kamp mod FC København udsolgt for anden gang i træk og fortæller, at de kunne have solgt mange flere billetter.
      Last edited by O´nse; 14-03-2024, 11:32.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
        Jeg bliver fandme træt!
        OB meldte for et par dage siden ud at det var udsolgt til kampen mod FCK og Jack Jørgensen går nu flot ud i media og fortæller at vi kunne have solgt over 20.000 biletter til kampen.
        Samtidigt melder FCK ud at de har fået udvidet deres udebaneafsnit til kampen og dermed får 2.300 biletter i alt.

        Undskyld mig, men hvad fanden bilder OB sig ind og IGEN udvide udebaneafsnittet, selvom der flere dage før kamp står lysende klart at der er stor efterspørgsel på biletter fra fynboere?

        OB: Vi kunne have solgt over 20.000 billetter: https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...rods-nul-sejre

        FCK: Vi har udvidet udebaneafstittet til 2.300 billetter: https://www.fck.dk/nyhed/billetinfo-...nse-d-17-marts
        Enig, det er fandme for ringe.

        Comment


          #19
          Det er desværre en "lillebror" mentalitet, at vi igen giver flere biletter væk, end vi er forpligtiget til. Og den anden del, så er det bare så træls, at man på de andre tribuner ofte oplever folk, der helt åbent holder med BIF/FCK. Jeg har ikke selv en løsning på problemet, men det må kunne løses. For mig at se er det også lidt en "tikkende bombe", hvor man en dag kan risikere, at det kommer til en voldsom episode.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

            Enig, det er fandme for ringe.
            Jo jo det kan han da sagtens sige. Aldrig i 100 år de kunne sælge 20.000.
            Der var masser af tomme pladser mod Brøndby. Og det er der også mod FCK. Tror ikke der var mere end 13.000 mod Brøndby.

            Comment


              #21
              Speaking of billetter...

              Hvis der er nogen der ligger inde med en ekstra billet eller vil frigive en billet via sæsonkort (helst til RMN), vil jeg gerne købe den for en ven. Vi kommer fra KBH til Odense, men mangler lige en enkelt billet.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
                Jeg bliver fandme træt!
                OB meldte for et par dage siden ud at det var udsolgt til kampen mod FCK og Jack Jørgensen går nu flot ud i media og fortæller at vi kunne have solgt over 20.000 biletter til kampen.
                Samtidigt melder FCK ud at de har fået udvidet deres udebaneafsnit til kampen og dermed får 2.300 biletter i alt.

                Undskyld mig, men hvad fanden bilder OB sig ind og IGEN udvide udebaneafsnittet, selvom der flere dage før kamp står lysende klart at der er stor efterspørgsel på biletter fra fynboere?

                OB: Vi kunne have solgt over 20.000 billetter: https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...rods-nul-sejre

                FCK: Vi har udvidet udebaneafstittet til 2.300 billetter: https://www.fck.dk/nyhed/billetinfo-...nse-d-17-marts

                At Jack går og melder ud at vi (igen) kunne have solgt over 20.000 billeter er et hån mod de spirende OB-fans der ikke får muligheden for at se kampen live!

                han kunne have solgt 20.000 billetter.. men til fck fans..

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg


                  han kunne have solgt 20.000 billetter.. men til fck fans..
                  OB spiller bedst på udebane så …. joke ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #24
                    Skal på stadion igen på søndag.
                    og denne gang vil jeg se Vilje højt pres og fuld gas.
                    vi skal simbelthen komme blæsende fra start.
                    og hvis der er en mand i fck trøje får mere end 2 sekunder på bolden skal han ned og bide i græsset.
                    de første 10 min skal der så maget hammer på at folk på stadion får deres pølse galt i halsen når de ser den vilje drengene kommer med.
                    kommer vi ud sådan.
                    så vinder vi også.
                    vi har efterhånden et klasse hold. Håber så inderligt de folder det ud på søndag.
                    finger, bash. Sven, bjørn skal jagte alt hvad der bevæger sig de første 10 min.
                    lad os nu få hele stadion med og give de klamme fck drenge er nederlag .
                    Last edited by longway78; 14-03-2024, 22:15.

                    Comment


                      #25
                      https://fyens.dk/odense/fck-fans-sam...daafdb8d7ef2-1

                      Nogle der ved hvor det er henne?
                      siden 1887

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                        Pladsen ved Hotel HC Andersen / Grøntorvet
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                          Skal på stadion igen på søndag.
                          og denne gang vil jeg se Vilje højt pres og fuld gas.
                          vi skal simbelthen komme blæsende fra start.
                          og hvis der er en mand i fck trøje får mere end 2 sekunder på bolden skal han ned og bide i græsset.
                          de første 10 min skal der så maget hammer på at folk på stadion får deres pølse galt i halsen når de ser den vilje drengene kommer med.
                          kommer vi ud sådan.
                          så vinder vi også.
                          vi har efterhånden et klasse hold. Håber så inderligt de folder det ud på søndag.
                          finger, bash. Sven, bjørn skal jagte alt hvad der bevæger sig de første 10 min.
                          lad os nu få hele stadion med og give de klamme fck drenge er nederlag .
                          Personligt går jeg nu bare efter en 2-0 sejr og så er jeg lidt kold overfor hvordan det sker, og så håber jeg at BIF ordner resten

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Personligt går jeg nu bare efter en 2-0 sejr og så er jeg lidt kold overfor hvordan det sker, og så håber jeg at BIF ordner resten
                            Hvis du tror, tror, tror på det, vil jeg opfordre dig til at sætte lidt penge på det. OB-sejr giver odds 5.90. Der må være et af de højeste hjemmesejrodds på OB i superligaen nogensinde
                            Last edited by claudes1; 15-03-2024, 05:54.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                              Hvis du tror, tror, tror på det, vil jeg opfordre dig til at sætte lidt penge på det. OB-sejr giver odds 5.90. Der må være et af de højeste hjemmesejrodds på OB i superligaen nogensinde
                              Håb og tro er jo to helt forskellige ting og optimisme kan jeg unde alle at opleve - men nej jeg tror ikke helhjertet på det. Spillerne SKAL dog tro på det uden at lade sig lokke til at spille for at opnå andet end et godt resultat som de kan tage med i det puljespil det bliver.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Jo jo det kan han da sagtens sige. Aldrig i 100 år de kunne sælge 20.000.
                                Der var masser af tomme pladser mod Brøndby. Og det er der også mod FCK. Tror ikke der var mere end 13.000 mod Brøndby.
                                At biletterne er solgt(inkluderet sæsonskort og gratisbilletter) er jo ikke det samme som at alle møder op.
                                Så det kan sagtens være udsolgt selvom det er masser af tomme sæder.
                                Det er jo virkelig ærgerligt og jeg tror primært at det er dem med gratisbilletter der har en tendens til at tage lidt let på det og ikke møde op til kamp.

                                Men faktum er at det er en hel del fynboer der lige nu ønsker billet til kampen, som ikke kan købe en sådan pga at vi giver plads til flere i udebaneafsnittet og det er fandme surt!

                                Comment

                                Working...
                                X